Goedemorgen! Zal me ook maar even aan de meldplicht voldoen... Harde buiken zijn weg en hebben weer plaats gemaakt voor een actievere beeb.... @Napoleon stiekem toch heftig verhaal, fijn dat je maar zo weinig bloed verloren bent! Heb alleen bij de oudste veel vocht vastgehouden..... 25 kilo met een week ook weer kwijt geraakt (denk niet dat ik ooit nog zoveel gewicht verlies in zo'n korte tijd nu trouwens het minste van alle drie de zwangerschappen, heb nu zelfs mn ringen nog om, was bij de voorgangers niet gelukt.... @Hanna en Lara heel veel succes vandaag!
Momieof2,lijkt mij ook gezellig,we pb-en wel even! Britt Mijn dochter is van 24-12-2009 dus nog lekker thuis,is er op donderdag speciaal zwemmen of vrij zwemmen? Ik ben nu al een hele tijd niet geweest maar moet echt weer gaan want dochter vind t ook veel te leuk. Je zit trouwens wel heel dichtbij,wat een toeval! hoe is t met de voetjes nu?Laat je t weten als ik even iets voor je kan doen,is kleine moeite?! Lara en Hanna succes vandaag! Ik heb heerlijk geslapen vannacht en bijna maagzuurvrij,jahoe Ik ga zo even naar de stad toe,witte t-shirts halen voor mijn man,en een kadoo voor mijn opa en oma die zijn jarig zaterdag.
vocht vast houden heb ik bij deze en vorige keer niet gelukkig terwijl het toen vanaf bigin april 20+ grade was en tot mijn bevalling door met hittegolf en al denk dat ik er niet gevoelig voor ben. Katemans hhhmmmm dat word toch 40+ weken maar blijf voor je duimen dat ze mischien deze week komt. Als ik die verhalen hoor van bevallingen wil ik tochlangzaam ook wel maar eigenlijk niet voor maandag. Ronny zei uit het niets dat 01-11-11 de datum werd haha nou dat mag van mij wel maar vrees toch van niet. O mijn nichtje in aantocht spiek straks weer.
Goedemorgen! Aowyn, bedankt voor het op de lijst zetten en de groeten van ingeltje Doe ze terug! Lara, heel veel succes vandaag!!!
Lara heel veel succes vandaag!! Heb lekker uitgeslapen tot half 10, mocht ook wel want duurde uren voor ik eindelijk sliep gisteravond. Heb 's nachts elke keer ontzettend last van mn gewrichten in mn handen. Voel het overdag ook maar 's nachts weer het veel pijnlijker. Nog meer meiden die dat hebben?
zal me ook ff aan me meldplicht voldoen.. precent!!:d jeetje die harde buiken houden maar niet op zeg pff begin dat nu toch wel zat te worden..en dat weeige gevoel is er ook nog steeds.. heb sinds vanacht ook af en toe een pijnlijke buik dus hopelijk gaat er een keer wat gebeuren want ik kom verdorie niet verder dan de bank en me bed.. en dat is toch echt niet te doen voor iemand die geen rust int gat heeft wel fijn dat neefje thuis is (vakantie) die stuurt me smiddags naar bed toe haha... normaal gebeurt dat toch echt anders om maar ik knap wel op van de middagslaapjes gelukkig dus luister maar braaf naar wat er gezegd wordt haha
Las over ringen die knellen.... Die van mij vielen bijna van mijn vingers. Mijn spijkerbroeken passen ook al weer prima. Pfffff , wel raar om al die zwangerschapskleding definitief voor het laatst te wassen, werd er bijna een beetje emotioneel van. Nouja, dat bijna kan je eigenlijk wel weg laten.
Ik meld me ook even, alles rustig hier ben alleen uitgeput. Dus kruip weer de bank op. Hanna en Lara heel veel succes vandaag. Napoleon: Nee niet van de Babydump. Jurkje is van de Wibra, zat ook een wit legginkje bij, zo schattig
miepske lekker weer je eigen kleren hoor ik pas mijn broeken nog steeds alleen de knoop gaat net niet dicht dus denk dat ik ze ook zo weer aan kan! De kids zijn lief aan het kleien dus kwam ff spieken maar zag nog geen baby nieuws.
Goedemiddag ladies. Hanna en Lara zet ze op meiden!! HIer pas tegen 5u kunnen slapen oh menn .... dus natuurlijk brak wakker maar wel geslapen iig. Lekker lang met dochtertje op bed gelegen. Heb weer krampjes en harde buikjes maar verder niks. Ga zo lekker stofzuigen, moet ook gebeuren. En vanmiddag even met mijn vader weg.
Ik hield ook vocht vast, maar had (gelukkig) niet zulke dikke voeten. Bij mij kon je nog wel een beetje een enkel zien, en toch waren ze best gevoelig. Ik zweet nog steeds. De eerste week na de bevalling werd ik vaak drijfnat wakker en kon ik weer een droge pyjama aan doen. Toch ben ik nog 'maar' 8 kilo kwijt en mn zoontje is alweer 3,5 week. Nog 10 kilo te gaan. Ik draag nog mn zwangerschapsbroeken. Zit lekker, ik merk wel dat de broek nu iets wijder zit (gelukkig), maar ik denk dat ik mijn oude broeken nog niet pas, omdat mijn bovenbenen ook dikker zijn geworden. Binnenkort maar eens proberen.
Mijn nicht is word ook een novembermama en ze poste net een foto van haar voetjes op fb. Daar zijn die voetjes van jullie niks bij
buddy nieuws hanna heeft al 2 uur lang zeer regelmatige weeen. Op advies van vk is ze nu op weg naar het ziekenhuis!
ik heb de boel aan kant, zweet me alleen te pletter dus ga even lekker douchen en een masker nemen etc, en dan even liggen..