November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier het zelfde moet temp. in de gaten houden en het moest met 2a3 dagen minder zijn.

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Aaach...! Heb ik ook soms nog ervan als ik t lees...
    (maargoed, ik zit al bijna te huilen bij de Nikon reclame... Vooral die met Robbie Williams, dus ik ben niet echt een goeie graadmeter... Die muziek vind ik zo mooi...!)

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @napoleon haha zit vast nog beetje vruchtwater in zijn neusje (hij had al adem gehaald voordat hij volledig geboren was :p) Nouja ik dacht misschien heeft hij het zo benauwd omdat hij zo met zn neusvleugeltjes loopt te klapperen ;)

@hanna80 hahah ziet er wel heel schattig uit he :p maar klinkt zo zielig. Ja het gaat goed hoor.. loop al weer lekker rond te huppelen ;) Ik ben inderdaad heerlijk thuis bevallen en nu dus nog steeds thuis :p

@Tetta dank je wel ;) Nou meis jij ook nog eventjes volhouden en heel veel succes alvast! Een december kindje is ook erg mooi toch? Zolang hij/zij maar gezond is!

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Godver Sjees, echt K U T dit... Ik duim voor je dat de ontsteking snel onder controle is en je lekker naar je gezinnetje kan!! Is L bij jou in t zh eigenlijk??

5. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ben weer een dag niet geweest en loop weer helemaal achter met bijlezen, zoveel dat bijlezen gekkenwerk zou zijn.

Tetta en babywens nog steeds niet bevallen...Hopelijk komen de beebjes snel!

Las dat er Sjees in het ziekenhuis ligt?? maar weet nu niet waarom. Hoop dat het niet ernstig is en dat je snel naar huis mag!

Ons arme mannetje is verkouden. Zo zielig zo klein humpie dat moet niesen of hoesten! Verder doet hij het hartstikke goed. Af en toe wel flinke huilbuien, voornamelijk als hij moet gaan slapen. Als je hem dan oppakt is het over.

6. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    haha ja tetta kon niets terug sturen maar heb het hier wel vermeld.. en heb net ff btg opgeladen(A):p heb ook huistel dus bel eigenlijk nooit met me mob..wordt er alleen op gebelt en gesmst:p

7. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Oh ik las wat over kraamverband/maandverband en jeuk :D

Ik was zo blij dat ik mn kraamverband kon inruilen voor maandverband, werd er helemaal GEK van! Volgens m'n kraamhulp kun je beter libresse gebruiken dan bijv always omdat in de bovenlaag van always plastic zit verwerkt wat kan gaan broeien.

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh ja ik ging nog even vertellen dat we maandag met Juul bij de kinderarts zijn geweest omdat hij al een week of 12 nu verschrikkelijk lelijk hoest...
    Hij is gewogen en gemeten... Daarna longen geluisterd, oogjes oortjes keel bekeken en meer eigenlijk niet...
    Longen zijn schoon, dus ze denkt dat t toch voortkomt uit t KNO gebied, dus nu door naar de KNO arts...
    Ben benieuwd..
    We moeten daar pas een afspraak maken als t hoesten weer iets erger is, t is nu vrij rustig nl...
    Wou ik nog even kwijt :)

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik kruip in mijn joggingpak en ga met mijn benen over elkaar op de bank hangen:D Zal vanavond nog even teruglezen via de telefoon. Op babynieuws hoef ik niemeer te wachten want dat kan sowieso alleen nog maar van mij komen, maar de komende 27 uur even niet!

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehhh en ik heb spekkies en ijs:D:cool:

Sorry dat wilde ik ook nog even kwijt :p;)

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oeh! Jaloers... Wil ook wel ijs!!
    Nou meid succes met benen bij elkaar houden dan maar.. !!

12. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    sluit jij de benen maar meid:p:p we loodsen je wel door morgen heen:p... ik ga zo hard lachen als ze morgen geboren wordt he je wilt nie wen... juist de enigste dag dat je het niet wilt...

