Ik heb jou ook op 26/27... Barbaman: ik herken je gevoel helemaal! Mijn verlof houd per 1 januari al op. Terwijl hij eigenlijk pas op 1 februari op hoorde te houden... Ivm de vroeggeboorte is dat natuurlijk verschoven... Dus ik had me ingesteld op 1 maart (kan nog 4 weken vakantie opnemen) maar nu verschuift dat dus allemaal... Ik ben er dus gevoelsmatig ook nog helemaal niet klaar voor. En zeker de stress om iedereen op tijd klaar te krijgen... Lijkt me heel moeilijk. Wanneer moet je weer aan de slag? Heb je nog de mogelijkheid er iets van vakantie aan te plakken?
Ja erg hé zoooooooo herkenbaar.....hier ook zo'n man die niet helemaal snapte dat ik bloed sacherijnig was een week na de uitgerekende datum het lijkt dat elke dag na die 40 weken een uur of 3 erbij krijgt en je lontje steeds een beetje korter wordt.... ach een geluk, na de bevalling lijkt het net of de dagen korter zijn, ze vliegen om!
nikkijane, dan zaten we er allebei evenver naast. Ik ben 24 en een half hahaha wil ik net onder de douche gaan loopt het oud bloed me gewoon langs mn been af (sorry voor de details) heb de vk even gebeld voor de zekerheid of het normaal is om bloedverlies te hebben na inwendig onderzoek maar kon geen kwaad als t niet helder was. Vrijdag komt ze even langs om mijn bd op te meten en nog eens te kijken of ze me kan strippen. Ga straks een flink stuk lopen met sm (door de stad) eens zien of dat wat uithaalt. Maar dan moet ik wel opschieten voor 1 december. bij wie braken de vliezen ook alweer toen ze ging dweilen? De vloer kan best een beurt gebruiken (a)
Heb ik ook ik voelde me al jong heel verantwoordelijk voor dingen paste op mijn 12e al op bijv. En vanaf mijn 16e in de zorg gewerkt en vanaf mijn 21e in het onderwijs. Daarnaast heb ik gewoon ook al veel meegemaakt... Maar ik onthou bijv ook heel veel stomme feitjes enz...Ik had ook geneeskunde kunnen studeren maar ben zelf 2x afgehaakt (was 2x ingeloot) omdat het niet te combineren was als alleenstaande moeder.
Hahaha! Maar dat wil niet zeggen dat ik ook bij alles de goede raad geef natuurlijk Daarom zeg ik ook vaak: "ik zou" oh en anderen raad geven is zoooo makkelijk... en zelf zit ik toch vaak met mijn handen in het haar Het is namelijk best moeilijk je eigen raad op te volgen als je hart in de weg zit
Oei dat is schrikken! Gaan ze nog iets doen aan die galstenen? en doe idd rustig aan! Overdag alle communicatie uitzetten en lekker gaan liggen. En die baan... officieel hoef je pas te solliciteren als je verlof voorbij is. Misschien moet je jezelf echt die 6 weken kraamtijd gunnen en daarna pas druk maken om dat soort zaken?
Muwhahaha, ik krijg de kids al niet eens op tijd op de creche... die moeten er om half 10 zijn maar meestal komen we tegen kwart voor 10 binnen... en dan ben ik al vanaf half 8 bezig (kan niet eerder opstaan, dan ben ik echt te moe...) Maar ik moet eerst nog weer werk vinden en ga me daar helemaal niet druk om maken... en ik moet nog een scriptie afronden.
Ik zou zeggen, kijk eens hoe je het vindt om de hele dag met je frummeltje bezig te zijn Maar ik neem aan dat je je verlof nog van uvw betaald krijgt?
even snel hier een aanmodiging hup babywwens succes en goodluck tetta...jij volgt echt snel... ga nu voor eerst oudste uit schoolmet beebje... totlater dan lees ik weer bij
vk is net geweest en helaas nog maar 3 cm ontsluiting hahah stiekem hoop je dat je er al bijna bent natuurlijk, maar zal nog ewl even duren. De weeën worden echt steeds heftiger en vnd het heel moeilijk om te op te vangen.. Iemand nog tips? Mijn vliezen waren toch nog niet gebroken, misschien zit er wel een scheurtje bovenin.. maar ze zaten nog om het hoofdje van de kleine!
