whaaaaaaaaa ook een flinkerd niet zo zwaar als de mijn e maar je wint in de lengte Hopelijk zonder scheuren! genietse meid!!!
hey meiden, sorry heb heel vlug doorglezen. Gisteren niet zo lekker in mijn vel, en mega hoofdpijn ineens en D kwam weer mama tanken. Dus lag ik pampus op de bank. Gedonder met man omdat hij zegt ik te druk ben en moet rustiger aan doen... Hier ook weer soms vloeien en soms loopt het ook uit als ik sta. Onderbuik is nog gevoelig, ishet al sinds de bevalling. Maar wat eruit komt stinkt niet, als het stinkt dan bel ik de HA wel op, want dan is er een infectie. Hier bijna 29, dus midden in Ga nu zo eten maken
@ Nikkijane: Shhtt nu heb je het grote geheim van mijn leeftijd verklapt! (Staat gelukkig niet in mijn naam maargoed) @Tetta: Hup nu jij nog! Smst Hele erge weeen voor tetta NU AAN Over het werk: Misschien raar, maar ik kan niet wachten tot ik weer kan beginnen. Ik ben dol op mijn werk en ik mis mijn schatjes van een clienten. ( Ik werk in de psychiatrie, als ik aan het werk ben vind ik ze opeens niet meer zo lief denk ik ) Ze hebben me zoveel kaartjes gestuurd met hun leuke handschriften( Ze kunnen niet schrijven namelijk) Ik ben ze echt vreselijk gaan missen! Het is natuurlijk wel dubbel dat Demi dan naar het kdv moet maar we proberen hem nog thuis te houden tot eind jan. Dan is hij sterk genoeg voor het kdv tot die tijd moeten mijn vriend en ik diensten ruilen etc. Ik moet de eerste kerstdag alweer beginnen met werken, lekker timing hmm.
Catwoman en Babywens Gefeliciteerd!!!!! Tetta heel heel veel sterkte met de laatste loodjes!! Helaas waarschijnlijk net geen novemberbeebje meer Maar belangrijker is dat het kindje gezond op de wereld komt!
@ Tetta: Een schrale troost als je geen november mama word, Ik heb ook zwaar verzuimt om in augustus al mama te worden Dat was ook niet de afspraak! Dus je bent niet de enige
Hoi meiden iedereen bedankt voor de felicitaties hier en op hyves of facebook. Het is een vrij makkelijke bevalling geweest ...alleen de rugweeen waren echt verschrikkelijk. Ik heb ook om een ruggeprik gevraagd en dat was echt zo fijn. Ik had totaal geen pijn meer en ook niks van de weeen gevoeld. Ik had alleen door de rugweeen al 4 cm ontsluiting en daarna zijn ze de weeen gaan opwekken want die bleven uit door de ruggeprik. Om iets voor 15 uur kwamen ze kijken en had ik 10 cm ontsluiting en zagen ze haar hoofdje al en na 3 persweeen moest ik zuchten en was ze er om 15.17. Noa weegt 3125 gram en is 51 cm. Ik zal proberen nog een paar foto's te plaatsen zodra ik mijn laptop heb. Liefs cat
evenwatvraagjes hoe lang zijn jullie beebjes wakker op een dag? en verschilt dit ook van wakker in ochtend of avond. en hoe lang slapen ze nu gemiddeld met 2 weken eigenlijk net vknog gebeld,ineens weer vloeien voel het eruit stromen...ben niet blij was al 3 dgn oud bruin en nu dit weer.heb ook beetje buikpijn. in uur tijd flink vol maandverband maar vkzegt dat nog normaal is...dat had ik dus weer,maar die buikpijn net aslof ik ongi moet worden...vinden jullie? ervaring iemand later bijlezen nu eerst pizza met oudste eten
sorry ik schrijf niet mee,maar gaat nog niet goed hier nou helaas nog niet veel wijzer....ondanks de abkuren blijven de infectie waardes stijgen,buikpijn blijft ook,heb net een ct scan gehad,en nog een echo,er zat toch nog weefsel,dus wellicht morgen curetage,voor de zekerheid,maar ze denken niet dat dat het is,chirurg net hier geweest en die is nu in overleg wat ze gaan doen, ik ben het zat,bweuhhhh kan ook niet uit bed,darmen en blaas werken niet meer,dus catheter,en er komt steeds weer wat meer bij ipv dat het beter gaat.
Dank jullie wel voor de felicitaties! het is inderdaad echt heel rap gegaan.. Vannochtend om half 7 begonnen de weeën, om half 11 kwam de verloskundige kijken en toen had ik dus nog maar 3 centimeter. Ze zou over twee uur weer terug komen om te kijken hoe het ging. Om kwart voor 12 waren de weeën al zo heftig en had ik ook al persdrang. De vk constateerde toen 9 cm ontsluiting! Dus gewoon 6 cm in een ruim uurtje! Om iets voor 1 mocht ik eindelijk mee persen en 6 over 1 is dus onze zoon geboren!! Gelukkig ook geen knip of iets, wel 5 hechtinkjes, maar wat wil je met zo'n reus van een vent
och sjees dat zit je toch ook totaal niet op te wachten je moet lekker thuis zijn met je gezinnetje... lekker genieten... weten ze ook niet waar al die klachten vandaan komen dan?/ heel veel sterkte meid en hopelijk mag je toch snel weer naar huis
jij wou een baby jij wou bevallen dn moet je die 5 hechtinkjes ook maar voor lief nemen gefeliciteerd meid... kon je nie terug smsen heb geen btg
vloeien klinkt mij ook normaal hoor, slapen: in principe was ze aan het slapen en dan bij elke voeding een half uurtje wakker ong. Maar sommige avonden was ze lang wakker ivm kramp / huiluurtje.
Hier vooral in de avond wakker. Overdag vaak half uurtje na voeding, daarna slapen. Alleen met krampjes wil hij niet slapen, is dan meer wakker. Vloeien had ik ook... eerst bijna niets meer, toen niets en toen ineens weer wel. Nu al twee weken alsof ik lichtjes ongesteld ben.. ik geloof dat dat tot 6 weken kan. Zolang je maar niet binnen half uur doorweekte maandverbandjes hebt.