Valt me op dat bijna iedereen al op de 37 weken grens zit.. Zijn er maar weinig minder ver.. Ik zit pas op 34,3..
Cass dat zei ik gister ook inderdaad...ik ben morgen ook pas 35 weken hoor, dus scheel niet veel met jou
Hey juf, leuk van je te horen! Dat beviel wel zeker in het martini en dat je man mocht blijven slapen? Hier is het nu geen optie ivm de andere kids thuis maar anders is dat wel echt fijn, helemaal bij je eerste.
buddynews Pamsie is niet aan het bevallen maar heeft een zware buikgriep te pakken, vk komt straks nog langs om te controleren of ze niet uitdroogt, mocht dat zo zijn moet ze naar het zh voor een vochtinfuus
Zo, hier bij de gyn geweest en daarna nog even naar tuinland om de voortuin nog ff op te leuken . Controle was goed, beebje is idd helemaal ingedaald nu en zit vast, dus dat waren de weeën van zaterdag. Lopen gaat nu echt wel moeilijk trouwens, kom amper vooruit. Was ook nog voldoende vruchtwater beneden genoeg en boven haar billen zit echt nog een hele plens vw. Uit ervaring weet ik dat het vaak meeplenst met de baby . Wat ik wel apart vind is dat de gyn mijn bloeddruk altijd 10hrr hoger meet dan de vk's. Nou en verder ga ik nu echt definitief niet daar bevallen. Mijn vk mag daar de bevalling niet doen, maar het kan wel zijn dat ik een vk van het ziekenhuis krijg of een arts-assistent. Tsja... dan zie ik niet in waarom ik niet gewoon met mijn eigen vk zou kunnen bevallen, ja maar dat was een klinisch verloskundige, alsof dat veel uitmaakt, ze mag echt niet meer dan mijn vk in het umcg. Donderdag weer naar de vk!
Beterschap Pamsie @Napoleon: fijn dat het weer goed is. Ook terug van de controle. Alles is goed. De kleine is helemaal ingedaald. Vandaag ook informatie gehad over de bevalling wanneer ik moet bellen. Nou ja aan de ene kant vond ik wat ze vertelde nutteloos kon alles lezen in hun informatie mapje. Enige nuttige info was dat ik het vruchtwater moest bewaren. Dat heb ik nog nergens gelezen. Gisteren ook op advies van de kraamzorg matrasbeschermer op het bed gelegd. Moet zeggen dat het niet vervelend ligt en gelukkig niet te veel kraakt. Moet zeggen dat nu het allemaal zo dichtbij komt ik het wel spannend ga vinden.
Ik kan trouwens alleen maar het zijltje op mn bed doen, die hoezen passen niet om ons matras (220 lang). Zal dat straks nog ff doen en ik las nog iets over een slijmprop, ik ben hem deze keer al 3 keer verloren, zegt helaas niks over de bevalling, groeit ook weer gewoon aan (vandaar dat je hem ook vaker kan verliezen). in de vorige zwangerschappen niks geen slijmprop gezien trouwens.
Beterschap Pamsie ... Hier morgen weer voor controle naar de Vk. Benieuwd wat ze nu te zeggen heeft ... Heb sinds gisteren ook een zeiltje op mijn werpbed slaap nu al een week beneden omdat ik amper de trap op kom en als ik boven ga liggen bij mijn man ... ga ik als ik wakker wordt toch weer beneden liggen ... Mijn man is net zo'n bootwerker 's nachts. Wel veel harde buiken hier ....
pamsie beterschap! vervelend zo'n buikgriep als je hoogzwanger bent!.. kunnen je maag en darmen toch al minder hebben. Hopelijk knap je snel weer op. Fijn alle goede controles en ingedaalde beebjes! ik heb ook geen matrasbeschermer, alleen een zo'n kleedje van 60x60. heeft de vorige keer prima gedaan toen de vliezen braken, en slaapt lekkerder dan zo'n hele beschermer... die doen we er wel om als de bevalling zich aandient en ik thuis mag bevallen zo dochterlief ophalen op kdv, lekker samen eten en naar bedje brengen mannetje werkt vanavond, dus alleen thuis...
Sjees, ik ben het ook goed zat aan t worden en iedereen zegt maar...geniet van je laatste weekjes, tis zo bijzonder...nou....al weken niet slapen, oververmoeid en continu plassen en pijn in onderbuik vind ik geen pretje meer
Zo ik word nu nét wakker!! wow haha hele middag geslapen, gelukkig! Nu gauw eten opzetten en kan ik weer ff zitten Pamsie lieverd heel veel beterschap! Ik weet donders goed hoe het is om hele erg buikgriep te hebben met de zwangerschap en ik hoop dat je niet naar het zkh moet, maar zowel lekker een nacht of 2 aan de infuus en bijtanken, deed mij ook veel goeds!
ik ben t ook zat! Maar t kan dus nog 7 weken duren... Pff moet er niet aan denken.. Pamsie beterschap!
Grom!! Ik heb hier een irritatie moment! Ik lees net op Facebook dat iemand die 31 weken zwanger is roept dat ze het zo zat is, en dat de kleine van haar wel mag komen... Wat is dat nu voor onzinnige debiele opmerking?! Denkt ze dat het leuk is om je kind 9 weken lang op te moeten zoeken in de couveuse aan allemaal slangetjes en toestanden?! Hoe haalt ze het in haar hoofd! Dat kan je rij serieus niet vrijwillig willen?! *frustratiemoment uit*
Nee frustratie moment nog niet uit... Aaargh! Wat kan ik me daar kwaad om maken zeg! Zeik niet, wees blij dat j kind nog binnen zit!! Ik had graag geruild, ook met mijn 2 kinderen!! Ja, soms is het zwaar, maar een tijdlang op en neer ziekenhuis rijden naar zeer kwetsbare kindjes is nog veel zwaarder! Heb bijna de neiging te reageren... Maar ik hou me in, ik laat hier m'n frustraties wel ff gaan!! Grom!!