Proficiat!! Geniet er lekker van en nu maar hopen dat de rest van de bevallingen ook allemaal zo snel gaan
Marieke zag je net in t onderschrift staan! GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE heb je echt snel gedaan zeg
Pamsie, wat een vlotte bevalling! Gefeliciteerd met Valentijn! Wat een knulletje en zo lief hoe zijn grote zus erbij zit......
Aowyn, heb nog even op je buik gestemd! Mooie foto hoor! Ik heb voor de volgende maand een inzending gedan
Uitgerekende datum 31 oktober - Meriam22 1 November - Moon77 - Azeb - Hanna80 2 November - Ikke81 - Fjaril 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 6 November - Lara1 7 November - Catharina1985 8 November - Natasja73 - Siri 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Nikkijane - Stroopwafel 15 November - Ricmar94 - Lizzy1301 - Hermiek 17 November - MariekeK - Britt1 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) jongens 7 meiden 6 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Ricmar94-Hermieke Napoleon - Pamsie Lara1 - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees
oef zie met de lisjt zoeken dat ik foto's over het hoofd heb gezien Pamsie wat een pracht baby! en idd flink voor de aantal weken!
Heb de lijst gevonden en beetje verdrietig te lezen dat justme zo vroeg is bevallen.....Justme, heel veel sterkte!
Alle bevallen mama's: gefeliciteerd! Geniet van jullie wondertjes! Wat een leuke namen hebben jullie ze tot nu toe al gegeven!
Meiden, even snel reageren komt later... Maar CTG was goed, echo ook , maar ik heb veel te veel eiwitten in mijn urine en wordt voor minimaal 24 opgenomen. Als het niet verbeterd gaan ze morgen verder doorpakken.. Ik ben nu even snel thuis om wat spulletjes te pakken en om even te kroelen met mijn meisje, en vertrek dan... Ik houdt jullie op de hoogte
Leuk om weer even ingehaakt te hebben en hopelijk hou ik het nu gewoon bij! Hoe gaat het met slapen bij iedereen die nog bib heeft? Ik vind het steeds lastiger. Brandend maagzuur, kramp, het draaien, het lang liggen in dezelfde positie..... Morgen heb ik controle bij de gynaecoloog! Erg spannend, want ze gaat kijken of we wachten of dat we een keizersnede gaan plannen....afhankelijk van ligging en grootte. Weet niet zo goed waar ik op hoop. Aan de ene kant is het natuurlijk het mooiste en zeker qua herstel, maar ja, ga ik er dan net zo relaxed in als bij mijn dochter? Of blijf ik denken aan al het werk wat ik daar gedaan heb wat uiteindelijk nog resulteerde in ks? Maar ja, een ks is weer lastig met dochter die ik dan zes weken niet mag tillen.....en aangezien we geen familie in de buurt hebben, is dat ook wel weer lastig, nou ja, we wachten het morgen eerst maar eens af. Ik ga dochterlief van de creche halen, tot snel!