November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    net goeie vriendin hier ff geweest(buurvrouwtje ze moet maandag ff op mijn kindjes passen als wij na advocaat gaan)

ze geloofde me eerst niet.. maar ze was zo lief..als ik heel ff wou rusten(ben nog steeds kraamvrouw) dat ik de kleintjes dan ff bij haar langs mocht brengen.. of voor boodschappen aangezien ik geen 2 kinderwagens kan duwen en zoonlief laten lopen wordt drama..
    en ze snapte niet dat ik het nog zo lang had vol gehouden..( ze is 1x bij een ruzie geweest) en dat ik teveel voor hem deed en te lief voor hem was en te veel accepteerde.. ik was altijd maar met de kleintjes bezig had nooit tijd voor me zelf.. hij kon gaan en staan wat hij wou doen en laten wat die wou... ze kreeg zelf tranen in der ogen dat ik hier alleen zat met 2 kids en dat ik ga scheiden.. de lieverd.... was wel blij dat ze ff kwam zat op dat moment net ff weer in de put...

babywens wat een mooie flinke kerel hoor:D:D

catwomen hoe gaat het met je.. was je vriend er nog bij.. hoe bevalt het nu met je meiske... is je meiske nu bij je of al met je fam mee??

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Babywens, gefelciteerd meis, en wat een beer idd! Nu lekker genieten!

Tetta waar ben je?????

3. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    heej ja waar hangt tetta uit die heb ik weinig tot niet gezien vandaag

4. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    @ MVT
    Ik had nog niet gereageerd op je verhaal, maar ik vind het erg sterk van je dat je deze beslissing neemt!
    Wel heftig allemaal! Maar ga je gevoel achterna!
    En met een sterke wil kun je alles aan wat je maar wilt! Maar dat zit wel goed volgens mij;)
    Dikke knuffel! En ik hoop dat je nu een beetje rust vind.

5. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    @ Babywens: Wat een prachtige foto! Nogmaals van harte!

6. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam

Met mij gaat het op zich goed...wel wat rugpijn en last van de hechtingen. Mijn vriend was er vrij snel na de bevalling...doordat er geen treinen reden bij gouda heeft hij een flinke vertraging gehad en ging naar het Erasmus ipv Sophia...hoe bedoel je zenuwen hihi morgen is hij er ook heel de dag en dat is wel erg fijn.

Ik ben sowieso tot het weekend samen met mijn meisje in het ziekenhuis en dan gaat ze naar mijn zus maar ik blijf dan heel de dag nog daar en ga dan in de avond ofzo naar mijn eigen huis

7. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Normaal heeft Demi 's avonds een huil avond, je kunt hem niet in zijn bedje leggen of hij gaat huilen. Na de 22.00 uur voeding is het echter geen probleem en gaat meneer zo slapen na eventjes te huilen. Erg vreemd.
    Heb hem nu lekker in badje gedaan en een verhaaltje voorgelezen, en hij ligt nu al bijna een half uurtje stil in bed. Zal dit dat de oplossing zijn? Fingers crossed!

8. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is gegaan!
    Vind je het niet erg moeilijk dat je dochtertje eerst naar je zus gaat?

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Jeetje weer 20 pagina's, ff kijken of ik het dit keer kan bij lezen.

@MVT: Lekker hoor een wijntje, ik ga na de voeding van half 9 er ook eentje pakken denk ik. Lees net je verhaal, heftig hoor en hopelijk komen jullie er samen er een beetje uit.

@Tetta: Hopelijk zet de bevalling nu snel door.

@Almika: Mooie pics hoor, hoe zwaar was je mannetje bij de geboorte??
    Hier is kaatje 's avonds en 's nachts veel wakker, hopelijk kunnen we dat om draaien naar 's ochtends en 's middags ;)

@Tetta: Ik ben 30 maar dat had je vast al geraden ;) Mooie bedankje, heb je die zelf gemaakt? Ziet er uit alsof het erg veel werk is.

@Beertje: Denk je wel een beetje aan jezelf!

@Babywens: Spannend, ben benieuwd wanneer ik je BUB te lezen krijg. Jaaa, daar is hij dan.. Wat een reus maar van harte hoor en wat een mooie foto!

@Barbamama: Ik kijk ook best wel op tegen de dag dat ik weer aan het werk moet. Ik heb dan ook nog een nieuwe functie die behoorlijk pittiger is dan mijn vorige dus dat maakt de zenuwen compleet, maar ik heb nog even dus ga er nog maar niet over na denken.

@Katemans: Al weer in een oude broek, netjes hoor. Hier duurt dat nog wel ff voordat ik weer wat pas, zw broeken zitten nog uitstekend.

@Hanna: Om de 4 uur 's nachts lijkt mij heerlijk, Kaatje is nog veel aan het spoken en als ik 2 uur slaap achter elkaar heb dan is het veel maar onze tijd komt vanzelf wel.

Hier trouwens al 10kg kwijt en moet nog 6 tot dat ik op het gewicht van voor de zwangerschap zit en dan wil ik nog 7 kwijt dus nog 13 te gaan tot mijn ideale gewicht.

@Sjees: Wat klote voor je meis dat het alleen maar slechter gaat, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is.

zooo, weer bij
    Vandaag weer lekker aan de wandel geweest al moet ik zeggen dat de grote afstanden toch nog wel pittig zijn. Verder nog een tante en nicht van lief op bezoek gehad dus dat was wel gezellie.

10. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ik voel zeker de rust die ik nodig heb.. soms heb ik nog wel ff een dip maar dat is normaal tis ook nog vrij vers...ik sta achter mijn besluit en in mijn beslissing.. en als ik iets in me hoofd heb zit het niet in me kont;) het voelt ook best wel heftig hoor...tis toch iets groots wat er staat te gebeuren.. en je sluit een tijdperk af... maar we komen er we:)

en echt mannen ik snap er niks van...
    ik wil wat van hem en hij belt niet of smst niet.. en nu wil ik niks meer en belt hij en smst hij hoe het met ons gaat:$:$wat wil die gozer toch in de godsnaam

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    D is soms wel een tijdje wakker maar slaapt vaak nog veel.

Ik heb dat met vloeien ook. De kh zei toen dat het weer kon beginnen, vooral als je steeds meer gaat doen. Ik heb soms krampjes soms niet, soms loopt het eruit en dan stopt het weer. Ik ruik er wel regelmatig aan en zolang het niet stinkt is het goed, tenzij je echt heel erg veel bloed verliest, dat is dan niet goed

12. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle

hahah sorry dat ik lach hoor... wil die er bij zijn mag die er bij zijn rijdt die f*cking ns niet ... verkeerde zkhs zijn de zenuwen kan die niks aan doen.. maar hij is er wel... hoe vind hij het?? en hoe vind jij het??

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier ook Lieze net gebadderd en het is stil! Maar... ze was wel de hele middag onrustig... de hele intertoys kon meegenieten ...

14. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Oh oh beschamend!:p Dan voel je je toch een beetje opgelaten he hihi.

Heb Demi lekker gebadderd in Zwitsal slaaplekker, ik geloofde eigenlijk nooit in die rustgevende shampoo's maar ben er behoorlijk suf van:p
    Of ik ben gewoon moe kan natuurlijk ook(A)

15. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Gelukkig:)

En tsja mannen.. dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn;)

16. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Max piept erg en zijn neusvleugeltjes gaan elke keer wijdopen als hij inademt.. is dit normaal? hahaha (groentje ;))

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zn neusje piept? dat is niet erg
    of heb je het idee dat ie het benauwd heeft.

18. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    @ babywens: wij dachten de eerste twee weken dat we een cavia in de wieg hadden liggen ipv een baby... :)
    Beantwoordt dat je vraag een beetje??!
    Zonder gekheid, Rosa piepte ook veel, en haar neusvleugeltjes worden soms helemaal wit zo spant ze ze dan aan... Hihi.. Dus ja, is normaal denk ik....!
    Gaat t goed??? Geniet je?? Lekker thuis??

19. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    mannen zijn veeeeel ingewikkelder eerlijk..

sprak net mijn andere zwager(polen) en die snapt er niks van... mja helaas pech gehad...

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gewoon hier hoor, had geloof ik ook vermeld dat ik de hele dag door de stad ging lopen, nou dat heb ik dus ook gedaan zonder resultaat. Wel een mooie pyjama gekocht met knoopjes voor in het ziekenhuis met bijpassende sloffen. Zag em toevallig hangen bij de c&a en vond em zo leuk, normaal zijn die met knoopjes altijd zo'n ouwe vrouwen dingen. Loop ik 2 minuten later langs de etalage en staan daar de sloffen die er gewoon precies bij matchen, dus die kon ik niet laten staan. Moets sowieso nieuwe hebben want mijn oude heeft mijn vriend aan gehad en aangezien hij 5 maten groter heeft als mij zijn ze mij nu veel te groot!

Babywens: had je via de sms al gefeliciteerd maar nogmaals van harte! Krijg ik ook eens buddynieuws ben ik niet thuis :p

MvT: Hou je taai meis, volg je gevoel en ik hoop dat je geen spijt krijgt van je beslissing maar als ik zo je verhaal lees over die mentale mishandeling en zijn losse handjes ben je beter af zonder hem!
    Moest wel ff lachen. Voelde me laatst zo'n puber toen ik Sjees mijn nummer moest smsen en ik had geen btg en nu zeg jij hetzelfde :D

Bedankjes: Weet niet wie het vroeg maar die heb ik samen met mijn schoonmoeder gemaakt. Was idd heel veel werk en kreeg er ook echt de kots in op een gegeven moment maar we hebben ze toch allemaal afgekregen. De hele zwangerschap beetje bij beetje aan gewerkt. Zijn 120 stuks. Weet niet hoeveel bezoek ik krijg maar ik heb sowieso al een grote familie en mijn nichtjes etc willen denk ik allemaal wel een eigen dus heb niet echt per gezin gerekend. Liever teveel dan te weinig dacht ik zo. Als ze nog tot na sinterklaas blijft zitten zet ik de kerstboom vast op en hang ik ze daar in heb ik net besloten:p

Willen jullie allemaal even BEVALLING UIT smsen? In 3,5 uur ga ik het niemeer redden en morgen is het de beruchte 1 december dus dan wil ik graag mijn benen bij elkaar houden:p

Ojah, Sjees meissie, hoop echt dat ze erachter komen wat er nu aan de hand is en dat je snel thuis naar je meisjes kan!

Deel Deze Pagina