Ik zou nog een foto plaatsen van de geboortebedankjes die eindelijk af zijn. Heb in het topic "show je babykamer" foto's geplaatst van het kamertje voor wie interesse heeft. Bekijk bijlage 202754 Bekijk bijlage 202756
Nog ff iets om te lachen: mijn vader ging naar een museum in Leeuwarden en hij had zn bril niet op en het was een beetje donker op dat stukje waar ie aan het kijken was. Ziet ie een bordje, dus hij denkt ff kijken wat erop staat. Stoot ie dus ongans zijn hoofd. Het bloed kwam eruit! Kijkt ie op het bordje wat er nou precies opstond: Pas op uw hoofd!
nee de hormonen maken het er niet makkelijker op nee..en volgens mij heeft hij ook last van zijn hormonen... nee vragen of het goed was dat hij tomasz kwam halen... meer denk ik omdat ik rustig ben en niks laat horen.. ff mij weer stangen... maar dat redt hij niet want hij krijgt tomasz niet mee...ik wil niet hebben dat tomasz bij zijn zus thuis komt... lekker je hek kapot.. en zonder vergunning.. hij is goed bezig.. van boven uit tak voor tak en dan stam voor stam werkt beter minder schade
de beslissing is ook moeilijk.. we hebben zoveel mooie en goeie momenten gehad... en samen stonden we altijd sterk konden we de hele wereld aan.. en je zit met 2 culturen en alles.. tis heel moeilijk zoals ik nu denk gooi ik meer weg dan dat ik er voor terug zou krijgen en dat is ook niet wat ik wil... ik wil gewoon dat deze nachtmerrie over is... mooie bedankjes hoor tetta waar haal je het geduld vandaan pff
Hij begint met om vanaf zijn dak een haak met een touw in de boom te gooien die de andere buurman dan vast moet houden. Dan zet een ladder tegen de boom en gaat ie vervolgens boven zijn hoofd (dus boven zijn macht) de stam doorzagen...
nja praten met tomasz had ook nog gekunt... tomasz was om 2uur aan het zingen in bed dus was erg kort nachtje I.sa had bedacht om de 2uur te komen ga zo ff lekker op de bank liggen dnek ik
pas maar op dat hij er zelf niet onder komt dan haha tis meestal handiger in de oom klimmen en alle grote zijtakken eerst af te zagen en dan de stam stukje voor stukje
tetta wat een werk! hoeveel visite verwacht jij eigenlijk? wij hebben erg weinig kraamvisite gehad vind ik.
Ik moet afwachten of ik weer een aanval krijg.. Tot nu toe nog niks.. Gelukkig maar, ik moet overleggen met de huisarts.. Ik betwijfel of het mijn gal is. Na het eten heb ik geen last en ik heb ook geen pijn aan mijn buik! Ik denk dat ik veelste veel hooi op mijn vork neem! Je heb helemaal gelijk.. Dat ga ik nu direct doen!
Babywens: ik hoop dat die cm opschieten! In elk geval succes Mvt: wat een ellende zo! En dat terwijl de kleine nog maar net geboren is.. Tetta: mooie bedankjes!
Zo, ben aan het wachten tot Lieze zich meldt en daarna naar de stad voor sintinkopen, zal wel lekker druk zijn....
ooo help in hoeverre mag het vloeien terug komen nadat het weg was heb idee dat mischien wel erger is als dat het geweest is voel het soms gewoon lopen na het plassen een doordrenkt wc papier en het is helderrood slijm/bloed net ook flinke stolsel/slijmerig iets. ook weer gevoeligere van onder en gevoelige buik.
Tsja, ik ben denk ik qua vloeien niet echt een goed voorbeeld. Helderrood mag nog wel een poosje zo duren hoor. Hou even je temperatuur goed bij, dus als ie hoger is dan normaal even je vk bellen. Maar het is normaal dat je weer meer gaat vloeien als je meer gaat doen.
thnx heb wel ff voor de zekerheid de vk gebeld omdat ik ook ziek ben geweest. moet nu temp. idd in de gaten houden en zevond het best veel wat ik verloor maar nog niet zorwekkend mag niet meer worden en moet met 2a3 dagen minder worden zo niet bellen. ook als ik weer dizzy worde enzo. wel moet ik even bloedpriken om mijn gehaltes te controleren.
je zou het es moeten nakijken, maar volgens mij kun je in de ziektewet als je mentaal nog niet klaar bent om te gaan werken, maar weet niet precies hoe dat allemaal werkt....
Klopt inderdaad! Vind het nog moeilijk, maar denk dat ik dat inderdaad maar moet doen... En dan als ik me iets beter voel, neem ik m'n vakantie op. Maar hoe leg je uit bij de bedrijfsarts dat je er mentaal nog niet klaar voor bent? Ik ben er vooral nog niet klaar voor om die kleintjes naar de gastouder te brengen omdat ze nog zo kwetsbaar zijn qua ziektes... Maar ik moet het bij mezelf houden... Hoe leg ik dat gevoel daar uit? Het moet wel zo zijn dat ik er 'last' van heb. Dat heb ik ook, maar hoe leg ik dat uit? Waar kan ik het op gooien?!