November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Thanks, ga gelijk ff kijken en idd het gaat hard zo. Al meer dan 100 pagina's

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee dit is echt een drankje, bruis niet niks. Voelt beetje verdovend op de tong na het drinken.

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

pagina honderd alweer:p

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Napoleon: Gefeliciteerd!
    Pamsie: Ook gefeliciteerd!
    (Dubbele buddies zijn zo te zien nog nieteens zo'n slecht idee:p)
    Navel en streep: Naar binnen en geen streep te zien.
    Babydekentjes: Klopt inderdaad dat fleecedekens vaan ook van katoen zijn ookal lijkt dat niet zo, ik kijk altijd naar de "ingredienten en vaak is het toch ook polyester ookal ligt het in de winkel als babydeken. Dat is syntetisch en ademt niet en kan het kindje dus ook verstikken. Vandaar dus mijn vraag, het staat als babydeken aangegeven maar eigenlijk is het dus niet echt geschikt :S

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier ook :(:(:(

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

hhahahah ik wilde net gaan neerzetten dat ik dacht dat Napoleon de eerst volgende zou worden die zou bevallen en ja hoor!

Gefeliciteerd met de geboorte van Lieze,leuke naam!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oef knuffs!! dinnie van mij is halverwege en ook last van nierstuwing :( erg vervelend idd!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja nou he :p gaan we met liefde focussen op 1 dag ;)

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik geloof het wel, ben ook die datum uitgerekend dus wat mij betreft mag junior nog ff blijven liggen daarbinnen en ik focus mij op mijn uittel datum de 11e :p

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Heeh, nou vanochtend naar de verloskundige geweest. Baby ligt echt vast ingedaald. Hartje gehoord, maar baby laat zich niet uitlokken tot bewegen. Vanaf vannacht 12 uur haar nog maar 3 x licht gevoeld. Je mOet de baby volgens vk 7 x voelen in 24 uur. Gisteren was het dus goed, maar vandaag dus volgens de normen weinig en volgens mij sowieso te weinig vergeleken met eerst. Het ziekenhuis heeft gezegd tegen de verloskundige dat ze vanmiddag willen kijken of ik inleidbaar ben. Schrok wel, want dit hadden ze tegen mij niet gezegd. Maar eerst ook nog echo en ctg. Als dat weer net zo was als van het weekend, wil ik deze week wel ingeleid worden. Als vruchtwater meer is, dan denk niet. Dan ben ik voor dagelijkse controle denk. Als vruchtwater nog minder is, dan denk ik dat het ziekenhuis ons geen keus laat. Ze kijken denk bij alles toch ook naar mijn bezorgdheid over de baby. Ze waarschuwen alleen heel erg voor inlepel, omdat als je er nog niet rijp voor bent het extra complicaties kan geven. Alleen daar maak ik mij dan weer geen zorgen over. Ben In feite bij j ook ingeleid want weeën zette niet door en heb toen weeopwekkers gehad. Ik denk ook dat de baby groot genoeg is. Wat zouden jullie doen?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whaaaaaa nu de andere wederhelft Pamsie!!!! :p

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Valentijn!!!! Mooie gewicht ook!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo mijn meldplicht gedaan ;) en nu hoognodig slaap inhalen! Wil vanmiddag de babykamer soppen.

13. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoon Pamsie!!!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    marieke ip moet je kindje het buiten goed kunnen doen, en als het binnen niet meer lekker zit zou ik voor inleiden gaan.

hier mannetje ook gebeld dat hij moet zorgen dat hij naar huis kan indien nodig.. ze zij met 3 man aan vast personeel maar 2 zouden externe zaken gaan doen. nu moet 1 dan alleen doen met de stagiaires, mannetje staat dan los en kan zn naar huis als gyn me toch wil zien..

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

PAMSIE, jij ook bevallen!!!! wat dacht je,mijn buddy is bevallen,kan ik er direct achteraan hahahha! Gefeliciteerd met jullie zoon Valentijn!

Marieke,tja wat zouden wij doen,ik denk neit dat je er verder erg veel in te zeggen zou hebben,zou advies doktewr opvolgen,dus even afwachten wat ze straks zeggen,die weten het wel het beste,succes!

meiden zullen er ook nog een paar in November bevallen of willen jullie allemaal al voor die tijd bevallen zijn,hihihihih ik moet nog zo'n end,maar als t in dit tempo doorgaat zit ik hier straks zielig tegen mezelf te kletsen.
    Heb nog een dikke 5 weken te gaan en als ik pech heb 7!

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Haha ik wil vandaag ook de babykamer schoon gaan maken maar de bank zit zo lekker ;)

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik ga aan de poets,tot straks!

18. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik even een schouderklopje krijgen want mijn vriend vindt t allemaal maar normaal: zoon aangekleed gewassen ontbijt gegeven en naar kdv gebracht, schone was opgeruimd, ramen gezeemd, gestofzuigd en kleertjes in babykamer allemaal netjes op plek gelegd, speeltjes uitgezocht voor in de box en 'ingericht'.

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Toch maar ff snel scannen.

@Cass: Heel herkenbaar van je lief bij de partner les, hier nog zo'n droog kloot al moet ik zeggen dat ik het wel super vond dat hij mee ging, had ik ook niet verwacht.

Hier trouwens ook eerste kindje dus hebben geen oppas nodig.

@Barbamam: Had ik laatst ook, van die regelmatige harde buiken die ook nog eens ongeveer even lang duurde maar helaas na een uur hield alles weer op.

@Sjees: Zo heb ik het ook gedaan met onze naam. Lief vond hem eerst niks en ik bleef hem noemen als optie en nu vind hij hem dus ook mooi en is het hem ook uiteindelijk geworden :D

@Hanna: Balen van die pijn scheuten, hopelijk is het nog even vol te houden. Hier hebben wij glitter de luxe waar heel subtiel een glittertje in zit, word het net wat mooier allemaal.

@uviana: van harte met de 37 weken

@Lara: Rusty pipe syndroom, ik moest er ook ff om lachen hoor ;)

Hier ook een beurse doos en dito schaambot, lijkt met de dag erger te worden maar maakt niet uit, dan gebeurd er wat daaronder.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik stop er maar mee, is echt zoooo veel gekletst.

@Pamsie en Napoleon: Van harte met jullie kleintjes en ben zooo benieuwd wie de volgende is. Ik ga weer eens wat doen. Laters meiden

Deel Deze Pagina