November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Marieke: succes met alles! Sterkte

Hermiek: jeetje meid, heel veel sterkte!

All@ hier helse steken in mijn vagina en gisteren ook al! Kramp in mijn bovenbeen aan de binnenkant!
    Net bij mijn ouders gedouched, vamwege de lekkage! Druk aan het brainstormen, morgen aan de slag! Hopen dat het verholpen word!

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hoi hoi

marieke goed gedaan meid altijd naar je gevoel en hart luisteren kan nu niet al te lang meer duren heel veel suc6 en sterkte de komende uren/dagen met de bevalling..

hermieke ook heel veel sterkte

ik gaf vanmiddag al aan dat ik ook minder leven had vandaag en het aan wou kijken..
    en rond 6uur zei ik tegen me man wat moet ik nu doen heb haar vandaag nog maar 2x gevoeld en de hele dag al harde buiken heb had echt het idee dat me huid zou scheuren zo strak echt heel vreemd
    ze wouden dat ik toch maar ff langs kwam voor een ctg..
    dus heen gegaan kwart over 7 was ik er.. half 8 aan de ctg
    heb verdorie 2 uur aan dat aparaat gelegen:s harde buiken van hier tot gunter.. heb haar toen nog een keer gevoeld... en volgend de gyn zag het hard filmpje er goed uit geen zorgen om te maken.. beweging en rust momenten wisselde zich af dus madam had het wel gezellig daar.. toen kwam de echo.. genoeg vruchtwater ze noemde het getal 17... volgens mij had marieke het er over je moet tussen de 10 en 20 hebben dus dat zit dan wel goed haha..
    maar met al die harde buiken en weeen wou ze toch ff me bmm nakijken.. niet dat ze het idee had dat ik zou gaan bevallen want ze vond mij wel vrij rustig.. maar toen gaf ik haar aan dat ik ook niet snel in paniek raak of in de stress vlieg en een erg hoge pijngrens heb voor ikzelf aangeef dat ik het niet meer trek... ze vond wel dat ik ook erg regelmatig zwaar ademde dus naar die punten wou ze toch ff me bmm nakijken.. hij was al wel goed week maar lag nog erg hoog dus wou ze me wel naar huis sturen omdat ze niet het idee had dat ik vanacht zou gaan bevallen

nou wat een geruststelling... ik moest thuis na de wc( ben aan de race:D:D) maar als het harder zou worden mocht ik niet mee persen hahaha mafkees... ik moest hem ook beloven dat als ik iets zou voelen of dat ik me niet lekker voelde hem meteen zou bellen(hij heeft nachtdienst) dus ik zeg al hallo ik ben 36w doe rustig gebeurt niks... dus manlief zit erg gestrest op zijn werk

ik moet morgen nog wel een ctg laten maken ter controle en dan moet ik 2nov weer voor controle bij de gyn.. maar volgens manlief halen we dat niet haha

me vader zei heel lief... als er iets is ook al heb ik de auto mee naar het werk wel bellen hoor dan kom ik gewoon naar je toe en dan breng ik je wel naar het ziekenhuis haha de lieverd.. iedereen is in rep en roer en ik zit zwaar relaxt op de bank:d haha
    neefje heeft de opdracht mij in de gaten houden..

dus das mijn verslagje beebje zit nog rustig binnen ik voel me goed en ben er erg rustig onder dus ik ga zo lekker slapen ben kapot van 3 uur ziekenhuis was 10uur pas thuis pff

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zwaai zwaai

Marieke spannend!!!

Hermiek dikke dikke knuffs!!

Hier vanavond ineens flinke steken die lijken op darmkrampen maar niks wilt komen. Baby is ook druk maar heb nu steeds harde buiken en ongi krampen. Ik denk voorweeen dus kruip zo in bed. Ben ook ineens flink moe.. mag ook wel een keertje LOL nu alleen hopen dat ik goed slaap!

Morgen met lunch weer de vk.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hier ook een hele rustige beeb....als ik handen op buik leg gaat ze wel bewegen, maar anders niet...heb woensdag afspraak bij vk...

