November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier alleen een difrax speen...
    heb zelfs al reserve liggen voor het geval dat...

2. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Truuske, pm maar even je adres, stuur ik ze van de week op....

pffff wat duurt wachten tot de laatste voeding toch lang....

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    speen vastplakken met plakband???? dan spoor je echt niet... ik geef overigens nog geen speen, wil daar nog zo lang mogelijk mee wachten..ze huilt overigens ook echt alleen als ze honger heeft. Heb wel het idee dat de voeding niet meer genoeg is, maar ik weet niet hoeveel ze weegt nu...vanaf 3.5 kilo moet ze meer gaan drinken.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    MvT wat een klotesituatie...heel veel sterkte...en knap dat je zo sterk bent zelf...

bAbywens...gefeliciteerd!!! wat een reus inderdaad, helemaal vergeleken met die van mij van 46 cm en 2800 gram, hahaha

Zwangerschapskleding, weet ook niet zo goed wat ermee te doen...ik wil geloof ik misschien toch nog een tweede, enige is dat dat dan snel moet, gezien mijn leeftijd en dat is wel heel zwaar 2 vlak achter elkaar... nog maar even over nadenken. Zei een week na bevalling tegen mijn man, ik wil er nog wel eentje...zegt hij, ga maar liggen, hahahah kon nog amper lopen.

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja moet hem wel bijvoeden inderdaad.. Hij drinkt helaas ook nog niet aan de borst, dus moeten eerst kolven met de hand (zo'n 10 theelepeltjes) en dan nog wat bijvoeding geven.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie een speen eigenlijk niet echt als een probleem, zou niet weten waarom. Maar dat komt misschien omdat ik zelf ook best lang een speen heb gehad:p wel alleen thuis als ik moe was enzo. Als ik soms kinderen van een jaar of 5 met een speen over straat zie lopen dat vind ik ook echt niet kunnen:p

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga slapen en dit keer hoop ik dat ik NIET wakker word met weeen en dat mijn vliezen NIET breken als ik opsta om naar de wc te gaan :D

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Juf...ik heb ook heel weinig kraamvisite gehad, heel veel mensen wachten bewust nog even, maar ik vind het al mega saai worden de hele dag alleen thuis...blehh

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Tijn is nu 2. Ik vind het geen gezicht zo´n tut in de mond. Daarbij ook totaal niet nodig. Hier is de regel, gaat hij slapen dan mag hij de tut uit zijn mandje pakken. Is hij wakker wordt hij weer terug gelegd. En dit vind hij prima, ook al wil hij het weleens anders proberen. Heel zielig huilen of stiekem in zijn vuistje verstoppen.

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Oh en wat betreft kraamvisite, kaartjes, belletjes, smsjes etc...

Het is hier abnormaal rustig!! Mijn man vroeg al of ik wel de juiste adressen op de enveloppen had geschreven, haha. Bij Tijn was het vanaf dag 1 een komen en gaan van mensen en kaartjes. Maar nu echt akelig rustig. Dat je bijna geneigd bent, om bepaalde mensen zelf te bellen; joehoe ik ben bevallen hoor!

11. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    dat had ik bij mijn zon ook hordes kaartjes en visite.. en nu nog nie eens ee handj vol mensen gezie..wel rustig.. maar zoals jij zegt vind het saai dagen alleen... ik vind het erg eenzam die dagen alleen

soms zit ik ook wel alleen of stil als er mesen in huis zijn dan vink het nie erg..maar als je weet dat ze e niet zijn is dat erg eenzaam.. muren komen al op me af

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou ik heb vandaag ook mijn beste vriendin gebeld of ze af en toe ff langskomt...hooor of zie bijna niemand..echt zo ongezellig! En om nou elke keer bij anderen op visite te gaan vind ik ook een gedoe en ze is pas 3 weken...

13. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Catwoman: Gefeliciteerd met jullie dochter N.oa L.ynn

@Beertje: Hoe is het nu? Gaat het beter na de galaanval?

@Babywens: Gefeliciteerd met jullie zoon M.ax!

@Sjees: Hopelijk weten ze snel wat er mis is. Kan snappen dat je er klaar mee bent. Sterkte en knuffel.

@Mvt: Moedige beslissing. Hopelijk gaat het allemaal goed werken zo.

@Speen: Hier nog niet mee begonnen. Huilt idd alleen voor voeding of bij krampjes en heeft dan aan de borst of pink genoeg.

@Leeftijd: Hier 27.

Hier is de kleine man vandaag wat van slag. Vanaf een uur of 4 vannacht wilde hij al niet meer slapen. Gelukkig bij mij in bed (ben er geen fan van, vind het eng, maar als het werkt werkt het) nog wel een paar uur geslapen. Daarna overdag ook weer amper. Eind van de middag bij mijn ouders in de bak gelukkig wel en bij manlief op de arm. Net in bed gelegd dus hoopt dat hij nog even slaapt.

Wel hoop ik dat mijn borsten zich gaan aanpassen aan het feit dat hij er nu maar één leeg drinkt. De ander staat dan echt op knappen! En om nou elke keer af te kolven...

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Vandaag helemaal nergens last van alleen heel erg moe!

Over dat slapen, ik ben er ook gern fan van maar soms val ik tijdens het voeden in slaap!

15. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ja over die speen ik vind het ook niet.normaal! Echt heel eng!

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    speen hier ook nog niet nodig..............leeftijd hier 30 jaar..............verder vandaag ouders en zus hier geweest net de laatste voeding er indus wij gaan plat. Slaap lekker allemaal.................oja tetta bevalling uit!!!!!!!

17. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    kraamhulp vertelde me als je het eng vind doe haar dan tussen jullie in op het aankleedkussen dan ligt ze hoger en veiliger maar voelt ze jullie aanwezigheid wel... en het klopt heb al paar x gedaan en ik slaap fijner en zij ligt veilig

18. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    hij belde net nog...om te vragen hoe het ging.. hebben half uur aan de telefoon gezeten.. de uitleg nu: hij houdt niet genoeg van me om bij me te blijven dus de "maanden" zijn al weg :p haha
    heb de collega gesproken en die vertelde me dus dat ze het niet over scheiden hadden... mijn man vertelde me dat die collega naar hem toe kwam en vroeg wat er met hem was en dat ze gesproken hadden en dat hij alleen HEM dus verteld heeft dat we gaan scheiden.. ik geloof die collega want die ken ik al langer en die kent mijn ouders ook dus erg betrouwbare bron..die collega had me op het hard gedrukt dat ze het niet over scheiden hebben gehad.. dus
    toen ik vroeg of ik hem nog op andere gedachten kon brengen moest hij daar ff overnadenken.. hahah die man is in discussie met zichzelf

mannen waaien nog harder dan de windt..wordt leuk want vant weekend gaat het stormen..
    maar het "praten" is langzaam begonnen als ik tussen neus en lippen door dingen vraag... wees niet bang ik sta achter mijn besluit.. ik wil alleen de dingen begrijpen.. mijn besluit staat vast ik snap alleen zijn kant niet en dat wil ik wel heel graag... de waarom!!!

19. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    iedereen slaapt. tetta heeft de benen dicht... ik moet nog halfuurtje wachten voor de laatste fles en dan ga ik ook slapen..
    het wijntje gisteren hielp dus heb er nu ook 1 vast:d

slaap lekker dames... suc6 tetta(met benen dicht houden;))

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mooi hoop ik op hihi. Hij heeft verder geslapen tot 1u en toen kwam hij voro 1 borst en slaapt weer! Lekker eigen avond toch op het eind. Maar baal flink want mijn draagdoek is spoorloos verdwenen :(

Deel Deze Pagina