hij belde om 00:00 om te vragen of hij zaterdag zijn zoon kon zien..(hij vergeet ff dat hij ook een dochter heeft) waarschijnlijk belde hij alleen om mij ff weer om te brengen aangezien ik de hele dag niks had laten horen..dan ff voor het slapen gaan je weer overstuur te maken... ik ben nu vrij rustig maar zit in 2strijdt met me zelf... ik hou veel van hem en we hebben 2kids(welke man gaat 3weken na de geboorte weg:S:S)en we hebben veel moois meegemaakt en alles maar der zijn ook een hoop dingen die niet goed zijn.. geestelijk probeert hij me klein te praten..af en toe komt hij daar aardig ver mee dat ik aan me zelf ga twijfelen. af en toe kan die best losse handjes hebben...(wees nie bang sla wel terug) als ik dan hier aan denk heb ik zo iets ja het is beter maar dan komt heel snel me hart naar boven met je houdt ook van hem..en hijs is vaker lief en aardig dan zo ontregeld ik ben weer terg bij af geloof ik ben ook wel een sterke vrouw.. weet normaal de dinge erg duidelijk aan te geven.. maar op het moment weet ik het niet
3cm is al best wat hoor de eerste 5 gaan het langzaamst en dan worden je weeën wat intenser en gaat het wat sneller. Ik zou zeggen, communicatie uit lekker in bad/douche, helemaal coconnen. Rustig adem blijven halen, dus niet gaan puffen, diep door je neus in, en rustig door je mond uit ademen. (als je door je neus nog kan uitademen is dat altijd beter trouwens!) en verder ja... het is je lichaam die het moet doen dus hoe meer je je lichaam daarvoor de kans geeft hoe beter het is. En ervoor zorgen dat je stressniveau zo laag mogelijk blijft. Geef je eraan over. Elke wee brengt je dichter bij je kleintje. En als je ervan uitgaat dat het nog wel ff duurt, is het misschien ook makkelijker volhouden. Blijf je thuis of straks naar het zh?
MvT, tsja... heel moeilijk en jij bent de enige die hierover kan beslissen. Maar je hormonen maken het nu alleen maar complexer. trouwens, dacht ie dat ie midden in de nacht met Tomasz kon gaan praten? Is je man een goed voorbeeld voor zijn kinderen? Losse handjes, ook al sla je terug is nooit goed natuurlijk. helemaal niet als er kids bij zijn. Wij maken ook wel eens ruzie waar de kids bij zijn, das ook niet goed... maar goed.
Jij wou weeën dan vang je ze ook maar op!!! Succes meid, hoop echt dat de bevalling je mee gaat vallen en dat het niet al te lang gaat duren.
Pff je zou bijna denken dat hij ook last heeft van z'n hormonen. Hoop echt dat hij normaal gaat doen en jullie er wel uitkomen. Dikke knuff meis!
ff iets anders... de achterbuurman is bezig met bomen uit zijn achtertuin te verwijderen. Zijn huis staat dwars op de onze en daartussen zit nog een slootje. Nu haalt ie dus alle bomen weg (vind ik niet erg, meer licht in huis) maar hij doet dat zoooo klungelig! Echt de hele sloot zit vol met boom... en nu is ons hek aan de achterkant ook naar zijn grootje... Bij de buren ligt een boom half op het schuurtje... en ik hoop dat de buren daarnaast de kippen in veiligheid hebben gebracht. Ik heb Lieze maar voor de zekerheid in de keuken neergelegd. Hij kwam hier vorig jaar vragen of het goed was dat die bomen weggingen. Ja geen probleem. of het dan ook een probleem was als onze schutting stuk zou gaan........ eh ja! ja want hij had geen geld maar die bomen in de tuin namen erg veel vocht weg voor zijn andere planten enz enz. Maar hij was ook niet verzekerd. haha sukkel. Maar goed, hij zegt nu wat gespaard te hebben om evt schade te vergoeden, 10.000 moest genoeg zijn. Nou ja, we zullen zien. Hij doet het ook zonder kapvergunning volgens mij.