dat valt hier dus nog mee, alleen sjees is voorgekropen en we zouden nog wel samen gaan bevallen maar er zijn wel al heel wat decembermama's voorgekropen en dat pik ik niet!
miss slaap ik na 1 glaasje ook wel beter... wees gerust ik zet wekkers voor mijn meisje:d wordt wel wakker
ja behoorlijk zielig haha maar we zijn ook best zielig toch? en we gaan gewoon voor vannacht (haha dat kan ik me dus ook echt niet voorstellen) Morgen hebben wij gewoon allebei onze kleintjes in de armen!
kort voor binnen en buiten.heb al draag zak maar is voor later zijn alwat merken voor bij gekomen maar als je nog suggesties heb
daar heb ik alle vertrouwen in hoor! Zo'n eerste glaasje zal er na 9 maanden ook best inhakken. Je schreef net dat je even oud bent als mij, had ik niet gedacht al vraag me niet waarom. Is je man dan veel ouder als jou of is die zus gewoon zo'n oud wijf?
pfffffff ik geloof er helemaal niks van vriend zegt ook nog: boh, de tijd gaat echt snel he! Whuhaha hij is gek, helemaal niet dusss!
hahah ik eigenlijk ook niet hoor jaa mafkezen zijn het.. hún vinden alles snel gaan, totdat ze eens mee zouden moeten maken wat wij meemaken dan gaat de tijd térgend langzaam...
hun werken gewoon en merken pas iets zo gauw als je gaat bevallen... wij leven er 9maand naar toe steeds dikker worden en minder kunnen... en als je dan de 40w passeerd zou het zeker nog langer duren denk ik( ben nooit langer dan 38.5w zwanger geweest)
hhmmmmm...ik had toch de ha gebeld dat je vermoeden hebt van reflux..... je hebt al div spenen en flessen geprobeerd maar dat helpt dus ook niet. blijf niet te lang tobben meid.
ja weenie, of omdat je een man hebt, ik heb een vriendz maar ik had me napoleon ook ergens in de 40 voorgesteld (no offense napoleon). Ben best benieuwd nu naar de leeftijd van de rest van de dames haha
Geen Aowyn en Miepske hadden een aantal draagzakken Ik gebruik zelf de tricotslen maar dat is wel volledig wikkelen. Je kan ook ringsling of maitai gebruiken, dat is zegmaar een doek waar ze inliggen, die knoop je ook heel makkelijk af en dan kan je ze desnoods op de doek te slapen leggen.
dat staat vast heeft zij dan een groot deel van zijn opvoeding gedaan dat hij zich zo laat beinvloeden door haar? Kun je haar niet aangeven bij de vreemdelingenpolitie ofzo
@sjees.....hoe is het nu? las dat je rot nacht ha dmet veel buikpijn...en stolsels gekomen?? is al wat beter.hoop dat die zakken je snel doen beter voeln.maar waar is je beebje?? bij jou of bij paps ben weer helemaal bij....en nu ga ik even op bank heb pics in album, alleen voor vrienden...en dat is nogniet iedereen trusten
Ik ben 30, maar ga nu slapen Lieze is EIN-DE_LIJK stil... heeft vandaag maar 4 uurtjes geslapen dus ik ben gaaaar
ja maar van jou wist ik al dat je jonger was,. Op je een of andere manier dacht ik dat al aan je nickname te zien en later ook op hyves. Is ook niet dat je oud moet zijn om getrouwd te zijn maar vorm soms gewoon een bepaald beeld bij mensen op zo'n forum
haha ja weet nu ook alweer een tijdje dat je 30 bent maar dat dacht ik in het begin. 5 kids en je klinkt zo wijs en of je veel levenservaring hebt als zo'n oude indiaan haha sorry ik begin door te draaien, let maar niet op mij