November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja heel vervelend... misschien een keer een nachtje met medicatie slapen? Dat kan hè.

Ik heb toen ik cts had een half jaar niet meer dan 2u per nacht geslapen en ondertussen moest ik natuurlijk ook gewoon werken ed. Kan je overdag nog wel bijtanken?

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Denk dat je best een pb naar miepske kunt sturen.. Is toch fijn om te weten dat mensen aan je denken en intresse tonen?
    Als we niks laten weten voelt ze zich misschien vergeten?

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    katemans succe bij vk ben benieuwd. hier goed geslapen wel weer ff wennen nieuw matras is wel hard of ja die ander was gewoon zo versleten zacht hihi. Werd pas half tien wakker chayenne was al langs me gekropen en tv gaan kijken niks gemerkt haha.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, goedemorgen! De meiskes zijn op het kdv, vanmiddag naar de gyn.
    Beroerd geslapen, kreeg toch nog wat last van mijn maag en darmen. Afgelopen dagen was mijn ontlasting wel normaal maar vanmorgen toch aan de dunne...
    Ik vind beebje ook veel te rustig ... dus hoop niet dat ze last heeft van de voedselvergiftiging, al zal dat haast niet kunnen. Maar goed, toch naar de gyn vanmiddag dus dan merken we het wel.

Trouwens, vorige week moest ik een nieuw ponsplaatje laten maken (ze hebben in dat zh nieuw systeem) is ook geen ponsplaatje meer, hahaha. Maar goed. Ik stond daar te wachten en was ik eindelijk aan de beurt en toen wilde zo'n kakwijf er gauw even tussendoor met haar moeder. Ja mogen we even?! Ik zei, nee ik sta hier al een poosje te wachten, ja maar dan komt mijn moeder te laat voor haar afspraak. Ik zei, ja en ik heb ook zo mijn afspraak (bovendien stond er na mij even niemand meer). Pff gewoon de manier waarop hè... normaal laat ik mensen wel voorgaan als ze er om vragen.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, je kan altijd een berichtje sturen toch? als je het niet wil lezen, lees je het immers niet ;)

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Leentje: fijn dat alles goed gaat met Demi
    @ Aowyn: Lastig inderdaad of iemand een pm moet sturen. Ben gewoon benieuwd hoe het met haar gaat en de kleine.

@Lara: wat een asso's zeg. Helaas ook buren hier die geen rekening houden met anderen. Een tijdje geleden waren ze lekker aan het kletsen rond middennacht :(. En toen was ik het zat en heb vriendelijk gevraagd of het wat zachter kon. Ik ben normaal nooit zo en denk altijd ach laat maar maar nu was ik het zo zat. Zwangerschapshormonen ?;). Ik snap gewoon mensen niet die het niet beseffen dat ze zo asso zijn

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha en prompt is iedereen op miepskes pagina te vinden :p 4 dg terug was ze nog online

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Voor degene die vandaag naar VK/gyn gaan succes en veel plezier

Vandaag om 14:50 een afspraak met VK. Krijgen informatie over de bevalling etc. Ben benieuwd hihihi.

@Hanna: hoe gaat het met jouw Juul?

Alweer deel 4!!! Gaat snel :)

9. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    kreeg net een berichtje van mij vriendin.. vannacht bevallen van een zoon!

het grote wachten is toch wel op Miepske... hoop niet dat dit een slecht teken in...... hopelijk is ze zo aan het genieten dat ze ons vergeten is ;)

10. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik plaats ook weer even wat, dan kan ik makkelijker dit topic terugvinden via mijn profiel.
    ik heb de laatste 2 dagen wel meer pijn...zondagnacht ook een paar uur wakker gelegen van de pijn in rug en benen.
    gelukkig is dat grotendeels weer over en hopelijk blijft het ook weg
    morgen weer controle bij de gynaecoloog....en dan op naar een leuk weekend samen met mijn mannetje....ik zie hem 4 dagen deze week en vind dat echt wel fijn. (lang leve de schoolvakantie :p)

ben ook wel erg benieuwd naar miepske en dat alles goed is gegaan
    succes allemaal met controles vandaag.
    ik ga even dingen regelen die ik steeds vergeten ben (toch een beetje zwangerschapsdementie? haha)

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd katemans!!

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen meiden!

Nou vanmorgen eer vroeg eruit voor dochter na een vreselijke rotnacht,ik heb al een aantal dagen heel erg pijn in mijn buik,mazar dan helemaal onderin,net boven kruis/blaashoogte? het voelt als een sort megaspierpijn,lopen is echt heel pijnlijk,zitten gaat redelijk maar als ik dus een beetje draai in bed of beeeg man dan doet t zeer,gelukig morgen afspraak bij de vk,dus zal ns vragen wat dat nu weer is.
    Maar gelukkig geen brandend maagzuur gehad vannacht dus dat is wel ns fijn voor de afwisseling.
    Manlief ligt nog steeds in bed,ik zal zo eens gaan kijken,hij heeft gister voor het eerst dus die neiuwe medicijnen genomen,ben benieuwd hoe dat is bevallen.

Hanna,tja helaas niet veel keus nu,en helaas neit echt mensen die zich geroepen voelen om wat mee te helpen,iedereen is te druk met zijn eigen ding.....moet wel zeggen dat ik bij de vorige zwangerschap de laatste weken af en toe wel iemand had moeder of tante de even kwamen stofzuigen/dweilen,maar tot nu toe nog neimand gezien,snik snik,ga dus zometeen maar weer door de pijn heen bijten en het even zelf proberen.

