Rooming in: Maand of drie, net als bij juul.. weet dat t lang is maar vind het heerlijk en heb geen last vd geluidjes ofzo... Speen: hier groot afnemer van de bibi... Julian is nu 2,5 en maakt er snachts nog heel graag gebruik van. Rosalie heeft nu af en toe een speentje, als ze verdrietig is en zuigbehoefte heeft... ze pakt hem goed... Ze geeft ook echt al wel aan wanneer ze er geen zin in heeft...! Dan geef ik hem en dan sabbelt ze twee keer, kijkt me dan aan alsof ik iets heeel smerigs in haarmond heb gestopt en plopt hem weer naar buiten... Dan moet ik altijd zo lachen om dat gezichtje....! En aangezien ik ze liever niet langer dan twee mnd gebruik voor ik ze weggooi denk ik dat bibi erg blij met ons is
ik ben verder niet bijgelezen en ik hoop dat het bij MVT goed gekomen is. meiden sorry weer niet bijgelezen, ik moet even wat afstand nemen van hier. er speelde natuurlijk al veel meer dan jullie weten. manlief is nu weg gegaan naar zijn moet tot zondag, terwijl hij zaterdag jarig is, hij weet niet of we nog samen verder moeten. ik weet het even niet meer, kan alleen maar janken
lieverd we staan in het zelfde schuitje hele dikke knuff voor jou... als je wilt praten pb me dan maar ik heb de gang naar de advocaat gemaakt hij heeft tot de handtekeningen op papier staan.....hij blijft tegenstrijdige verhalen vertellen.. vanmiddag had ik 2 collega's op kraamvisite en hij had hun niks verteld hij had gezegt zie jullie morgen ochtend bij de koffie.. ze schrokken zich kapot...vanmiddag weer heel normaal gesproken tot zijn zus in de buurt kwam en werd er opgehangen:S wordt beetje gek van zo onderhand... mijn omgeving zegt dat ik nog "te lief" naar hem toe ben met kindjes zien enzo
ik weet natuurlijk niet wat er bij jou speelt pamsie... maar hoe kunnen die kwallen van mannen het in hun hoofd laten om zo kort na de bevalling hun vrouw en kinderen te verlaten hoe komen ze erop... waar zit die knop voor gevoelens.. want ik zou hem verdorie vast spijkeren die knop... mannen kunnen zo onbegripvol en gevoeloos zijn hun zetten dat heel makkelijk uit en gaan weg... en wij zitten met de kids kunnen geen kant op raken over vermoeid bah mannen zijn egokwallen
He?? Ach lieverd dan kan ik me voorstellen dat je alleen maar kan janken... Ik wist van niks, misschien heb je hier wel eens iets verteld maar dan heb ik t even gemist, sorry... Zou je het niet juist lekker van je af schrijven hier meis??
Enerzijds wel, aan de andere kant staat het belang van een kind altijd voorop uiteraard. De laatste keer dat ze hier waren was ze net een week uit het ziekenhuis en had ze 2 dagen haar sonde er uit. Drinken kostte haar zoveel moeite en energie datwe een beetje op een kritiek punt zaten en het de vraag was om ze zelf het ging redden of dat we weer de sonde moesten laten inbrengen. Dan hebben opa en oma gewoon even pech. En als het heel druk is, vind ik dat ook genoeg indrukken voor meis en gaat het ook niet door. Ze mogen haar best een keer kort vasthouden als ze weer hier zijn, of wij als enige daar zijn..... Maar niet met een hele kamer vol visite.
Dat wilde ik net zeggen! Wat een egoïstische lafbek ben je als je er binnen een maand vandoor gaat zeg!
Pamsie dikke knuffel en meiden ik kan jullie zeggen dat mijn hubbie verbaasd is.. hoe kunnen mannen dat doen.. vrouw en kind(eren) in de steek laten...
Miepske, ik begrijp t wel hoor toen ze net uit ziekenhuis was en met sonde dat je t dan niet wilt... Maar begrijp ik nou goed dat ze daarna niet meer langsgeweest zijn?
Pamsie wat lees ik nu, jij ook als zo'n "vent"! Kan me ook niet herinneren dat je er ooit iets over gezegd hebt (hoeft ook niet) maar begrijp goed dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt. Al helpt het misschien ook wel om het hier van je af te schrijven.
Zo Tetta heeft het eten opstaan. Verse spersieboontjes, witlof met ham en kaas uit de oven, aardappelpuree en snitzel met champignonroomsaus...