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Hier lig ik al 1 1/2 uur wakker. Tot nu toe een hoop gerOmmeland maar verder nog weinig echt aan de hand. Krijg nu ook pijn in mijn rug erbij naast ongIkrampen in mijn buik. Hoef nog niet te puffen, is hooguit wat ongemakkelijk allemaal en kan mijn draai niet meer vinden.

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

pfffff even klagen hoor....
    Heb nog geen oog dichtgedaan want heb vreselijk last van maagzuur,niets helpt,had er al heel de dag last van en zelfs paar keer eten terug omhog gehad,maar nu brand de slokdarm echt contineu en mijn maag doet zo'n zeer!
    Zit dus maar rechtop op de bank want liggen is vreselijk en heb 2 pcm op hopelijk haalt dat de scherpe kantjes eraf,ik ben zo moe,wil alleen maar slapen maar is echt onmogelijk.

marieke,er is dus wel wat gaande nu,spannend

Aowyn jij ook aan de rommel,slaap ze

MvT wel hel lief dat ze allemaal zo bezorgd zijn om je,hopelijk morgen weer een mooie ctg!

beertje heb zo met je te doen,met die stomme lekkage,dat is iets wat je er nu echt niet bij kan hebben,hopelijk is het morgen verholpen,succes

7. Beertje13

Aowyn: heb ik ook last van! De steken worden wel feller! En komen vaker..
    Marieke: heel veel succes ik denk aan je!

Sjees dankje wel schat! Hopelijk lig jij heerlijk in dromenland zonder maagzuur!

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Hier vannacht dus een hoop gerommel (pijn in onderrug en buik) en verlies veel roze slijmslierten en veel darmkrampen. Geen idee of er vandaag nog uit zichzelf wat gaat gebeuren.

Sjees wat rot van de maagzuur en pijn en wakker liggen. Pas wel op met PCM op lege maag.

Beertje succes met lekkage verhelpen. Zit je nu ook niet meer echt op te wachten

9. Beertje13

Spannend marieke, leuk dat je ons op de hoogte houdt!

Lekkage: vandaag word de douche gedaan.. We plaatsen een douchebak en werken het af met tegels die wij van vrienden hebben gekregen.. Hopen dat het over is dan!

10. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Goeiemorgen!

Marieke, ik duim voor je mee dat dit de start is en je vandaag je kleintje in je armen gaat houden!

beertje, succes met de badkamer. Ik hoop echt dat het probleem hiermee opgelost is. Is wel het laatste waar je nu nog over na wilt denken!

MvT, Sjees, Aowyn, sterkte hopelijk nog wat kunnen slapen! Het worden wel echt de laatste loodjes zo he?

Ik hoop dat de geboortegolf doorzet en steeds meer van ons kunnen gaan genieten van de kleintjes.

Hier ook onrustige nacht, kon m'n draai niet vinden en vond dat beebje zich even moest laten voelen (wat ie dan uiteraard weer niet doet) later gelukkig wel. Vandaag rustig dagje, even bij vriendinnetje langs en verder relaxen. Morgen komt iemand poetsen, dus ga alles wat ik vandaag zie aan haar overlaten en zelf lekker rustig aan doen.

11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Even hier Hanna80 succes wensen vandaag, mocht dat nog nodig zijn ;). Hoop dat de vk wat voor je kan betekenen :).

12. Beertje13

Heerlijk idee! Misschien nog ff slapen vanmiddag;)

All: zo komt een kennis langs! Totaal geen zin in.. Zij klaagt altijd zoveel en heeft ook echt zon klaag stem.. Ik probeer zo min mogelijk net haar af te spreken.. Eigelijk dom dat ik het elke keer doe.. Maar goed misschien word het gezellig!

Voor de 100ste keer mijn vluchttas gechecked en ik heb echt alles!

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Beertje, ken dat, had een kennisje die continu aan het vertellen was wat ze allemaal wel niet voor haar dochter kocht....geloof mij maar, op een gegeven moment ben je het zat en spreek je niet meer af ;)

@Marieke spannend!!

