November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    eel slim, laat ons wel weten wat ze zeiden he! Op mijn werk hebben we natuurlijk erg strenge regels en procedures mssn dat bij de winkel ze iets minder zijn maar dit mag dus echt niet! goed gedaan dat je foto hebt gemaakt!

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    owjeej nu moet ik ook nog alle dagen een teken van leven geven anders denken jullie dat ik aan het bevallen ben hahah

jaaa we gaan nu allemaal dicht naar 37w grens we komen in de buurt nu

pamsie beterschap meid dat lijkt me nu helemaal niks aan het einde van je zwangerschap

kan je de ah niet aanklagen ofzo dat hoort toch niet..

kan je vanavond wel slapen dan aowyn?? als je zo lang slaapt..
    als ik smiddags een uurtje lig wil het nog wel maar zo gauw ik 2 a 3 uurtjes slaap kan ik savonds niet meer in slaap komen

nikki ik snap je frustratie helemaal.. gooi het er maar lekker uit
    ik denk dat ze iet beseft wat er kan gebeuren met een tevroeg geboren kindje of hoe z'n kindje er aan toe is dan en hoe je je zelf voelt als je kindje zo vroeg komt..
    en jij doet het fantastie's met je man en zoontje je slaat je er erg dapper door heen je hebt nogal wat tegen slagen gehad ... hoe gaat het met je moeder nu?? de meiden lekker bijna thuis

ik denk soms ook wel eens van go het mag wel pff ben het zat, maar aan de andere kant weet ik ook heel goed dat dat natuuurlijk niet kan niet voor mij en niet voor me kindje..

zo zoonlief net onder de waterstraal door gehaald en die ligt nu moe munt heerlijk rustig avondje.. manlief is werken dus ik denk dat ik ook maar lekker vroeg me bedje in duik

ik wou nog iets zeggen maar ik weet het niet meer!!!!
    de dementie slaat weer toe pff

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh ja, en als ah er verder niets mee doet, dan zal ik naar de keuringsdienst gaan.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    muwahaha! Ik bel met de VWA krijg ik iemand aan de lijn die zegt: momentje hoor. Ik hoor allemaal piepjes ed. Ik denk nou, wat dat nou is, net een ziekenhuis ofzo...
    Krijg ik iemand aan de telefoon van de vwa die boodschappen staat te doen bij de AH. Hilarisch! Ondertussen hoor je dus de hele tijd bliep bliep, bliep bliep. Maar goed, hij belt straks terug ;).

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nikijanne heel frusti kan me goed voor stellen dat je je zo voelt. napoleon dat was echt niet goed hoe het er bij stond idd uit mijn horeca ervaring weet ik dat die ijsvorming maar een ding betekend en das niet vel goeds.

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Hele dikke knuffel! Ik hoop dat het morgen beter gaat!

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hoofdkantoor stuurt je waarschijnlijk toch terug naar manager van de ah winkel. (Deze wordt dan wel op de hoogte gesteld van je komst) heb dat gehad na diverse keren ziek te zijn geweest van vis (vers) van de AH. Kon de verpakking niet meer laten zien, die was al weg, dus ze konden er niets mee.
    Kreeg van het hoofdkantoor de naam en tijden dat de manager in de AH aanwezig was en daar moest ik het mee doen...

Ben even niet in staat om op iedereen te reageren. Probeer mijn man al dagen uit te leggen dat ik het huishouden niet in mijn eentje red op dit moment, maar hij doet vervolgens niets, hij wijt het aan de hormonen ggrrrr... Terwijl hij van het weekend op de verjaardag van mijn moeder de hele middag en avond gelopen heeft met eten en drinken voor de familie....!!!! IK WIL OOK HULP!!
    Dadelijk nog maar eens een poging doen!

8. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Napoleon: dat ziet er niet goed uit! Ik ben benieuwd wat eruit komt!

Nikki: ik snap je helemaal! Waarschijnlijk heeft degene die dat zegt niet echt verstand! Een zwangerschap duurt niet voor niks 40 weken! Knuffel voor jou!

9. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pamsie: Heel veel sterkte en hopelijk knap je snel weer op!

@Napoleon: Fijn dat je weer goedgekeurd bent. En dat zag er idd niet goed uit. Mijn vader heeft een keer gehad dat er een stroomstoring in het dorp was geweest, hij daarna ging winkelen en de half ontdooide spullen nog gewoon in de vriezer lagen... VWA gaf toen aan dat ze niet zouden optreden tenzij het vleesproducten waren... Maar het lijkt me allemaal niet gezond om daarna op te eten, vlees/vis/zuivel of wat dan ook.

@Sjees: Knuffel! En lekker slapen meid.

Zwaai zwaai! Tot morgen meiden.

10. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    knuff voor jou! hopelijk brengt het bad wat ontspanning... wel lekker om even helemaal de rust en tijd voor jezelf te hebben en je meisje het helemaal goed heeft bij oma! sterkte!

11. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikki begrijp je frustratie.

Napoleon goed dat je het er niet bij laat zitten.

Verder even een vraagje: op kdv heerst waterpokken. Ik ben er gisteren geweest en moet morgen ook weer afleveren. Nu is mijn zoon ook in aanraking geweest met het zieke kindje en volgens mij is het al besmettelijk als er nog geen blaasjes zijn. Bovendien heb ik het als kind gehad, maar een klein beetje maar. Zou het dan nog kwaad kunnen voor mij?

12. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle

probeer het op papier te zette wat je precies wilt ik heb ook 3 dagen explosie met me man gehad om dat ik hulp nodig had.. en hij begreep me ook niet toen ik in een brief vertelde wat ik precies wou en nodg had begreep hij me wel.. dan kun je meestal alles verwoorden zonder tussen door gestoord te worden en kan hij het rustig lezen en in zich opnemen zonder dat er woorden vallen;)

13. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    napoleon, echt te belachelijk voor woorden dat ze er niet op in gaan... daar zouden ze toch gelijk werk van moeten maken? hopelijk kom je ergens erdoor met je foto!

nikki, sluit me helemaal aan bij de reacties hier... belachelijk als je echt zou willen dat je kleine te vroeg komt, dan besef je echt helemaal niet wat het betekent!

hier vanavond weer met de beentjes omhoog op de bank... lekker vroeg mn bed in ook!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee, denk niet dat je bang hoeft te zijn voor jezelf je hebt het al gehad en als je geen antistoffen zou hebben zou je vk dat wel gemeld hebben.
    En de baby is sowieso nog 3mnd na de geboorte beschermd tegen waterpokken dus mocht je zoontje het krijgen dan is het nog niet erg.

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Dat is indd. Een vreemde opmerking nikkijane... Dat wil je echt niet!!
    Ben blij dat je begrijpt dat wij dat niet zo bedoelen..

Net weer gym gehad.. Nog maar 2x en dan zit t erop.

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    barbamam nee kan geen kwaat als je het heb gehad zeker niet idd zoals napoleon zegt.

17. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    het is rustig hier zeg waar is iedereen??

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ben er

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik ben er ook maar niemand zegt wat :p

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zit beetje te hangen voor de tv...mannetje is ajax kijken in kroeg...verveel me een beetje...

heb Antagel in huis nu...hopelijk vannacht minder maagzuur...

Deel Deze Pagina