Hier geniet ik zeker nog van ondanks de slaap te kort. Ik heb geen idee of wij ooit nog een 3e aandurven na het afgelopen 2jr.. en ook als het finacieel kan, dus beschouw ik deze als mijn laatste
ow ik heb de eerste nacht op me rug geslapen wegens de ruggenprik van de ks had nog geen gevoel in me benen haha maar de 2e nacht ondanks de hechtingen ben ik wel op me buik gedraaid en dat sliep toch godelijk heerlijk dus hoop ook dat dan nu weer kan dat slaapt zo lekker he
ja daar dacht ik dus ook aan, lekker weer op mijn buik... tot de stuwing kwam en de bv op gang kwam haha. Mijn man zei nog, nog even en de voedingskussen is tussen ons weg en kun je lekker op jouw buik slapen.. ik zei ben je mijn boobs niet vergeten
weer 2x hetzelfde bericht. Als ik de pagina vernieuw stuurt mijn telefoon gewoon vanzelf het laatste bericht nog een keer geloof ik:s lig nu lekker in bed, is een stuk comfortabeler. Eerlijk gezegd slaap ik nog steeds op mijn buik....
oooojaa heerlijk stuwing dat verpeste mijn buikslapen ook. Had met afvegen straks wat rosig op wc papier belde dus ff een kennis van mij is ook een vk die vroeg of ik zelf durfde te voelen dus wij zei aan de tel ik voelen en heb waarschijnlijk al 1 a 2 cm ontsluiting had idd wat bloed op mijn vingers duus is waarrschijnlijk van oplossen slijm prop wil allemaal niks zeggen zei ze kan ook gewoon nog weken duren maar de kramjes en hardebuiken die ik he gehad hebben wel al iets gedaan dus.
41w 5d maar ook al met 37 weken ontsluiting. Moet wel zeggen dat nu wel weer gerommel voel maar goed ben der ook bezig geweest wie weet was het wel een zetje.
hier een rustige beeb al de hele dag voor zijn doen. En kan echt niet slapen heb mijn vriend gebeld die komt nu na huis ik zei kan echt niet slapen en voel me gewoon alleen toen zei die meteen ooo dan kom ik nu na huis dus zal zo binnen lopen denk ik.
Wat een lieve vriend, Hier ook nog wakker..... Baal verschrikkelijk wil een keer slapen! Lekker slapen! Of bevallen maar ook dat zet ik uit mijn hoofd! Volgende week donderdag wil ze me pas strippen ben dan 40wkn en 2 dgn! Geen leuk vooruitzich dus! Nog 6 dgn wachten
MvC dat is idd heel erg lief van hem! mommiev2 hier ook eentje die baalt van het slapen. Hopelijk als ik er zo in kruip dat ik gauw slaap dit keer. Maar liefst gewoon door slapen als het ff kan.
Hallo! Kletstantes! Ben even een avondje weg met vriendinnen en moet/mag meteen 13 paginas bijlezen over ijs! Haha Ik heb lekker toastjes op en chips.. Smaakte prima!
hij had nog iets goed te maken van vorige week haha. Nu wacht ik op eenleker broodje met wat drinken op bed van hem meteen misbruik maken.
ik ben er ook nog steeds kan me draai niet vinden.. mvc dat doet die dan goed hij had zeker nog wat goed te maken haha mooi misbruik van maken hier is beeb ook vrij rustig maar als ik een por geef krijg ik hem wel terug dus heb al een paar dagen onzettend lichte urine, volgens me moeder kan het geen kwaad moet gewoon iets meer drinken(heb ff om raad gevraagd voor ik zkhs bel en langs moet komen haha) voor het eindelijk goed kunnen slapen wil ik wel dat ze nu komt... maar vind het ook nog wel ff gezellig zo zo heb me thee weer op kijke of het helpt ik ga weer een poging wage om naar rusland te komen