Lara succes met de curve! Sjees echt vervelend! Hopelijk weet de vk meer! Katemans: gefeliciteerd!!! Hanna: Fijn dat alles goed was. Catharina: beterschap, gebruik je wat tegen de verkoudheid? Ik ben hier lekker aan het opruimen!! Mooi rustig aan!
Adem in adem uit!! Dames, ik vind net in mijn onderbroek dikke afscheiding wat aan elkaar vast zit, valt niet uit elkaar (sorry) het is niet veel maar is dit een gedeelte van de SLIJMPROP? sorry hoor maar ik word er zenuwachtig van!
beertje klinkt wel als je slijmprop maar niks om je druk te maken, bevalling kan nog weken op zich laten wachten....
ik sleep mij hier ff gauw binnen om mega ego te doen.. ben zo brak.. een nacht van hel geha Ik kon mar niet lekker liggen steeds draaien en toen ik dacht dat het gelukt was werd ukkie wakker en was zoooo druk. Zo druk dat hij giga de ik kreeg da tmijn kant van de bed mee deed :S. Toen hij eindelijk uit-ge-hikt was kreeg ik maagzuur aanval en de rennies waren beneden Heb in mijn voedingskussen gegild uit frustratie. Toen even later wel in slaap gevallen maar was al 4u geweest... moest 2x uit om te plassen en nad e2e keer weer herhaling, niet kunne liggen en dan draaien en doen. Hubbie wel heel lief (zelfs in zijn slaap) mij aaien en kusjes geven en mij steeeds toedekken. Schoonmoeder heeft mijn dochtertje mee, lunch is op dus ga ik crashen op de bank en hopelijk ka ik wel slapen
Aowyn, wat k*t zo'n nacht! Wel lekker dat je dochtertje nu even niet thuis is, hopelijk val je snel in slaap! truste! beertje, het schijnt bij het einde van de zwangerschap te horen om zoveel afscheiding te krijgen. Het kan zijn dat de slijmprop aan het oplossen is en je vagina produceerd meer afscheiding... niet echt lekker, maar kan geen kwaad verder.. Wel spannend dat er nu elk moment kleintjes geboren kunnen worden en we via het forum in de gaten kunnen houden wie er wel en niet regelmatig zijn.... wie zou de volgende zijn? bij het groepje van de zwgym zijn al 3 babies geboren, wel spannend om hun verhalen te horen en te realiseren dat het hier ook zomaar kan gebeuren! Hier verder brakke dag, slecht geslapen, veel gepiekerd over die stomme schilder. Gelukkig vandaag dochter op kdv dus kan lekker bank-hang-dagje inlassen en verder niets doen.
spannend beertje... wie weet. kan een begin zijn, kan ook vals alarm geven..... Hier weer door de keuring, beebje ligt nog steeds met de bol beneden.... bd was netjes... madam ligt alleen nog mega hoog... iemand een baby tom-tom te leen
Haha! Een tom tom! Fijn dat de keuring goed was! Dank jullie wel lieve meiden voor jullie snelle reactie!
Fijn dat beeb nog met hoofdje naar beneden ligt Katemans!! Aowyn, balen dat je zo mega slecht geslapen hebt...nouja of eigenlijk niet geslapen hebt! Ik heb vanacht ook lang wakker gelegen. Was wezen plassen en kon gewoon niet meer in slaap komen, gek werd ik ervan! Het is nu elke keer spannend om hier te komen kijken ivm evt bevallingen
katemans fijn dat alles weer goed was. aowyn balen van je nachtrust, hopelijk kan je nu nog wat bijtanken Ik slaap zelf nu al weer 2 nacht goed en hoef pas tegen de ochtend te plassen, geen behoefte dus om over dag te relaxen.. nu bezig met de koelkast en de vriezer. bah wat een rot klus.
@Hanna + Katemans: fijn dat het alles goed is! @ Hanna: hopelijk knapt hij snel op. Jullie ook beterschap! Dank je wel! En natuurlijk beterschap voor de hoesters/zieken hier!
@ Aowyn: klote (sorry voor het woord) dat je zo een nacht achter de rug hebt. Hopelijk kan je vanmiddag je slaapje doen!
