Lees het ook net op facebook wat een verschrikkelijk bericht. Lara man en dochter gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
tochmaar niet gaan shoppen bengelheeft geen zin..ga vanavond wel even alleen @truuske thanx stroopwafel....hoveel cupcakes valt er iets te vieren beertje.wat is er gebeurd in de badkamer
Ahhh wat verschrikkelijk voor lara en haar man!!! Dit gun je je ergste vijand niet. Vind het echt heel erg Lara heeeel veel sterkte en kracht toegewenst... (ricmar, hoop dat de keizersnede goed gaat, wat zal t voor jullie fijn zijn om na l die jaren eindelijk je kindje te mogen vasthouden!)
maar wat lees ik van lara......................zal toch niet was er iets met ravi meid heel veel sterkte met dit verlies!
Ohnee wat vreselijk zeg........ Wat is er gebeurd?? Brrrrr wat een nachtmerrie zeg... Lara, vreselijk veel sterkte voor jou en je familie....
Wooowwwww ik weet niet wat ik moet zeggen! Vreselijk dit. Lara en familie gecondoleerd! Vreselijk, heel veel sterkte! Ik ben nu echt ontdaan!
Lekkage. Door het doucheputje! het gestucte plafon beneden helemaal naar de kl*ote. Er loopt een vlek van vijf meter bij 30 cm over het plafon!
Ik vind het zo erg he! Op het laatse moment gaat het fout! Negen maanden lang gedragen en op het allerlaatst gaat het fout! Onmenselijk...
Lara lieverd.... heel veel sterkte de komende tijd en ook voor erna.. vreselijk dit Ik ben er voor je dat weet je, pb of aan de andere kant, dikke dikke knuffs
Ooh, wat een vreselijk nieuws!!!! Heel veel sterkte voor de aankomende tijd!! Heb dr geen woorden voor!
An angel in the book of life wrote down an infant's birth and mentioned as he closed the book Ravi, too beautiful for earth ° 27/10/2011 + 28/10/2011
ik heb behoorlijk slecht geslapen.. leek kwa harde buiken een weeig gevoel dat er eindelijk meer regelmaat in kwam maar niet dus aowyn ik heb het zelfde met plassen haha schrok me dood... ownee toch.. maar ook elke ochtend z'n vochtig nat gevoel tussen de benen dat je denkt van goh wordt het hem nou of niet... niet duss ik krijg steeds de vraag of ik niet allang bevallen had moeten zijn 3x is leuk daarna niet meer.. ik heb toch nog een buik niet dus mijn kleine man is al 3dagen oer en oer vervelend... of hij voelt dat er wat staat te gebeuren of hij heeft gewoon 3 mindere dagen achter elkaar maar wordt er wel moe van hij wil dit dat zus zo op dat moment en wachten heeft hij totaal uit zijn woordenboek verbannen volgens mij.. maar ik kan niet meer vliegen dus dan is meneer boos en gaat hij met zijn auto's gooien en huilen.. echt en dat 300x op 1 dag verder is die wel lief en hij slaapt goed gelukkig... ricmar owjeej suc6 meid na zoveel jaar heb je straks eindelijk je beebje in je armen suc6 lieverd:d het is je van harte gegunt na al die jaren ga er lekker van genieten!!! dit is jullie moment manlief kwam gisteren terug van de winkel met 2 stukjes appeltaart voor hem en mij bij de koffie... och wat waren die 2 puntjes heeeerlijk:d ooeps hihi manlief vond niet erg heb gisteren chocoladekwarktaart gemaakt zoveel overheerlijke chocolade lekker en die geur hmmmz me neus maakt over uren