nikki,tuurlijk bedoelt ze dat niet zo,ik snap dat het jou enorm raakt om te lezen,met alles wat jij achter de rug hebt,maar voor sommige mensen is zwanger zijn gewoon echt geen pretje,en het is best logisch dat je soms alles gewoon even zat bent en denkt was t maar zover,tuurlijk weet en hoopt zij ook heus wel dat het kindje tot in ieder geval aan de 37 weken blijft zitten. Ik heb net een paar post terug ook gezet dat ik zwanger zijn beuh ben,ik meen dat ook echt maar wil neit dat mijn beebje te vroeg geboren wordt,het is alleen erg zwaar als je constant pijn hebt,niet slaapt,een kleintje hebt rondlopen die ook aandacht wil en vooral het gevoel dat je je meiske verwaarloosd doordat je zelf zo slecht in je vel zit. salcia,jou post had zo die van mij kunnen zijn!jij ook een dikke knuffel,gelukkig kunnnen we elkaar hier een beetje steunen!
nikki,laat t maar lekker gaan,je hebt ook heel wat achter je kiezen en dan kan dit voor jou nu net even de druppel zijn,knuffel!!
Maar ik bedoel dat absoluut niet als aanval naar jullie toe! Natuurlijk mag je het zat zijn!! Absoluut, dat ben ik het ook geweest!! En jullie mogen best neer zetten dat jullie het zat zijn hoor! Vind ik heel logisch Maar ze heeft er letterlijk neer gezet dat ze het zat is, en ze hoopt dat haar kindje nu al komt. Later heeft ze ook nog gereageerd dat ze er echt helemaal klaar voor is... Dat vind ik raar, endat raakt me. Heeft idd te maken met mijn eigen ervaring, maar ik heb het idee dat ze het gewoon serieus meent... Dus moest hier m'n frustratie ff kwijt!
Nikkijane, dat is inderdaad wel heel raar en kan me goed begrijpen dat je heel gefrustreerd bent hierdoor. Misschien moet je gewoon op haar post reageren en zeggen wat je er van vindt, ze mag best eens weten hoe het is om zo vroeg je kindjes te krijgen en ze dan aan alle toeters en bellen te moeten zien......Wie weet neemt ze haar woorden dan wel terug. Dikke knuf
Oww irritant idd! Lekker laten waaien! Maar ze zal zich vast niet de keerzijde van het verhaal realiseren...
Ben trouwens bij de AH geweest om te klagen over de viscuisine waar wij waarschijnlijk ziek van zijn geworden. Volgens de winkel zelf zou het onmogelijk zijn dat zij het verkeerd hebben bewaard want het gaat vanuit de vrachtwagen meteen in de vriezer... right... nou wij gingen nog eens in het vak kijken. Moet je zien hoe dat eruit zag... Bekijk bijlage 191271 Helemaal onder het ijs, als enige product in de vriezers...
Nikki, snap helemaal wat je bedoeld hoor...ik wil mijn meisje nog zeker 2-3 weken minimaal in buik houden...maar ben het wel spuugzat aan t worden, met name door het gigantische slaaptekort
niki,lieverd weet toch dat je dat niet verkeerd bedoelde naar ons toe! napoleon,ohhh wat erg die viscuisine,wat goed dat je er foto's van hebt gemaakt,kun je hier niet iets mee doen??
Salcia: kan ik me helemaal voorstellen! Had ik op het laatst ook, als je niet kunt slapen is het zeer moeilijk positief te blijven! Had ik ook op een gegeven moment! Even een knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft!!
Napoleon: dat is echt schandalig! Lijkt wel alsof het compleet ontdooid is geweest! Heb je de manager gesproken?! Vind dat echt heel slecht! Grote kans dat jullie daar ziek van geworden zijn idd!
Idd lekker laten waaien. Er is een verschil met het zat zijn en het zat zijn en willen dat het baby al komt. Ook al ben je zoooo ziek van het zwangerschap wens je niet dat jouw kind zo vroeg komt.. Ik was ook zo ziek van maar geen moment wou ik dat hij daardoor eerder zou komen. Liever ik dan hem die ziek was!
Ik weet van mijn werk dat een product zo onder het ijs komt omdat het ergens (gedeeltelijk) ontdooid is geweest. Dan krijg je ijsvorming. Dus ergens is dit fout gegaan, uit de vriezer geweest of in de vrachtwagen of op de distributie etc etc. Eigenlijk hoort de product niet meer op de schap zo vind ik..
Ik snap je frustraties nikki. Ik ben t nog lang niet zat maar kan mij voorstellen dat voor sommige zwanger zijn geen pretje is als je "last" hebt van allerlei dingen. Ik denk dat ze niet goed beseft hoe het overkomt bij anderen.
@napoleon, dat ziet er inderdaad echt niet goed uit. @nikki, snap je frustratie wel hoor, maar waarschijnlijk heeft ze daar helemaal niet aan gedacht. @pamsie, beterschap, ik heb het vorige week ook gehad. Hoogzwanger en buikgriep is zeker geen fijne combi!! Hoop dat je niet aan het infuus moet!
Nikkijane snap je frustratie, bij Julian was een vriendin van ons die 2 weken na ons uitgerekend was met 32 weken bevallen..... haar man is de beste vriend van hubbie, nou toen was ik dus ook helemaal klaar met zwanger zijn..... hij loste dat trouwen feiloos op door mij naar de kleine te laten kijken, was gelijk genezen...... denk dat dat vrouwtje gewoon niet weet waar ze het over heeft... in het ziekenhuis bevallen oke, maar wil ook deze keer binnen een paar dagen lekker thuis op de bank liggen mét mn kleintje bij me.... @napoleon, die zijn echt not-done!! naar de keuringsdienst van waren sturen die foto @Pamsie, jeetje op de valreep nog even goed beroerd.... heel veel beterschap! zo moet na de laatst keer pufcursus..... ben benieuwd! baal alleen een beetje dat ik nog steeds in mn dip zit.... maar snel uitkomen want met een beetje pech moet ik nog 4 weken
ik heb een ass. manager gesproken, die zei dat er daar geen sprake van kon zijn... Heb dus nu maar naar het hoofdkantoor gemaild...
napoleon,goed zo! katemans knuffel voor jou,hoop dat je je vanavond wat beter voelt,misschien helpt de pufclub wat pamsie,beterschap! Meiden ik ga in bad en naar bed,blijf maar huilen hier,stomme hormonen,net mij meiske even gebeld maar die had het reuze naar haar zin bij oma,ging nu ook lekker in bad,morgen naar de vk,en neem direct maar urine mee,want ik vermoed toch weer blaasontsteking,die pijn in mijn buik komt volgens mij neit van het bekken. knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!!!