Vier keer hetzelfde truitje Mijn moeder heeft dit truitje nog gemaakt voor Eva, de oudste, no way dat ie ooit weg gaat . Bekijk bijlage 199550
Hier zeggen wij ook dagelijks tegen Tijn dat we heel veel van hem houden en dat als er dadelijk zijn zusje is, daar niks aan veranderd. Dat papa en mama het dan wel erg druk hebben, maar hem echt niet vergeten en hij mama mee mag helpen met het verzorgen van de baby. Hier geen poppen in huis, maar hij ziet wel regelmatig baby's. Maar dat is toch anders. Hij is zoiezo erg lief tegen andere kindjes, kusjes geven en knuffelen. Wel hebben we boekjes in huis. 'Mama wat zit er in je buik' en van CZ 'Zetje krijgt een zusje'. Daar lezen we vaak in en hij vind het prachtig. Toch ben ik erg onzeker, hoe gaan we dat doen?! Je wilt absoluut niet dat een van je kinderen iets te kort komt en nu moeten we onze aandacht verdelen over 2 kinderen. Het zal wennen zijn en hopelijk vind iedereen snel zijn plekje binnen het gezin.
Komt wel goed MHMW Kinderen zijn heel flexibel, en hij zal haar vast erg lief vinden en er zal vast ook een moment komen dat ie het iets minder zal vinden. Probeer gewoon zoveel mogelijk zijn ritme vast te houden, dan komt het echt wel goed . Meiden, slaap lekker, beval goed, pers goed, en morgen gezond weer op! xxxx
Dank je wel voor je fijne woorden. Het zal ook allemaal wel goed komen! We zullen het hopelijk snel zien.
Hallo! Nou daar ben ik dan! Om 14:28 is ons meisje anne geboren. Ze woog precies 3800 gram! Hoefde niet ingeleid te worden want ik had al 5cm ontsluiting! Heel raar, niks van gemerkt! Dus vliezen gebroken.. Weeen goed op kunnen vangen maar was zo moe dus toch pijnstillers gehad. Pompje.. Hielp niet voor de pijn maar werd er.stoned van dus kon tussendoor beted op adem komen. Persweeen waren te kort. Aan t infuus om deze langer te maken zonder succes.. Dus alles opengeknipt want anne wou er niet uit. Hegten deed enorm pijn en nu nog heel veel pijn, maar wel met.een heel knap prinsesje aan mijn zij! Verlies ook veel bloed en stolsels met flinke na weeen. Blijf nog n nachtje hier dus.. Morgen naar huis.
casss dat lijkt me ook geen pretje maar gelukkig niet hoeven inleiden! Probeer lekker uit te rusten en hopelijk voel je je snel weer war fitter!
Wat fijn dat je al 5 cm had! Auw, helemaal opengeknipt en ook nog eens naweeen. Hopelijk kun je toch wat slaap pikken vanavond. Geniet van jullie meisje en laat je maar lekker goed verwennen!
Nou meiden, hopelijk mogen er morgen weer een aantal dames bevallen. Slaap lekker, voor zover mogelijk is. Ik duik ook mijn bedje in, morgen moet ik er een vroeg naar de peuterspeelzaal brengen.
Komt mij bekend voor.. bij mij doen de harde buiken niet echt pijn, maar kan ook vrij moeizaam ademen?
dat we van hem houden vertellen we heb ook heel de dag.. en tussen de flesjes door geven we hem extra aandacht.. spelen we met hem of gaan we met hem wat leuks doen.. ze slaapt nu nog veel dus nu kan dat nog en straks haar daar weer bij betrekken natuurlijk.. maar de plekjes en de aandacht leer je verdelen.. ookal is ze nog maar 1 week oud we hebben nu al wel regelmaat en momenten wanneer hij extra aandacht krijgt en savonds als hij op bed ligt heb ik de kleine meid lekker bij me liggen..
hier voelt een harde buik erg vervelend, vooral omdat hij dan met zijn kont hoog ligt, ik kan gelijk niks meer met mijn middel MWHW slaap lekker! babywens ik heb zelf wel een buddy maar wil best jouw buddy zijn!
nouja jou spanning afgelopen nacht heeft je cm opgeleverd, gelukkig geen inleiden dus.. maar wel vervelend dat je geknipt moest worden.. en gehecht.. maar ik denk in blik op je prinsesje en je bent de pijn vergeten.. mag je man ook bij jullie blijven vanacht?? hopelijk wordt het bloeden snel minder geniet er lekker van meid!!! (das altijd zo waardeloos aan int zkhs moeten blijven de papa's moeten naar huis... hallo hun zijn ook papa geworden ik vind dat die gewoon mogen blijven.. jij ligt met beeb te genieten en hij zit moeder/kindziel alleen thuis)
ik wil wel dubbel buddien met je hoor! Stuur me anders even een pb kijk ik daar morgen op de laptop even naar. Gaat lastig op telefoon
mijn buddy is vandaag bevallen:d ik wil je buddy wel zijn hoor.. ik ben zelf ook al bevallen dus hang hele dagen( met tussenpauzes om huis en kids te verzorgen) op zp rond