November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier de hele avond ongi gezeur onderin. Is denk ik niks dan voorweetjes, irritant maar hoort erbij

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    zo kwam ik bij mijn zoon ook het ziekehuis binnen zetten.. gewoon lopend en pratend en ze keken me ook zeer vreemd aan toen ik vertelde dat ik kwam bevallen haha... bij mij was het op verlos ook rustig dus heb nog een hele tijd met de zuster in spe gekletst tot het voor mij toen ook ondragelijk werd en moet zeggen dat deed wel ff maarja iedere bevalling is anders.. dus miss dat ik nu kruipend binnen kom aangezien ik het nu allemaal nog we trek en vind meevallen.. en ja ik hoop ook dat het betekend dat al het "voorwerk" nu gebeurt is en dat het mooi vlot gaat:D:D
    harde buiken en weeige is er nog steeds ook tot irritant gevoel gewoon dus merk ze wel op... maar vol me nog goed en rustig dus zal de nacht wel doorkomen.. hopelijk slaap ik wel wat beter dan afgelopen nacht...
    heb der vanavond 2x langs voelen komen dus ze is er nog wel.. zit niet rond de 7 maar om nu weer te bellen en langs te moeten komen en morgen ter controle zag ik niet zo zitten dus kijk het tot morgen aan

napoleon wat een mooie meid en wat doet ze het goed... neej lijkt mij ook dat naweeen net zo erg zijn als de voor en de weeen zelf
    wel leuk hoe de 2 kleintjes reageren:D

hanna sterkte en hopelijk zet het door...

catwomen dan maar hopen dat je snel een huisje hebt en met alle mankracht huisje in orde maken en lekker daar bevallen:d... komt trouwens je vriend dan ook bij je wonen als je eigen huisje hebt of mag dat niet van zijn ouders?? zijn die al wat makkelijker geworden.. sorry voor de vele vragen.. schoot me ineens te binnen:D oeps

3. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    geen nachtbrakers vandaag wow...
    we liggen toch niet allemaal tegelijk te puffen en te persen he;) haha

ik ga een poging wagen tot slapen

slaap lekker allemaal

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier wel wakker......lig me eigen te focussen of ik de kleine wel voel, af en toe heel lichtjes denk ik.
    Maar moet gewoon gaan slapen:)

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook velwakker tussendor ongigevoel ook in onderrug bah maar goed gerommel hoort erbij.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ook al vroeg wakker, even over 5..

pff vanmiddag misschien nog maar even liggen.
    zo eerst mannetje richting werk helpen en wat in huis doen,
    alleen de keuken en de woonkamer de rest van het huis is fris en helemaal spik en span

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Fijn dat lieze t zo goed doet en zo lief je 2 andere kleintjes reageren!

@ hermiek: las t op fb fijn dat je weer thuis bent!

Ik probeer nog een paartjes te slapen!

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen,
    ook ik meld mij!
    Hier is alles rustig, en gelukkig maar want ik moet nog het eea doen voordat ze geboren word!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Goedemorgen Truuske

10. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Zoo komt het mannetje van de verzekeringen! We mochten van hem gewoon ons gang gaan om de lekkage te verhelpen... Hij had begrip voor de situatie!

Ik ben vreselijk moe!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Beetje zie toch nog mensen die het wel snappen.

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Truuske, ben zo benieuwd wanneer ze komt!!

Beertje, gelukkig dat ze begripvol zijn.

Ricmar, hoe zijn je suikerwaardes nu..

Napoleon, wat een mooie flinke meid zeg!! Hopelijk zijn de naweeen ook zo verdwenen. EN heerlijk zo veel hulp in huis, laat je maar goed vertroetelen.

Hier uiteindelijk om een uur of 5 in slaap gevallen zonder hem goed gevoeld te hebben, maar toen ik wakker werd om 7 uur kreeg ik gelukkig 2 flinke trappen.
    Maar ga het toch maar aangeven de volgende keer, zo naar bed gaan is niet prettig. Ik wil ook niet iedere keer gaan bellen naar de vk, ze zullen ook wel denken....

