ohh ik zie dat ik helemaal niet op de lijst sta ik ben uitgerekend op 7 november en napoleon is me buddy!!
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Napoleon - Moon77 - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 5 November - Lara1 - Barbamam 7 November - Hanna80 - Catharina1985 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - MariekeBr1 - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje 21 November - Moontjemoon 22 November - Loezzz 23 November - Salcia 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Rikste) Ricmar94-Hermieke
deze site is er ook nog maar ik weet niet of er meerdere dames van deze lijst ook hier te vinden zijn?? Homepage
Ik was een poging aan het doen om bij te lezen maar ben echt super misselijk. Vanochtend ook ineens behoorlijke ongi pijn... Hoe voel je trouwens of je voorweeen hebt? Is dat die ongi pijn of voelt dat anders? Sorry voor mn ego bericht. Ga maar weer even naar bed.
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Napoleon - Moon77 - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 5 November - Barbamam 6 November - Lara1 7 November - Hanna80 - Catharina1985 - Pamsie 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - MariekeBr1 - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje 21 November - Moontjemoon 22 November - Loezzz 23 November - Salcia 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Rikste) Ricmar94-Hermieke Napoleon - Pamsie Lara1 - Salcia Meriam - Catwomen
Lara1 & Pamsie ik heb de lijst aangepast. napoleon ik heb vanmorgen een nieuwe lijst gemaakt wist niet dat er al een lijst was sorry daarvoor.
Ik zit altijd hier met mijn mobiel.. Kan dus niet veel meg die lijsten.. Wil iemand bij buddies casss en moedervanthomasz zetten.? Anders zal ik vandeweek de laptop is aanzwengelen.. Pamsie fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Jeetje je had het wel echt goed te pakken he? Hier lekker in en om t huis aan t rommelen met ventje en genieten van t najaarszonnetje
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Napoleon - Moon77 - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 5 November - Barbamam 6 November - Lara1 7 November - Hanna80 - Catharina1985 - Pamsie 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - MariekeBr1 - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje 21 November - Moontjemoon 22 November - Loezzz 23 November - Salcia 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Rikste) Ricmar94-Hermieke Napoleon - Pamsie Lara1 - Salcia Meriam - Catwomen Casss - Moedervanthomasz
@cass: ja ik had het zeker goed te pakken de vk zei dat het ook kwam doordat ik zo ver in me zwangerschap zat dan kan je er heftiger op reageren. iedereen heeft wel eens buikgriep gehad maar ik lag echt dubbel van de pijn. en hield echt letterlijk niks binnen zelfs geen water. gelukkig hoefde in niet aan een infuus en kon ik de volgende dag wel weer licht eten maar het heeft wel even geduurd. lekker dat bij jullie de zon zo schijnt hier niet beetje bewolkt
Ik zoek trouwens nog een dekentje voor in de kinderwagen. Er zit nu alleen maar zo'n ding overeen gespannen wat de wind tegenhoud. Wat leggen jullie in de kinderwagen? Trouwens, het valt me op dat veel dekens die beschreven staan als babydekens bij bv de wibra, zeeman, c&a etc van fleece zijn. Dat mag toch helemaal niet? In de kinderwagen misschien wel want daar blijf je bij, maar ik had bijv. een dekentje gekregen van de c&a en die staat heel leuk in het wiegje maar die is dus ook van fleece:S En stel je laat de kleine een keertje slapen in de wandelwagenbak in het begin als je ergens blijft logeren, dan ligt ie dus toch onder dat fleecedekentje :S
@ Tetta: Volgens mag een fleece dekentje gewoon hoor! Een vriendin van mij had ook gewoon fleece dekentje voor in de winter en kraamzorg zei er niets van. En zo niet dan moeten wij ook andere dekentjes aanschaffen . Wij hebben een lodger wrapper fleece en een koeka teddy wiegdekentje voor in de kinderwagen gekocht.
De vraag is uiteraard of je daar zin, tijd en energy voor hebt ik ben zelden zo druk geweest in mijn leven als in dat weekje ziekenhuis. en iedereen maar roepen dat je je rust moet pakken Mijn meisje is vrijdag ontslagen uit het ziekenhuis. Ze is nog wel een echt prematuurtje qua gedrag, na een badje of na het naar huis rijden was ze zo intens moe dat ze ook een halve dag dr oogjes niet meer open doet. De borstvoeding gaat steeds beter, vrijdag dronk ze nog maximaal 5 milliliter zelf vanochtend was het al 40. Dan is ze nu wel weer te moe om meer dan 10 te drinken, maar dat komt vanzelf. De techniek is er iig, en de rest krijgt ze per sonde binnen. Ideaal trouwens, zelf dat mogen geven thuis, mocht drinken straks bij een van jullie de reden zijn dat je kindje nog niet mee naar huis mag moet je dat zeker even bespreken met de kinderarts!
fleece wordt hier afgeraden in het bedje, wel voor in de kinderwagen omdat je ze daar niet lang in laat slapen ik heb zelf een dekentje van de maxicosi (voor in huis) en ik heb ook een duodeken... voor buiten en als het echt winter wordt
heb mezelf er nog ff bijgezet hmm dan is het wel handig als ik de laatste lijst pak natuurlijk doe nog een poging zo tetta, dekentje, ik heb 2 wollen dekentjes waarvan ik er 1 in de wagen en 1 in het wiegje leg. Dus gewoon wiegdekentje in de wagen. Maar we hebben ook een fleece buitenpakje waarin we de kleine kunnen leggen en dan daaroverheen alleen een dun dekentje. Ik zou me er niet al te druk over maken. Straks als het zover is gewoon even met de kraamzorg overleggen wat handig is en dan heb je het ook zo gehaald bij de hema of prenatal toch?
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Napoleon - Moon77 - Azeb 2 November - Ikke81 - Fjaril 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 5 November - Barbamam 6 November - Lara1 7 November - Hanna80 - Catharina1985 - Pamsie 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - MariekeBr1 - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje 21 November - Moontjemoon 22 November - Loezzz 23 November - Salcia 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Rikste) Ricmar94-Hermieke Napoleon - Pamsie Lara1 - Salcia Meriam - Catwomen Casss - Moedervanthomasz