November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    #1241 Fjaril, 26 okt 2011
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
    Pamsie, wat een heftig verhaal van die navelstreng! Fijn dat het wel allemaal goed is gegaan en je nu een prachtig ventje hebt om van te genieten! Leuk hoor die foto's! ook met z'n zus erbij :) Rust maar lekker uit deze week en laat je goed vertroetelen door de kraamzorg!

Hmm krijg wel echt veel zin in ook zo'n klein mannetje in m'n armen :D

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Pamsie, jeetje dat is zeker schrikken. Gelukkig dat ze direct doorhadden wat er aan de hand was. Mooi ventje hoor!

Hermieke, balen van de galstenen. Hoop niet dat je er veel last van krijgt nog. Maar dat wordt dan een operatie na de bevalling?
    Pff heftig hoor!

Lara, sterkt emet CTG, ben aan het duimen dat alles goed is.

Catwomen, hopelijk snel goed nieuws over een van de flatjes. Succes met wachten.

Hier wat harde buiken, maar verder niet heel veel aan de hand.
    Heb zo ook weer controle! Verder wel veel naar de wc, ook de dunne! Beebje ligt volgens mij wel goed.

Ga even strijken. Moet nog een hele berg wegwassen en strijken.
    Beetje laks geweest. Stom stom stom! Hoop dat mijn moeder morgen en overmorgen even wil komen helpen met schoonmaken.
    Mijn man is net terug van zijn werk en alweer aan de schilder boven!

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Whahaha het zijn nu al heren ;) kunnen sommige mannen nog wat van leren :D:p

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Pamsie wat een lekker mannetje! Maar goed dat alles gelopen is zoals het gedaan heeft! Je moet er toch niet aan denken!!!

Zo maar even de zwemtas van meneer klaar maken, en naar mn moeder, kunnen we daar nog van te voren lekker op de koffie...

5. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Barbamam: gefeliciteerd met jullie zoon Luuk!!! Nu lekker genieten samen:D

Catwoman: Wat super dat je een urgentieverklaring hebt!! Nu hopelijk ook snel een huisje.

Katemans: Gelukkig dat de ctg ok is!!

Hier: een ontzettend drukke beeb!!! Ben moe vandaag en weinig puf. Maarja de laatste dingen op het werk moeten wel gedaan worden. Is toch wel een nadeel als je op een klein kantoor werkt.. Ben nu echt de dagen aan het aftellen tot vrijdag half 6!! Zijn er nog meer mensen die nog niet met verlof zijn??

Mensen waar we niks van horen, hopelijk gaat het goed met jullie en zijn jullie gewoon aan het bevallen!!

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    pffff 1,5 uur bezig met de badkamer maar hij is straks als ik hem eb ingeruimt wel echt schoooooooooon haha. Maar eerst ff rustig op de bank. pamsie heftige bevalling maar mooi mannetje hoor nu heerlijk genieten.

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Catwoman, gefeliciteerd met de urgentie verklaring. Nu hopen dat je op plek 1 blijft staan :)

Had gehoopt op beeb nieuws, maar vermoed dat dat vandaag nog wel gaat komen :)

Hier probeer ik het schoonmaken weer op te pakken, heb het een paar dagen niet bij kunnen houden...en nu is mijn mannetje nog ziek ook.. Hoop dat hij net als mijn dochter gisteren, na 1 dag zich alweer een stuk beter voelt!!

Ricmar, nog iets gehoord of wacht je vrijdag af?

Leuke foto zo met zijn grote zus, lijkt me wel heftig om mee te maken, maar goed dat hij besloten heeft om met 38 weken te komen. Rust maar lekker uit!!

Sorry voor degene waar ik niet op reageer, maar ben een zeef aan het worden :(

8. moontjemoon

O ja, we hebben een naam voor de kleine man... Althans, mijn man denkt voor 95%...haha

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pamsie, heftig verhaal hoor maar gelukkig inderdaad dat de vk snel door had wat er aan de hand was! Wat een lekker kereltje ook. Geniet ervan!

Bah ik ben vandaag zo moe! Wil zoveel doen maar ik krijg mezelf gewoon niet ertoe gezet pff.

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden meld me gauw even... Zit op drie zielige cm en heb verder met name rugweeen die dus erg weinig zoden aan de dijk zetten. Vk wil morgen evt nieuwe strippoging doen als dat nog nodig is. Ze was zwaar verbaasd dat ik vanmorgen belde en er nog geen baby is. Tsja, ik had t nu eerlijk gezegd ook wel verwacht.... Gister natuurlijk een vliegende start gehad na de strip wat aantal uur heftig heeft aangehouden en toen gewoon zwaar is afgezwakt... Uk doet t goed gelukkig, had zojuist nog de hik!! Dan denk ik kom op zeg! De hik!! Pffff ik doe er nu maar even luchtig over maar ik begin er toch aardig de smoor in te krijgen... Van twee naar drie cm heeft maarliefst 23 uur geduurd....!! Was zo teleurgesteld...
    Sorry voor de klaagzang :(

11. moontjemoon

hanna, sterkte en succes..snap dat je er niet op zit te wachten. Hoop dat de kleine snel het idee krijgt dat ze er uit wilt en je een vliegend vervolg geeft ;)

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah Hanna wat vervelend. Als het dan eenmaal op gang komt wil je ook dat het doorzet en zo snel mogelijk achter de rug is maar toch niet zoiets!

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een oud klasgenootje van me is trouwens ook gisteren bevallen van een zoontje Luuk. Zit niet hier op het forum maar zou ook een novembermama moeten zijn. Haar kleine man is 19 dagen te vroeg geboren.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ahhh Hanna :( dat is idd teleurstellend, eigenwijs moppie is het, SMST WEE AAN!

15. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Hanna ik snap je geklaag! Hele dikke knuffel!

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    haha zou dat helpen?? Dan sms ik ook ff WEE AAN ;):p Voor Hanna!!

Maar schijnbaar kan het ook zo zijn dat de laatste 6 cm dan ineens in een uur komen.. dus ja.. Ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt en het lekker door gaat zetten!! Succes!! mama Hanna! Go Go Go! :D

17. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Pamsie wat een heftige maar snelle bevalling. Gelukkig gaat nu alles goed, dus geniet ervan! En wat een super lief mannetje!!

Hanna, ik duim voor je dat de weeen weer op gang gaan komen!! Hup eruit met die baby :p

Ik ga even een middagdutje doen. Vanavond een uitje van mn werk, we gaan bonbons maken :D Leuk, zie ik mn collega's ook weer even :)

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hanna: sterkte! Dit is niks zo!!

Ik sms niet WEE AAN, maar ONTSLUITING AAN. ;)

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    *smst bevalling aan*

20. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Haha, toch nog kunnen lachen vandaag...! Thanks meiden...
    Heb net vluchtig paar blz terug zitten lezen, en zag dat Marieke nog niet is bevallen? En wat een heftig verhaal Pamsie... Fijn dat t allemaal goed is...!
    Heb nu wel weer behoorlijke krampen maar durf t geen weeën te noemen, omdat de regelmaat compleet ontbreekt en ik ondertussen dit tekstje kan typen ;)
    Ik hou jullie op de hoogte... Tel doet raar dus ws via buddy, naar wie weet duurt t nog dáge. En kan ik gewoon op de laptop...
    X meiden

Deel Deze Pagina