November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Duik zo mijn nest in, voel me opeens misselijk worden :(
    Dochter was de afgelopen dagen ook al niet lekker in orde, maar is nu door de dip heen..

mhmw, ik vind het soms erg lastig om overal op te reageren, zeker omdat er de laatste weken dagen tussen zitten met zoveel berichten en info waar je op zou willen reageren, maar er gewoonweg niet de puf voor hebt! Voelde me bijv vandaag erg goed en had het gevoel alles aan te kunnen, maar de afgelopen weken heb ik ook zeker mijn dipjes wel gehad.

Inleiden en afspraken morgen, veel succes!!!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Casss van harte met jullie dochtertje A.nna!!! Hopelijk is alles goed met jullie beiden!!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oeiii nee echt niet expres meid!! sorry :)

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nja, ik heb ook meer meegelezen hier. Heb heel weinig reacties geplaatst. De laatste week eigenlijk alleen. Maar ben vandaag dus 39 weken zwanger. Het wordt ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van 2 jaar. Bij hem ben ik ingeleid, vanwege een te hoge bloeddruk. Deze zwangerschap verloopt heel anders, en mijn bloeddruk is tot nu toe erg netjes. Ik mag nu dus gewoon afwachten totdat het spontaan begint, en merk dat ik dit erg spannend vind. Ik weet niet wat ik kan verwachten en bij elk krampje en pijntje denk ik; is dit het? Ik zoek hier bevestiging en advies en merk dat ik veel aan jullie verhalen heb. Ik lees dus met veel plezier mee!

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah in mijn kenniskring worden er juist alléén maar jongetjes geboren ;)

Wie heeft er nog goeie tips om de bevalling op te wekken? (hahah ook al werken ze hoogstwaarschijnlijk niet :p)

@Beetletje hahah ohh zijn je vingers zo opgezwollen joh? Begin je het ook al beu te raken? Ik ben zo benieuwd wanneer de kleine komt!

@Catwoman oh jij loopt ook precies tegelijkertijd met Beetletje en mij! Spannend hoor, het is bij jou al flink aan het rommelen zo te lezen?

@Moedervantomasz ;) hahah toch wel Cass he :p Ik had gelezen op haar hyves dat iemand haar feliciteerde ;)

@Cass van harte gefeliciteerd met je dochter!

@Almika als je bloeddruk morgen nog steeds hoog is, mag je dan zelf kiezen voor een inleiding? Als ik zelf de keuze had zou ik denk ik ook wel laten inleiden..

Iedereen een goeie nacht gewenst en hopelijk morgen weer meer babynieuws :D

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lieze heeft een snotneusje trouwens, best zielig soms... vanmiddag moest ze niezen en toen zat haar neusje helemaal vol, kon ze geen adem krijgen want die kleintjes ademen altijd door hun neus.

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja is Mammi idd hihi maar ik laat haar het posten :) Ik heb het van een tussenpersoon die haar kent.

MHMW ik vind het ook spannend. Ik ben ingeleid bij mijn eerste ivm scheur in de vliezen. Dus ik hoefte ook niet te wachten op wat ging gebeuren. Nu gaat alels wel goed behalve dat hij geen zin heeft om eruit te komen ;) en vanwege wat stress en mijn verleden en dat het een paar keer flink gerommeld heeft ( zo heb je dan gratis 4 cm :p) willen ze mijn vliezen al breken. Lekker thuis ook, wat ik graag wil. Maar alsnog is het spannend want hij kan het ook eindelijk zelf beslissen om te komen. Dus elk pijntje of druk gevoel is erg spannend idd! Hoe pikt jouw zoon het op, de laatste paar weken?

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    cass gefeliciteerd met jullie dochter

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mijn update:

De vk heeft zelf achteraan moeten bellen. Ze hebben het blijkbaar heel erg druk in het zkh op het moment. (Hele dag al). Ik heb nog geen groen licht ivm de drukte. Stel maar voordat ik toch naar het zkh moet komen dan vermijden ze liever (en logisch) nog meer drukte als het niet nodig is. Heb ik ook alle begrip voor. Wil wel dat als ik naar het zkh moet dat ik goed ontvangen wordt ;) Uk was vandaag ook heel druk en is nog beetje druk, dus nog geen paniek in het huis.

Wat is er nu dus afgesproken..
    Morgen ochtend vroeg bel ik mijn vk om te kijken hoe zij het heeft. Als het kan dan komt zij langs en gaat ze kijken hoe het met mij is. Dan belt zij het zkh op hoe hun het hebben en als mijn vliezen gebroken mag worden. Zowel dan is mijn man nog thuis. Zo niet dan gaat hij werken en later op de ochtend probeert ze waarschijnlijk opnieuw en dan bellen we eerst mijn man voordat zij ze breekt.

