November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    oewwww ijs..... ff manlief op de scooter trappen voor bak ijs;) lekkaahh.. chocolade hmmmzzz het water drupt me al uit de mond hmmmzz....

napoleon wat belachelijk zeg.. toch logies dat je met een pasgeborene en een pas bevalle vrouw niet over straat gaat en dat ze nog niet eens langs zijn geweest...
    als ze zelf niet kan stuurt ze toch een andere belachelijk

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Napoleon, Nee idd echt belachelijk dat ze een pasgeboren baby en kraamvrouw de straat op laten gaan. Zo een kweek kun je ook ergens anders nemen toch? Zo een wattenstokje in een kokertje!
    Ook vreemd dat ze niet een vervangend huisarts op de hoogte hebben gebracht van de geboorte!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd en ivm handjes in ogen mssn tijdelijk dan die handschoentjes aan voor krabbende babies?

maar vind het echt een schokkend verhaal van die HA's! MIjn HA komt straks zelf langs idd, mocht geen kaart sturen dat duurde te lang :p en is een vent ook nog hahaha.

4. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    hahaha heb manlief zo ver om naar de winkel te gaan jeeeej ijsssss:D:D:D

ik wou anders via thuisbezorgen laten bestellen.. maar die bezorgen pas vanaf 8 euro das teveel ijs:|:p

ik zit zo ook alleen met me ijs op de bank manlief heeft hier ook nachtdienst en duikt er zo ook nog ff in maar hij gaat eerst mijn ijs halen:D:Dhihi
    kreeg het wel terug als ik bevallen was;):$:p maar dat is niet erg ik krijg mijn ijs!!!

of je bent de eerste die overtijd gaat kan natuurlijk ook nog

5. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    mijn ha komt altijd langs als ik over mijn zoontje bel.. zeker toen hij nog een klein babytje was... omdat het om een babytje gaat..
    dan toch helemaal belachelijk dat ze jou als kraamvrouw en je pasgeboren baby over straat wil laten gaan tis nog koud ook..onstokenoogjes en straks kom je daar vandaan en is ze verkouden erbij doos die domme ha

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Eet smakelijk mvt en tetta! Zet er even lekker een kopje thee bij!
    En dan onderuit. Ik kom morgen wel weer even kijken.

Ben toch ook wel heel erg benieuwd wat er precies is gebeurd met R.avi. Blijft toch steeds door mijn hoofd spoken. Ook omdat ze het over die eiwitten in urine had. Pfff wat een verdriet zeg!

Meiden, heel veel sterkte de komende nacht! Met maagzuur, draaien, dikke voeten en dromen. Tot morgen!

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hier weer terug van de winkel. Nettorama heeft blijkbaar niet alles maar toch goed geslaagd. Het is geworden............................ Vanille/pistacheijs met chocoladesaus, Doritos Cool American, paar blikjes cola en zout. Ja dat zout is niet zo denderend maar dat was op dus dat ook maar meteen ff meegenomen. Tis dat ik hoogzwanger ben anders zouden ze gedacht hebben dat ik ongesteld was geloof ik:p Nu lekker joggingbroek aan, de bank op, TLC opzetten lekker vrouwenprogramma's kijken totdat vriendlief thuis is. Die was nog wat aant klussen bij een vriend van hem.

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook echt benieuwd blijf het me ook maar afvragen. Was het nou Lara die ook steeds slechte uitslagen kreeg bij de echo's ivm het buikje enzo of was dat iemand anders?

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

Napoleon,knuffel meis,laat de tranen maar lekker gaan hoor,dat lucht op en logisch dat je je moeder nu mist,dit is toch iets wat je graag met je ouders wil delen.

Ijs,gatsiedarrie,dat lust ik dus echt niet,alleen calippo sinasappel.
    Jemig wat zijn jullie mannen allemaal lief,die van mij zou nooit en te nimmer dat ijs gaan halen,kan ik dan echt mooi zelf doen hoor!

Tetta,zo jij hebt wel heel veel trek in ijs dat je ervoor uitgaat.
    Wat apart trouwens van die lieveheersbeestjes…

Napoleon,nou ja wat een raar wijf die dokter,je bent net bevallen,die is op haar achterhoofd gevallen,echt….!

Miepske,ook dikke knuff voor jou!

Britt ah mooi het is dus gelukt met het kaartje! Ik heb naast het bed van mijn dochter zo’n ikea stoeltje staan van haar waar ik op ga zitten voorlezen,van de grond kom ik nooit niet meer op, dan ben ik net ee gestrande walvis

Pfff dochter wil weer eens niet slapen,en ik ben al zo moe,zal wel weer een leuke avond/nacht worden

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

mmmmmmmmmm hier net een bak almhof walnoot-griekse honing opengetrokken

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Over gestrande walvisssen gesproken. Zo voelde ik me laatst toen ik in bad lag. Kreeg het zo benauwd ineens dus had het al leeg laten lopen maar lag er dus zelf nog in. Kwam ook niemeer overeind dus heb mijn vriend maar even geroepen:p

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk heb ik niet meer zoveel zin in dat ijs :( Heb nu alleen heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dorst

13. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    woehoe manlief heeft 3bakken ijs mee genomen..
    en alvast de boodschappen voor morgen wat een schat:D:D

ja dat spookt mij ook steeds door het hoofd.. wat er nu gebeurt kan zijn met ravi...
    ja ze had paar keer rare uitslagen en volgens mij ook tegenstrijdig uitslagen kwa gyn's

ik ga voor de buis met mijn ijs:D tot straks

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

ze dachten een afwijking aan het hartje te hebben gezien,maar bij de laatste echo leek weer alles goed,wel had ze veel last van haar onderbuik,en liep al erg lang met hoofdpijn rond,verder weet ik t neit meer

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ricmar en man gefeliciteerd!

ik kruip de bank op, ben zo niet mijzelf vandaag. hele dag krampen en rugpijn en mn borsten staan op ontploffen....
    kan echt wel janken

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

daarom leg ik al standaard de telefoon bij het bad,zodat ik man kan bellen als ik er neit meer uit kom :D

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ napoleon : dikke knuffel
    @ almika :)
    @ meriam: inderdaad. Wilde net n berichtje op het forum zetten om te vragen of iemand iets van je had gehoord. Toen las ik n berichtje van je:).... nog 2 dagen voor jou spannend. Heb je al voortekenen??

En voor de andere 3 meiden nadert 1 nov ook :).

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Nee drupje moedermelk volgens mij!

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik denk dat ik manlief ook lief ga aankijken om een ijsje te gaan halen. Heb er nu wel erg zin in hihi

20. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    gewoon doen het smaakt over heerlijk:d:d:d

Deel Deze Pagina