Deel 4 alweer! Ik moet zeggen dat ik bijna niet meer mee lees. Het is gek om al bevallen te zijn en allemaal verhalen te lezen van mensen die nog toeleven naar de bevalling (niet negatief bedoeld hoor!). Verder natuurlijk druk met het kleine mannetje. Ik las wat over klossen. Wij hebben een boxspring van zo'n 70 cm hoog. We zouden het bed het weekend voordat ik 37 weken was verhogen met bakstenen onder de 8 poten. Maar dat weekend ben ik dus bevallen en toen we na een kleine week thuis kwamen, was ons bed dus nog niet verhoogd. We hadden een kleine kraamverzorgster en ze vond het bed hoog genoeg. Gelukkig! Verder las ik iets over een hond die opeens zich anders gedroeg. Nou ik heb 2 katten, de ene was al weken van slag en de andere was vrijdag 30 september opeens heel raar. Hij zat de hele tijd te mauwen, moest constant op schoot, liep overal achter mij aan. Als ik op de bank lag, lag hij boven op mij kopjes te geven, buiten lag hij op schoot in de tuinstoel, achter de pc zat hij op schoot of dichtbij op de prullenbak of piano. Ik zei tegen mn vriend (als grapje) : het zou mij niets verbazen als vandaag de vliezen breken, want de kat doet zoooo raar. Nou die nacht braken dus mijn vliezen! Bizar. De katten beginnen nu weer een beetje normaal te worden. Maar sinds we thuis zijn uit het ziekenhuis deden ze zo raar. Ze waren natuurlijk bijna een week alleen geweest, omdat mijn vriend bij mij kon slapen op de kamer. Ze waren een beetje wild en bang voor ons. Nu komen ze weer een beetje op schoot, maar ze moeten echt wennen aan de nieuwe situatie.
beertje spannend maar goed hoeft niks te zeggen idd. Goeie controles super! Aowyn nog lekker kunnen rusten??? Juf leuk om van je te lezen lekker genieten meid! Ik ga echt wel proberen snel weer te schrijven hier na de bevalling maar goed kan niet beloven hoe snel he ligt aan hoe ik en de kleine er aan toe zijn! Vandaag lekker niks gedaan ja wasje zo lekker warmechoco maken hhhhmmmmmm de zon schijnt hier weer heerlijk maar goed watrm is het niet buiten dus blijven lekker binnen chayenne is al verkouden en klaagt over oorpijn dus hoop dat het niet door zet!
Was ik weer even, heb mijzelf pauze gegeven van het poetsen dus nu weer bij lezen. @Beer: Kan idd nog wel een paar weken duren en mocht het wel door zetten dan is dat toch ook geen ramp aangezien je de 37 weken al gepasseerd bent maar ik snap dat je ff zenuwachtig was @Aowyn: Hopelijk kan je ff bij komen want dit is ook niks. @katemans: Je mag die van mij wel lenen aangezien uk hier al een tijdje vast ligt @Ricmar: Lees net dat jij je oa ook aan de koelkast hebt gewaagd, is nooit leuk he. @Juf: Beter dat het zo goed gaat en ik snap dat het mee lezen hier ff te veel van het goede is. Katten zijn af en toe vreemde wezens he, ben benieuwd of die van mij nog raar gaan doen. zoo, ik ga maar weer verder, heb helaas geen kabouters rond rennen
@beertje, hier toevallig vanmorgen ook een deel van de slijmprop verloren (denk ik tenminste) echt een vies ding haha tegen de verkoudheid gebruikte ik otrivin neusspray, maar de kleine reageerde er heel heftig op, dus de vk wilde dat ik het dan maar liever niet meer deed, dus nu gebruik ik niks meer (behalve stomen) @aowyn, klinkt als een rotnacht, hoop dat je wat slaap in kunt halen!
@Salcia: Sterkte meid, hopelijk kan je binnenkort weer wat beter slapen. @Katemans: Gefeliciteerd met je vriendin! En met de goede controle. Las dat sommige baby's pas met de geboorte zelf indalen, dus wellicht bij jou ook zo. @Hanna: Fijn dat de controle weer goed was. @Aowyn: Sterkte vandaag na zo'n rotnacht. Hopelijk heb je vanmiddag nog geslapen. @Juf: Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie! @Beertje: Zeer benieuwd of het verliezen van de slijmprop bij jou een voorbode is of dat het idd nog even duurt. Hier vannacht ook slecht geslapen. Vanaf een uur of drie last van harde buiken, krampen en last van mijn rug. Niet genoeg om het echte werk te zijn, maar wel om er wakker van te liggen. Vandaag dan ook een bankhangdagje. Bij de verloskundige weer goedgekeurd vandaag. Bloeddruk was gelukkig weer wat gezakt (de onderdruk). Maandag weer terugkomen. Mijn mannetje denkt dat het vrijdag geboren wordt dus dat die afspraak niet nodig is. Ben benieuwd!