Dus is nog in spanning afwachten hoe en wat

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Onze zoon, Tijn, is de laatste weken ontzettend ondeugend. Hij luistert erg slecht en vraagt erg veel aandacht. Hij roept continu mama en wijkt geen moment van mijn zijde. Hij heeft dus wel degelijk door, dat er iets spannends gaat gebeuren, maar kan het echt nog niet plaatsen. Daar is hij nog te jong voor. Hij is van September 2009. We hebben hem overal bij betrokken, bezoekjes aan de vk en alle pretecho's. Hij is overal bij. Van de week had hij zijn handen op mijn buik en begon zijn zusje flink te schoppen, daar schrok hij ontzettend van :D Sindsdien ontwijkt hij mijn dikke pens. Kan niet wachten todat hij zijn zusje mag knuffelen, dat zal wel emo zijn. Hoe reageert jullie dochter? Hoe oud is zij.

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    casss van harte. Is een naam die ik ook heel mooi vind/vond maar ken dan weer wat mensen waar ik die naam mee associeer dus... Maar heeft een hele mooie klank vind ik. Geniet ervan! Hier weer goedgekeurd. Mijn meisje heeft zich gedraaid met haar rug, voor het eerst dat haar rug links ligt en haar kont dus nu ook links. Tis toch een schat he, had medelijden met die beurse plek van haar mama :d

12. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    #192 catwoman8979, 16 nov 2011
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
    even snel..ik moet naar sophia...omdat de pijn blijft en ook erger word naar rug en benen..ik hou jullie op de hoogte.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mijn dochter is van September 2008 :D:cool: schelen een jaar dus :)
    Zij vind het ook erg spannend en de ene moment is zij net jouw zoon, luistert heeeeeel erg slecht, andere moment is zij zoooo lief. Erg wisselvallig.
    Zij vindt het heel grappig als hij de hik heeft en om hem te voelen, dan slaat zij gerust terug ;) Zij is wel helemaal verzot op babies, dus hopelijk zit het straks wel goed. Gisteren toen ze van de psz kwam was er een andere moeder met een baby daar en zij was er niet weg te slaan zij mijn vader :) Ze houdt ervan knuffels en kusjes te geven, dus hopelijk net zo lief voor haar broertje, wordt vast haar partner in crime hahahaha. Ik kan ook niet wachten tot hun eerste moment samen, kan nu ook al emo van worden!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooe spannend meid! Ben benieuwd! als het de werk is zet ze op he :D:D

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Casss....van harte gefeliciteerd met jullie dochter A.nna!!!!

CAt....spannend...succes!!

Almika...alles gaat heel erg goed met Noé, ze moet alleen wat meer aankomen nog. Vandaag in zkh geweest want ze had een ruisje in hart na geboorte maar is gelukkig nu verdwenen. Verder zijn we mega verliefd op haar, kunnen niet stoppen met naar haar te kijken....wist echt niet wat me overkwam toen ze op mijn buik werd gelegd...wat een liefde kun je voelen.. nu ik dit typ word ik weer emotioneel

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Salcia nou he <3 heb ik nu nog steeds als ik "stiekem" naar mijn meissie kijk.. hoe het allemaal past in ons hart dat het niet explodeert!

17. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    mijn zoon is ook van sept 2009...
    hij luisterd erg goed.. weet precies wat wel en niet mag.. soms ook wel ondeugend dat hoort erbij dus...
    wij hebben een pop in huis gehaald met de grote van een baby.. kleertjes en een luier aangetrokken... en mee bezig gegaan.. hij vertelde dat baby schone luier moest.. gaf baby zijn fles en zijn speen.. dus dat ging allemaal goed( als de neefjes er waren vloog baby door de kamer heen dus dat was dan weer minder maarja hij weet ook wel dat het geen echt mensje is( hoopten wij))
    nu zijn zusje er eindelijk is is hij onzettend lief en onzettend trots.. zogauw ze de kamer in komt glundert hj van oor tot oor en is ook alles zusje... hij wil helpen met de fles en hij wil haar vast houden en geeft hele tijd kusjes en knuffels en aait haar over haar hoofdje met luier verschonen komt hij er naast staan met badderen "helpt" hij ook mee..
    ik heb gedaan als.. hem overal bij betrekken.. niet weg houden of weg duwen.. uitleggen dat ze moeten wachten als je met de baby bezig bent en het gaat heel erg goed.... soms nog wel baldadig maar okej het is een jongentje:p en hij is 2 dus ja
    zijn zusje blijkt nu alleen 2x in de pop te passen:p mar hij weet dat hij zachtjs moet doen

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kortom, nog ff afwachten dus ;)

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Sterkte meis! Ik hoop dat je gewoon weeën hebt, en dat ze dan snel overgaan in buikweeën ipv rug en beenweeën (als dat het is dan ;))

En als het niks is, dat het snel over is zodat je morgen de sleutel kan halen!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja wij betrekken haar ook overal mee. Zeggen als we naar de baby dokter moeten en als er iets is. Als ik een pijnlijk wee hebt of wat dan ook vraagt zij gelijk wat is er mama? en dan leg ik het uit. Zij probeert soms bij hem te komen via mijn navel ;) ik wil haar straks ook overal bij betrekken. Vragen als zij mee wilt helpen met bad of aankleden etc. We vertellen haar ook dagelijks dat wij veel van haar houden en dat dat ook zo blijft als hij er is alleen dat wij het een beetje drukker hebben eerst omdat hij zo klein is.

Deel Deze Pagina