Haha ja dat had ik eergisteren al gedaan dus daar hebben we al 2 dagen van gegeten. Meestal heb ik nooit zo'n zin om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten of het moet al heel lekker zijn.
de dames komen in teamwork ze moeten eerst kijke wat voor mannen er bij komen he.. die laten nog rustig op zich wachten maar de dames komen
Ff snel want heb ruzie met internet en daarvoor lag het er telkens uit. Hier nog een BIB @Lara: Ik denk aan je, sterkte met het verlies van jullie zoontje!
En ff in een apart bericht: Ricmar: van harte met vince. Nu weer weg voordat ik een pc het raam uitsmijt.
Ricmar Gefeliciteerd met je zoontje !!!! Ik zie net dat ik nog niet op de lijst sta ... Ik ben 11 november uitgerekend van een meisje
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @ almika: ik wilde iets anders dan beschuit met muisjes en dacht dus aan cupcakes. Heb ze nu ingevroren. Ze zijn dadelijk voor de kraamvisite als ik dadelijk bevallen ben! Moet eerlijk zeggen dat ik ontzettend blij ben voor ricmar maar aan de andere kant is t zo tegenstrijdig vandaag ....
ricmar van harte gefeliciteerd met je zoontje!!!! ik word continu nagestaard als ik door het winkel centrum loop... en als er dan 1 vraagt hoe lang nog en ik zeg dan 4 weken ik ga in vervolg incognito
Hier is het juist het omgedraaide, mensen denken dat ik nog niet zolang zwanger ben en die kijken zo als ik zeg dat ik nog maar 4 weken hoef