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aw meissie :( ik volg jouw updates ook via FB Ik baal ontzettend met je mee :( Is het nog herstelbaar? De drang van darmen en blaas nog terug krijgen?? hele dikke knuffels, dit is niet hoe je jouw kraamweken zou voorstellen :(
    Bekijk bijlage 202860

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh gelukkig valt het "schade" mee meis!!! ben echt opgelucht dat te lezen!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    moet je Max ook bijvoeden of geef je FV?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aaw kijk, ik had extra kraamverband in huis gehaald maar draag nu gewoon mijn Always maar het broeit soms een beetje.. libresse dus thanks!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    maak ons maar jaleors, jij kan nog snoepen en wij moeten nu opletten ;):p

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Sjees, beterschap!! balen zeg dat de ontsteking niet wil zakken. Hoop dat je snel opknapt!!

@babywens, wat een mooi mannetje!! geniet ervan meis!

@Tetta, succes de komende 27 uur!

pfff ben alweer kwijt wat ik voor de rest wilde reageren... hebben wel de eerste kodak smile! zal m in mn album zetten, met wat andere foto's van ons meisje.... moet je wel vriendjes zijn :D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier een manneke die beide boobs helemaal leeg heeft gemaakt ;) was ontroostbaar wakker geworden, bleek hij nat te zijn terwijl ik na de laatste voeding (niet zo lang geleden dan ook) hem verschoond had. Gaat hij helemaal over het rooie als papa hem verschoont ;) dus gevoed en weer rustig poept hij de hele luier weer vol :p
    Dus verschoond en hij leek tevreden, dus aan papa gegeven die op de bank Cars keek met mijn meissie die erg gloeit :(
    Blijft hij happen dus papa sjaggo want hij heeft geen boobs en D houdt niet op LOL Dus ik bij hun op de bank gekropen en daar heeft hij beide boobs flink getankt en viel in slaap.

Maar nu heeft hij de hik en is dus wakker en miept weer..... zucht...

Voel me vandaag een melk koe LOL argh haha.. maar hij is wel heel erg lief, hebben jullie de pic op FB gezien? :D

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Even de lijst aangepast. Moontjemoon was de 25ste bevallen ipv de 26ste.

Babywens; Daar is hij dan eindelijk! Gefeliciteerd met jullie zoon Max. Geniet en laat je lekker verwennen. Probeer nog niet teveel rond te huppelen, neem je rust!

Dames ik kan weer ademhalen! De hechtingen zijn eruit. Jezus, wat lucht dat op zeg. Vk heeft ze eruit gehaald en de gynaecoloog in het ziekenhuis had ze er inderdaad flink strak in gedaan. Maar goed, ze zijn eruit. Wel zag het er wat onrustig uit dus nog flink baden in badedas. Verder hebben we een redelijke nacht gehad. Fem komt netjes om de drie uur, maar na de voeding van 2.00 uur blijft ze wakker tot zeker 4.00 uur. Ze wil dan alleen maar bij mama liggen en aan de pink zuigen. Dan slaapt ze ein-dé-lijk, om vervolgens om 5.00 uur weer te komen. Deze uurtjes hakken er dus flink in. Gelukkig slaap ik overdag goed bij en neem ook echt mijn rust. Wel vandaag 3 uur onder gezeten en beetje gerommeld. Ook weer erg fijn, kan de muren van de slaapkamer inmiddels wel dromen.

Jullie hadden het over de leeftijd van de dames hier. Ik ben 23, bijna 24. Ook nog erg jong dus. Mijn man is tien jaar ouder.

Zo, ik ga Fem terug leggen in bed. Ze ligt hier op mijn arm. Ze is al vanaf 18.00 uur erg onrustig, krampjes en kon niet in slaap komen. Bij mama wel, maar terug leggen in bed ging nog niet. Dame werd elke keer wakker. Poging 10 maar proberen. En dan ga ik lekker mijn tompoes opeten die mijn man voor mij heeft gemaakt, haha. Fijne avond dames.

Speciaal voor Tetta; Wat een rot gevoel moet het geven om te zien dat iedereen al bevallen is, behalve jij. Het gevoel eeuwig zwanger te blijven. Maar heus, nog heel even en jij hebt ook je mooie kindje in je armen. Ik duim dat er morgen niks gebeurt, maar dat het klokslag 00.00 uur mag beginnen! Succes meid, je kunt het.

Deel Deze Pagina