hier heb ik ook elke keer een standaard ctg+echo de dag erna omdat het anders een moment opname was zeiden ze.. zoals je zelf zegt ze was 3dagen niet zo druk als het moment aan de ctg..miss is morgen ctg wel anders..hier krijg je dat standaard kun je nagaan hoe dat overal anders is..
moon77 heb ik ook al eeuwen niet voorbij zien komen dus er zijn er volgens de lijst nu 4 aan de beurt hanna napoleon meriam azeb nou dames zet hem op wie gaat er eerst niet allemaal te gelijk azeb reageert niet vaak of wel heb haar ook al ff niet gezien en meriam ook al niet het wordt tijd voor een echte meldplicht
Meriam en Azeb waren hier van de week nog Azeb volgens mij gisteren nog, dat ze wel vaak leest maar niet vaak reageert en daar bood ze haar excuses voor aan
MTb bevallen van een zoon lees ik.... Leuk!!!!!! Gefeliciteerd. Benieuwd hoe het gegaan is. Hier doen ze niet standaard een 2de ctg. Is ook moeilijk wat nog normaal is aan bewegen, maar ik heb normaal een baby die zo druk en sterk is, dat ze bijna haar voet door je buikwand Heen schopt en voel haar anders de hele dag door. Nu dus zo uren niks en niet meer op momenten dat ik gewend was en zachtjes.
@MTV van harte gefeliciteerd met jullie zoon . Meldplicht heb me netjes nog gemeld ben lekker met mannetje uit eten geweest maar wel heel grappig dat we nu zo gaan letten op wie wat wanneer gemeld is. Morgen reageer ik wel op iedereen ga nu lekker met de honden lopen en slapen weltrusten !!!!!!
ja ik was ff vergeten dat je vandag nog geweest was.. haha oeps sorry ik ga me nestje opzoeken ben kapot.. slaap lekker allemaal tot morgen
Mijn mannetje belde net dat ie toch gewoon thuis komt slapen. Hier in de stad is oktoberfeest en daar zijn ze nu heen met een paar vrienden, auto heeft ie net hier in de parkeergarage gezet en dan loopt ie straks gewoon naar huis. Sjees en ik zijn idd ongeveer tegelijk uitgeteld, niet zo handig als we tegelijk liggen te puffen, maarja, what are the odds denk ik dan
Misschien moeten we maar even ergens een checklist gaan maken dat iedereen zichzelf iedere dag even weg kan vinken
hermieke en ik zijn ook op dezelfde dag uitgerekend en toch elkaar buddy's moet wel kunnen, zullen vast niet tegelijk bevallen
azeb leest regelmatig wel mee maar reageert niet zo vaak idd. Ik ben ook haar buddy, ben benieuwd wie vans ons 2 eerst is al hoop ik die van haar
Zo alles gelezen. Ben op mobiel dus een paar quotes gedaan. Ff denken.. Ik lust wel een Jillz maar komt pas volgend jaar. Er moet 8u tussen een voeding zitten om in de avond een flesje te mogen drinken. Gelukkig lust ik de bavaria rose Ik denk dat uk in week 39 al komt maar hoop wel voor uittel datum, 11-11. Vandaag personeelsuitje van mijn man gehad. Heel erg leuk en gezellig maar uitgeput. Gespannend buik en zere rug, maar was het waard
Hallo dames! Vandaag naar brussel geweest, mijn broer woont daar. autorit was erg vermoeiend en pijnlijk.. Kan echt niet in de auto zitten.. Mocht eigenlijk niet gaan van vriendje want stel dat de kleine daar zou komen dan is t dus een belg haha.. Tja.. Heb sinds vandaag ook officieel verlof! gister voor t laatst gewerkt. Heerlijk!
Arghhhhhh ik kan echt niet slapen. En als ik al slaap wordt ik ieder half uur wakker en lig dan weer wakker. Raak er een beetje gefrustreerd van, zo gaat het al nachten.......
Goedemorgen, Hier kort nachtje gehad, veel intensieve dromen blegh... Ik sta trouwens niet op de lijst, maar ben 2 nov uitgerekend, lukt niet om het nu elf te doen vanaf mn mobiel, zou iemand mij erbij willen zetten? Mtb gefeliciteerd! Geniet van je mannetje en laat goed voor je zorgen. Hopelijk liggen verder nog veel van jullie lekker te slapen!
Goedemorgen dames! Lekker geslapen? Mtb: gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel geluk toegewenst en gezondheid Huh ik sta wel op de lijst maar op 3 nov terwijl ik 8 nov uitgerekend ben! Maar denk toch dat het eerder dan 8 nov komt!