haha...ben ik benieuwd wat jullie mij schatten napoleon 40...vast door d'r vele ervaring en kennis die heeft vergaard met 5kids. maar pas 30
haha was zelf ook al aant bedenken hoe ik haar het land uit krijg..maar die zaken heb ik geregeld dus ze is legaal hier haha nee geen hulp bij opvoeding toen die 19 was heeft die iets gedaan wat niet mag..heeft die 7 jaar "vakantie" voor gekregen.. toen hij "terug" kwam.. heeft mijn zwager hem naar nederland gehaald zodat hij niet in die oude stijl terug zou keren... en als dankbaarheid doe mijn man alles nog steeds... das nu dus al 4jaar.. en daar maken hun dus goed misbruik van... zijn zus is gewoon een golddigger en een icequeen... ze is alleen met mijn zwager omdat ze anders geen huis en onderdak voor der dochter heeft dus ja
hah serieus had je eind 20 geschat haha ja napoleon heeft 5kids en een levens ervaring en een deskundig oog van een gepensioeneerde dokter haha
pff ja dat is klote, alsof hij ze eeuwig dankbaarheid schuldig is. Is je zwager ook een pool of is hij nederlands! Neem aan dan dat hij toen al hier woonde toen hij je man hierheen haalde en zijn zus woont dan pas sinds oktober hier? Sorry als ik teveel vraag, probeer het even te visualiseren. Je hoeft geen antwoord te geven hoor!
draagdoek ik heb er een van bykay vind hem super............nou man en mannetje slapen dus ik ga ook mjn oogjes sluiten hoop dat ik bij kan slapen.
ik ga ook eens proberen te slapen in de hoop dat ik wakker word met weeen of gebroken vliezen truste dames! hou je taai mvt, hoop dat je ook een beetje kunt slapen vannacht.
mijn zwager is ook pool..maar werkt op de kermis dus "wonen" deed hij hier nog niet ja in de caravan haha sinds oktober "woont" hij dus ook in nl... ow is niet erg hoor als ik geen antw wil geven zeg ik het wel. haha psies datheb ik dus al paar keer gezegd hoelang ga je nog door met dankbaar zijn... en wrom krijg ik die dankbaarheid nie hijft een huis werk 2kids had hij niet zonder mij... maar door dat hij dus"vakantie" heeft gehad heeft hij ook wel wat "schade" op gelopen en zijn moeder is in maart overleden dat zit hem ook heel hoog en ze heeft haar kleindochter niet meer kunnen zien.. en daar praat hij niet over dat moet je er bijna uittrekken en daardoor krijg ik 1x in zoveeltijd bak ellende over me heen.. nja prima zolang je het maar kwijt bent...maar vind wel dat hij nu toch echt hulp moet gaan zoeken want ik pik dit gewoon niet meer... ben miss een hard mens heb een rug van staal... maar heb wel gevoel in me donder
ik ga zo laatste flesje er in doen en dan ook slapen...hoop ik slaap lekker dames... en tetta en babywens puffen he
meid hou goed in je achterhoofd dat jij hier geen schuld aan hebt. Hij komt er nog wel achter aan wie hij echt wat heeft en wie zijn leven verziekt! Mannen, die willen toch niet toegeven dat ze hulp nodig hebben. Die van mij zou ik ook nooit naar een psych krijgen. Hij snapte ook niet wat ik daar moest. T zijn kerels en die lossen hun eigen dingen wel op (denken ze)
Meiden... Nog 1 dag en dan worden t decemberkindjes.... ik duim voor veel weeen, gebroken vliezen en goeie bevallingen morgen!!!
ik weet ook dat ik hier geen schuld aan heb.. maar zou het wel graag opgelost zien of verbetering... en daar probeer ik hem bij te helpen... nou ik heb hier ook geroepen dat ik er niet heen gaan door mijn ervaringen in mijn omgeving... maar ik denk dat het voor mijn man wel goed is...want hij komt er zelf niet uit...en praten doet hij niet en er moet aan gewerkt worden...
Hele dikke knuffel mvt. Hopelijk komen jullie er snel uit. Ik heb niet alle reacties gelezen fus alvast sorry als t gevraagd is. Ik las dat zwaarschijnlijk zijn zus dit heeft aangepraat. Hebben jij en zijn zus n goede relatie of was er altijd op tegen ?