Ik meld me ook.... hier nog alles rustig, denk dat ik die uitgerekende datum wel ga halen. Pamsie, gefeliciteerd met jullie zoon! Spannend dat het nu echt is begonnen de november-baby-boom!
het gaat hard ineens, IK WIL OOOOOOOOOOOKKKKKK Man ook al, die belde net, nog niets aan de hand? Hij had geen zin om te werken hahaha
lol Lara, da's ook wat, hahaha hubbie vroeg gister ook niet of ik vandaag niet 'effe' kon bevallen, hadden we met zn alle de week vrij(kids hebben vakantie) Misschien maar goed dat je zo'n dingen niet kan plannen.... weet uit ervaring bij de vorige twee dat ik die 40 weken wel uit ga zingen (en waarschijnlijk dan nog wel verder mag ook)
hahaha als het inderdaad zo makkelijk was te plannen wist ik het wel. Ik heb wel zo een gevoel dat het niet lang meer duurt, maar dat is misschien meer de hoop.... Manlief zei wel, niet op een vrijdag hoor, liever op een maandag...
Even een berichtje tussendoor! Op Facebook zag ik dat Napoleon bevallen was, wat een prachtige meid!! Hier een zeer onrustig weekend achter de rug.. Vrijdagnacht voedselvergiftiging gehad (ze dachten zw.sch.vergifitiging). En gisteravond naar huisartsenpost, last van nierstuwing.. Helaas konden ze er niks aan doen, behalve paracetamol.. Wel helse pijn gehad van 17.00u tot 4.00u vannacht.. Bah, dat gun ik niemand! Sorry voor mijn ego-bericht! Iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes en de aankomende bevalling!!
Pamsie van harte meid met jullie zoon! Lekker genieten! inderdaad de babyboom is gestart . Wauw ben benieuwd wie de volgende is. Vind het wel ontzettend leuk en spannend worden elke keer als ik op het forum kom zie ik wel een buddy nieuws! @Beertje: Balen (zacht uitgedrukt) daar zit je nu zeker niet op te wachten! @ Hanna: hoop dat hij verweekt is en dat het niet meer lang duurt voor jou! Ik zal duimen voor je
Hermiek bah dat klinkt niet lekker... sterkte er mee, zal eens kijken volgens mij heb ik napoleon niet op fb..
@Hermiek: Zit ook allemaal niet mee! Dikke knuffel. Heb je nog steeds pijn of is het al gezakt? Heb je geen antibiotica gekregen (volgens mij krijg je dat hiervoor toch of heb ik het mis?)?
Napoleon, van harte gefeliciteerd met Lieze! Wat een mooie naam! Echt fijn dat je geen fluxus hebt gehad!! Pamsie, woehoe! Jij ook van harte met Valentijn! Ook al zo'n mooie naam! Hier voldoe ik even aan mijn meldplicht Alles nog rustig hoor!
Zat terug te kijken maar Napoleon heeft ook een snelle bevalling gehad zag dat ze gisteren rond 12 uur nog iets heeft gepost...