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    goedemorgen

nog geen nieuw babynieuws??

Hermiek, fijn dat je weer thuis bent, no place like home!

@Napoleon, geweldige banner, hoop dat de naweeën snel tot het verleden behoren!

@Hanna, spannend, hoop voor je dat het doorzet!

Hier op nog steeds harde buiken na rustig, heb niet echt het gevoel dat ze sterker worden.... wie weet daalt madam nu dan toch eindelijk in ;)

ga toch maar even een wasje draaien en boven wat stofzuigen.... kan maar beter gedaan zijn....

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Hier kort maar goed geslapen! Lig nu nog lekker te knuffelen in bed met dochtertje

15. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Wat heeeeeerrrlijk :d
    Katemans: haha echt grappig zo denk ik ook over het huishouden. Ik zeg tegen mij zelf: ik doe dat maar even want stel ik beval staat er nog was of troep! Haha
    Lara: vervelend dat je de baby niet zo vaak voelt! Maar bij twijfel altijd bellen.. Straks is er wel wat en zegt de vk: waarom heb je niet gebeld?
    Ricmar: lekker he het huis schoon!

16. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Beertje wat fijn dat de man van de verzekering begrip heeft voor de situatie! Hoe sneller opgelost hoe beter :D

Lara.. heel herkenbaar! zo heb ik ma op di nacht ook gelegen... heel frustrerend en wordt er echt niet rustiger van! Nu uiteindelijk gisteren toch de vk gebeld en ctg en vruchtwatercheck gehad en alles zag er prima uit. Ze zeiden wel dat het een rustig mannetje is. Maar dat geeft alweer zoveel rust voor mij! Dus gewoon bellen he? Voor jou is het ook je 2e kindje toch? Had jij bij de 1e ook een veel actiever kindje? hopelijk krijg je vandaag weer lekker wat actie!

Aowyn, fijn dat je beter hebt geslapen!

Hier worden de nachten steeds rommeliger, veel wakker, maar kon gelukkig wel rustig blijven liggen nu. Straks maar lekker weer een middagdutje doen! Had gister ook gerommel in m'n liezen, maar nu is dat weer helemaal weg. Dus maar rustig afwachten wanneer de kleine man zich gaat laten zien :) Ben er wel aan toe om die hele bevalling achter de rug te hebben hahah.. maar daar zal ik niet de enige in zijn :p

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    super Aowyn!! geloof meteen dat je humeur erdoor meteen in de lift zit!

Hahaha Beertje, heb dat ook :D Stel je voor dat ik mn moeder moet vragen om snel wat te doen voordat de kraam over de vloer komt, net of die mensen niks gewend zijn :);):p

18. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Hier niet fijn geslapen. Had last van brandend maagzuur en pijn mn bekken/heupen, dan wil je eigenlijk niet op je zij slapen...maarja hoe anders he.

Fijn dat jullie gewoon je gang kunnen gaan met de lekkage beertje!

De rest wel bijgelezen maar ben het alweer kwijt.
    Nu eerst naar de kapper!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja wel lekker als alles klaar is, echter verzin ik nu dingen om maar bezig te zijn, nu de vitrine kasten leeg aan het maken en al dat glaswerk kan ook wel in de vaatwasser.

zo blijf je bezig haha..
    normaal zou me dat niet storen.

net diabetes verpleegkundige weer gebeld, suikers blijven stijgen ondanks het ophogen van de insuline.
    vrijdag echt benieuwd wat gyn wil..
    vanmorgen was de suiker 9,5 na 3 eh insuline en 2 uur na het ontbijt..

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Dat si inderdaad wel hoog Ricmar, vreemd dat het wel stijgt ondanks de insuline.

Deel Deze Pagina