LOL hier heb er nog eentje ! Hij zei gisteren tegen mij ze moet niet in het weekend eruit willen want dan heb ik niets aan de 2 dagen, woensdagavond/donderdag komt wel het beste uit
hier zei mannetje ook al ben jij de volgende?? Nou ik wil eigenlijk wachten tot na as zondag, dan kan mijn broer mijn dikke buik nog even zien en daarna mag het los...
hahaha kreeg net een link van een bericht dat vrouwen de bevalling wél konden timen/plannen, alleen jammer dat ze er niet bij zetten hoe staat op mn FB
Controle over moment bevallen - Vrouw | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl/vrouw [Ouder & Kind]
Heb het net gelezen ja.. hahaha apart he...Vraag mij af op welke dag in november/oktober wij een positieve gevoel moeten krijgen
Ja jammer dat ze er verder niet bij zetten hoe, maar je gevoel moet dus bij een bepaalde dag liggen begrijp ik?? nou dat heb ik bij 1-11-11, dus tja...
Misschien dat dat ook de reden is dat het aantal geboortes met volle maan omhoog gaat... (11 november was het toch weer zo ver?)
Meiden ik wil jullie toch wat voorleggen. zit me niet echt lekker, mijn handen gaan steeds meer tintelen, en ik heb een band gevoel net onder ribben (baby ligt nog hoog) ook ben ik vandaag duizelig. en wat misselijk mijn bloeddruk is nog steeds netjes, dus geen hypertensie, dus zou je een zwangerschapsvergiftiging uit mogen sluiten toch? Maar deze klachten kom je wel tegen bij zwangerschapsvergiftiging. of hoort het gewoon bij de zwangerschaps termijn?? wat zouden jullie doen?
Pamsie gefeliciteerd met je knul! Ik heb ook veel klachten op t moment.. Diarree, buikpijn, veel harde buiken, vocht vasthouden in handen die tintelen dus ook veel. Maar ook hoofdpijn.. Ben erg moe ook.. Ben zo blij dat ik nu verlof heb.. Had er nietaan moeten denken om nog te werken.. Mijn positieve gevoel gaat uit naar 20-11-2011!
hahaha, hoop niet dat dat betekend dat er tussen vandaag en 11/11 geen beebs meer geboren zullen worden...
dan moet ik de gyn bellen, maar vind het zo raar bloeddruk stijgt niet.... dus verwacht zelf niks raars zo eerste even suiker prikken en dan overleggen, moet ook zien dat ik dan vervoer krijg, mannetje is werken..
hoop voor je dat het niks is, maar als je het niet vertrouwd gewoon gaan... zit er veel tijd in dat je mannetje naar huis komt en met jou naar de gyn gaat??
Gewoon bellen Ricmar vervoer problemen zie je dan wel weer... Misschien kan je het telefonisch af of komt er iemand naar jou??
OMG, zie niet dat ik meer dan 50 pagina's moet gaan bij lezen. Dat is dus echt niet te doen! Heb ik bevallingen gemist toevallig? Wil wel op de hoogte blijven maar anders heb ik er een dagtaak aan.... Hoe is het met iedereen
@napoleon, gefeliciteerd met jullie dochter! @beertje, oh jee, dat is wel een tegenvaller, niet al te veel schade hoop ik! Hier plopnavel en streep present! @pamsie, gefeliciteerd met valentijn!! @lara, haha, ik heb hier ook een ongeduldige man! Grappig dat artikel, nou ga dan maar eens denken aan een "liefdevolle" datum die geschikt is @ricmar, ik zou in ieder geval eventjes bellen en overleggen! Ik ben benieuwd of de babyboom doorzet hier! Bij mij in ieder geval alles nog rustig, vanmiddag weer naar de vk. Ik moet er altijd erg lang wachten dus ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee
heb net eerst db verpleegkundige gebeld, suikers waren ook weer hoog 8,8 na een standaard ontbijt, ze gaat overleggen met de internist, en daarna kan ik het doorspelen naar de gyn. Dan is de bal weer rond.