Lara, wat verschrikkelijk en onvoorstelbaar dat je dit moet meemaken! Ik wens je en jouw gezin heel veel sterkte en kracht om dit enorme verdriet een plekje te geven.
Denk je even tussen het klussen door te komen kijken of er nog babynieuws is, lees je zoiets! Weet even niet wat ik ervan moet zeggen, maakt me ook wel een beetje bang..... Ben benieuwd wat er gebeurd is, niet dat dat verschil maakt maar had niet verwacht dat het iets heel ernstigs was toen ik de eerste keer hoorde dat er iets mis was.... Heel veel sterkte lieve Lara en familie, zijn gewoon geen woorden voor, dat het zo op de valreep nog fout kan gaan......
Lieve lara zit gewoon met tranen over mijn wangen wat erg heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies!
Lieve meiden, ik denk dat ik even een andere buddy moet hebben voor het geval ik ga bevallen ineens.... iemand nog geen buddy?
Sorry verder echt ff helemaal van mijn doen en met mijn gedachte bij lara zo gek hoe gebonden je je dan voeld.
ja ik heb dat ook, ben echt ontdaan hiervan...bah bah MvC als je dat wilt doen graag.... stuur mij even je mobiel in een pb dan
Lieve Lara,zit hier met een grote brok in mijn keel je bericht te lezen,zo onwerkelijk. 9 maanden je kleintje bij je gedragen en dan wordt ie van je weggenomen. Lieverd ik wil je ongelovelijk veel kracht,en sterkte toewensen om dit verlies en verdriet te kunnen dragen. Sorry ik kan verder niets zeggen,ben hier echt helemaal van ondersteboven.......
Ricmar,wil jou wel heel veel sterkte wensen met de keizersnee,hopelijk heb je zo je prachtige wonder in handen. stroopwafel dank je.. Almika,als je wilt wil ik wel buddy zijn hoor,hanna is al bevallen en heeft nog een andere buddy dus dan kan ik jou buddy worden als je wilt.
Ojah buddies, heb ik ook nog steeds niet, hadden er wel een aantal zich aangeboden maar helemaal niemeer aan gedacht.. :S
Sjees ik heb je een PB gestuurd. Aowyn, dubbele buddies zijn altijd handig hebben we de afgelopen week al gezien!
Ik wil ook nog wel iemands buddy zijn hoor. Ben inmiddels uitgebuddiet aangezien pamsie ook al bevallen is.
volgens mij wil manlief wat van mij... gisteren appeltaart vandaag macdonalds hmmmzz... heb even lekker gedoucht zat me zelf zo in de weg... ben nog steeds ontdaan van het vreselijke bericht... hopelijk krijgen we straks weer wat beter buddy nieuws ik blijf het zeggen... lieve lara sterkte!!