MVT, succes aan het CTG, ben benieuwd wat er uit komt!

@Hanna80 en Aowyn succes bij de VK, moet zelf om kwart voor 3... ben benieuwd! had vanmorgen ook niks geen leven, de angelsound tevoorschijn gehaald hahaha geeft dan toch wel weer een opluchting... nu beweegt madam ook gewoon....

lig hier met lappy lekker in bed, dochterlief is mega Mindy aan het kijken..... het is dat ik trek begin te krijgen, anders kon ik nog wel uren blijven liggen, zoonlief is logeren bij opa en oma....

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ff aan de meldplicht voldoen:D

ben er nog steeds haha zoals ik ook verwacht had..
    ja is onzettend lief dat iedereen zo bezorgd is.. maar er gaat echt nog niks gebeuren heb haar vanacht ook 1x gevoeld en vanmorgen nog niet.. dus wat dat dan nu weer is geen idee.. op ctg is ze toch echt wel aanwezig... moet om kwart voor 11 weer aan ctg hopelijk dan gewoon 30mins en geen 2uur:|
    heb nu wel weer harde buiken en weeig/ongi gevoel maar ja dat is ook normaal voor deze tijd...(zoveel harde buiken weeig gevoel neem ik aan nog niet maar...hoort na mijn idee bij de tijd haha))

suc6 marieke het wordt wel spannend zo.. moet je vandaag nog gezien worden om te kijke naar de vorderingen??

ik hoop dat je de douche zo voorlopig kunt repareren daar zit je nu echt niet op te wachten nee

vluchttas nog niet helemaal op orde.. miss toch maar eens doen haha
    ga ff kopje koffie drinken en dan aankleden en op fietsje naar zkhs.. moeten wel fit blijven he:D

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ook ik meld me even vandaag..

hier een rot nacht gehad veel draaien en veel zweten. pff leken wel opvliegers ofzo.

16. juf85

juf85 Niet meer actief

Wat een verhalen allemaal! De baby's beginnen nu echt te komen.

Ik was officieel vandaag uitgerekend, gek idee. M'n mannetje is nu 3 weken en 2 dagen oud.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik kom ook snel meldplicht doen, ga nu ff bakkie doen bij schoonzusje.

Vreselijke nacht gehad met veel draaien en niet lekker liggen en zweten idd :/ Was na 2u pas ook naar bed omdat ik ongi krampjes had en wou eert kijken wat er ging gebeuren, dus lag op de bank te breien met TLC lol

18. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    heb heerlijk geslapen niet eruit gehoeve heerlijk lig nu ng lui op bed chayenne ook megamindy aan het kijken lekker bbrood op bed gegeten. Straks op de laptop zal ik reageren met tel kan het niet zo handag.

19. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ik heb er helaas nog steeds last van maar het gaat gelukkig nu wel wat beter. Hoef tenminste geen uur meer op de wc te zitten :p

Fjaril, hele mooie buikfoto!

Marieke, hopelijk zet het door! Succes en leuk dat je ons op de hoogte houdt!

Beertje, succes met de badkamer! Hopen dat je snel weer gewoon thuis kunt douchen zonder lekkage. Is het plafond beneden nu niet helemaal verpest eigenlijk?

Ik heb vannacht redelijk geslapen. Nu wel echt last van mn heupen/bekken. Dat is 's ochtends meestal de reden dat ik uit bed ga en dan trekt het vanzelf weg maar nu helaas niet...

Vluchttas, heb ik gedeeltelijk klaar. Dingen die ik erin moet doen heb ik nog nodig haha :D

20. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ook ik ben een november mama Ik ben nu 37 weken zwanger en ben zo futloos Heb nog 2 kindjes 1 van 4 en 1 van 2 die nu vakantie hebben
    Ze zitten elkaar steeds in de haren om gek van te worden

Ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met de zwangerschap
    Idd soms uren niet kunnen slapen of weer naar de wc toe

Deel Deze Pagina