Meiden met harde buiken,sterkte!!!

Ik ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Napoleon, welke medicatie dan, kan niks vinden wat mag, zelfs melatenine mag niet zag ik.
    Heb het ook besproken met vk, zei zegt dat je lichaam dati wel aan kan zo weinig slaap maar ik ben gewoon draaierig van vermoeidheid, ook na week ziek en hoesten.

Kan gelukkig wel overdag rusten maar slapen lukt dan niet erg.

Ik zou ook Miepske een pb sturen, hebben echt al lang niks meer gehoord. Kan natuurlijk zijn dat ze in ziekenhuis ligt en geen internet heeft. .

Ben ook benieuwd wie nu als eerste gaat bevallen, spannend!

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is er veel gekletst sinds gisteren!!

Hier nog steeds beroerd en super verkouden, ben er echt klaar mee. :x

Ik ben ook heel benieuwd wie de volgende gaat worden en ook naar alle namen!

Ik zag leuke maxi cosi's voorbij komen. Wij hebben ook een cabriofix, gewoon neutraal in zwart, maar opleuken met een leuk roze dekentje dan.

@nachten, hier ook al een paar nachten nauwelijks geslapen door maagzuur/snotneus/benauwd en plassen. ;)

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Stomme kat drinkt sinds kort uit t toillet.. Dus als ik die vergeet dicht te doen moet ik ieder keer de bril poetsen ivm toxoplasmose.. Beetje jammer.. want ik vergeet t dus nogal vaak

16. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden...
    Ik ben weer door de keuring.... Bldr 100-70 en 6 ons afgevallen (???) Hb was met vingerprikje 7.5 dus ook keurig...

Ik heb zojuist Miepske een pb gestuurd, inderdaad wat iemand hier net zei, als ze er geen tijd/zin in heeft leest ze het gewoon niet en nu weet ze in ieder geval dat we aan haar denken...

Sjees: en een goede vriendin ofzo? Soms hebben mensen het helemaal niet door dat je hulpkunt gebruiken, maar als je het ze dan vraagt staan ze gelijk voor je klaar... Al vind ik dat zelf ook een behoorlijke stap hoor, maar als ik lees dat je nu weer gaat stofzuigen enzo denk ik, ach meis toch....!

Voor alle hoesters met mij: de vlos gaf nog aan dat spoelen en gorgelen met zout opgelost in kokend water kan helpen (afgekoeld weliswaar!) Ga dat zo toch maar eens doen... Word er ook helemaal geschift van van dat hoesten...
    Manlief hoest ook en zegt dan, au, dat gaat nu echt zeer doen in mijn buik! En dan wijs ik alleen maar naar mijn enorme babybuik en zeg verder maar niks.... :)

Ik wou nog iets schrijven maar kweet t niet meer...
    Straksjes weer..

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @sjees, misschien blaasontsteking?

slaapmedicatie: wordt dan door de gyn voorgeschreven, soms moet je dan ook in het zh slapen, maar dat verschilt per ziekenhuis

18. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ow ja: Katemans fijn dat hij redelijk is opgeknapt.... En een Bourgondier lijkt me geweldig, hier moeten we blij zijn met elke hap die naar binnen gaat!!

Stroopwafel: Lief dat je ernaar vraagt.. Het gaat wel hij blijft enorm hoesten als een zeehond en we zijn nou toch alweer lang bezig met de pufjes... Ik heb daarom gisteren de ha gebeld maar die blijkt op vakantie, helaas!
    Even aankijken maar weer....
    Ik merk ook dat alle kindje sin mijn omgeving zo'n beetje ook aan het hoesten en snotteren zijn, het zal het weer zijn...
    Succes straks bij je coontrole!!

19. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ben benieuwd of miepske reageerd ja ze zal idd wel in zh liggen hoop wel dat alles goed is met haar en de kleinen. slechte slapers j hebt van vsm/dokter vogel homiopatische inslapers om makkelijker in teslapen heeft vriendin voor der dochter wie weet mogen zwangere die ook bij haar helpen ze echt super.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Leentje: Top dat alles goed gaat met jullie kleine man, hopelijk kan hij snel mee naar huis.

@Britt: Hoop niet dat jullie Uk ineens gedraaid is.

@Sjees: Hopelijk word je zelf niet ziek en zijn je man en dochter snel weer beter. Wel slim om ff een rust dagje te pakken.

@Salica: Ik kom ook wel kletsen na de bevalling hoor al zal dat waarschijnlijk wel na de kraam week worden als alles gesetteld is maar "I'll be back" ;)

@Katemans: Van harte met je vriendin, nu jij nog ;)

Er komen weer een hoop kwaaltjes voorbij, succes ermee meiden.

Vannacht een beetje onrustig geslapen. Vaak wakker, benauwd, warm vanwege de matras beschermer die er nu op zit (gaat er heel snel weer vanaf) en soms zat ik half in dromen land en leek het net of ik weeën had. Moet er toch niet zoveel mee bezig zijn (doe ik blijkbaar onbewust) want zo maak ik alleen mijzelf maar gek
    Controle bij de VK was weer goed, ukkie heeft een groeispurt gemaakt en dat resulteert weer in extra kilo's helaas maar ja ze moest ook wat groeien dus wat dat betreft ben ik weer blij. Nu maar rustig aan wat huishoud klusjes doen en dan is deze dag ook weer voorbij.

Deel Deze Pagina