Miepske, wat fijn dat je meisje nu thuis is! Lukt het nu om wat rust te pakken? heb je ook nog kraamzorg of moet je het gelijk helemaal zelf doen? Geniet ervan iig!
ik meld me ook ff ik sta goed op de lijst en me dubby staat er ook op dus is goed ik sliep vanacht heerlijk maar werd om half 5 wakker gemaakt met de vrag of ik ook in bed kwam liggen.. huh lig ik daar niet dan.. ik was op de bank in slaap gevallen haha oeps maar sliep wel over heerlijk... daarna in bed kon ik me plek niet vinden dus laatste stukje wat minder geslapen maar voel me wel goed... hier schijnt het zonnentje ook lekker maar is het wel koud buiten pfff dus vanachter de geraniums is het prachtig weer en azeb gewoon meekletsen maakt niks uit als je niet weet wie we zijn haha komt van zelf
Sorry wil niet zeikerig overkomen maar het valt me op dat je al een aantal keren mijn naam verkeerd schrijft ik heet Meriam en niet meriem
Rust pakken lukt niet echt, ben gisteren denk ik wel 15 x de trap op en af gelopen Kraamzorg had ik alleen de dag van thuiskomst nog recht op eigenlijk en had via de vk ook wel 2 dagen extra kunnen krijgen, maar na zo'n hectische week had ik eigenlijk geen behoefte meer aan een vreemd persoon in huis. Mijn man had alles qua schoonmaak keurig bijgehouden (ok, behalve de was die een week nat in de machine had gezeten, 2x heet wassen en het rook weer fris ), visite om beschuitjes voor te smeren is pas over een week weer welkom, de verzorging deden we in het ziekenhuis al zelf zonder uitleg, dus daar hoeven we ook geen advies bij...zou niet weten wat een kraamzorg hier nog moet doen eigenlijk.
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Napoleon - Moon77 - Azeb 2 November - Ikke81 - Fjaril 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 5 November - Barbamam 6 November - Lara1 7 November - Hanna80 - Catharina1985 - Pamsie 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - MariekeBr1 - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Moontjemoon 22 November - Loezzz 23 November - Salcia 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Rikste) Ricmar94-Hermieke Napoleon - Pamsie Lara1 - Salcia Meriam - Catwomen Casss - Moedervanthomasz
Heb mezelf even bij de lijst gezet. Ik heb ook nog geen buddy, maar ik schrijf zo weinig mee (kan het allemaal écht niet bijhouden) dat ik niet weet of het echt nodig is haha
@Mothertobe: Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er van! @ Miepske: Wat fijn dat jullie meisje thuis is. Inderdaad wel ideaal zo'n sonde, kunnen ze lekker blijven slapen, en je weet dat ze altijd genoeg binnenkrijgen! Hoop dat ze toch wel snel zelf gaat drinken, dat is natuurlijk wel leuker! Mooie lijst is er gemaakt hoor! Lekker makkelijk, dan kun je in 1 oogopslag zien wie het volgende slachtoffer is
Nou toch nog iets aan mijn opleiding gehad een glas alcohol is na 2 uur afgebroken, 2 glazen is 4 uur dus als je als een gek gaat drinken dan is het echt zeker pas na 12 tot 24 uur uit je bloed. Heb ergens in mijn sociale hygieneboek schema staan hihi maar goed het verschild dan ook nog per persoon he!
Handig zo die lijst, zo is makkelijk te zien wie er aan de beurt is Hier gisteren uit eten geweest met familie. Heel leuk, maar toch wel vermoeiend nu hoor. Heb er net alweer een uurtje slaap opzitten. Vannacht 1,5 uur wakker, want er waren 2 jongens aan het ruzie maken en vechten onder mn raam (we wonen in het centrum, dus op zaterdag veel uitgaanspubliek) Ik had toch last van maagzuur dus maar even meegekeken wat er allemaal aan de hand was live vermaak!
Bedankt meriam! Miepske fijn hoor weer lekker thuis! Slim om eerst een week geen visite te ontvangen. Kun je eerst zelf even wennen aan weer thuis zijn met je meisje. Oh wat zonde dat niet overal de zon schijnt. Hier al de hele dag met een helderblauwe lucht.. Deur ook open gezet, en de ramen.. T is wel een beetje fris maar dan op een lekkere manier!
Vanochtend dus weer ctg en echo gehad. Ctg goed, echo ook nog. Maar vruchtwater moet tussen de 10 en 20 zijn. Hij was gisteren en vandaag 11 a 12. Ze moesten heel erg zoeken. Dus nu nog geen reden in te grijpen, maar moet dus morgen weer op controle. Heel onrustig dit. Ik hooP eigenlijk dat mijn lichaam de bevalling snel zelf op gaat starten. Normaal krijg je dit soort controles pas na de 40 à 41 weken.
marieke spannend... is er een reden waarom je zo weinig vruchtwater hebt? all even een vraagje zijn er meer bij wie de navel nog naar binnen zit en er nog geen bruine streep op de buik te zien is?
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Napoleon - Moon77 - Azeb 2 November - Ikke81 - Fjaril 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 5 November - Barbamam 6 November - Lara1 7 November - Hanna80 - Catharina1985 - Pamsie 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - MariekeBr1 - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Moontjemoon 22 November - Loezzz 23 November - Salcia 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Ricmar94-Hermieke Napoleon - Pamsie Lara1 - Salcia Meriam - Catwomen Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans