Ik snapte even niet waar die foto van mijn meisje vandaan kwam... Tot ik wat beter keek en tot de conclusie kwam dathet niet mijn kind, maar meike is maar ze lijkt sprekend op mijn meiske op die foto zeg!
@Tetta heb je pb'tje gestuurd. hahah je weet maar nooit het moet toch érgens mee beginnen @Moedervantomasz ik stuur jouw ook wel een pb'tje.. Voor het geval Tetta en ik rond dezelfde tijd bevallen hahah
Aan alle meiden die ik nog niet gefeliciteerd heb: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON/DOCHTER!!!!!!!!! @hier: Ben toenstraks naar het ziekenhuis geweest, dacht vruchtwater te verliezen, maar helaas vals alarm. Heb een ctg gehad en die was goed. Dus moet nog ff doorploeteren,helaas. @catwoman: Heel veel sterkte!!
altijd handig 2 buddies hebben we hier al eerder mogen uitvinden! t begin was 38w2d geleden mn meisje is lekker druk aant doen. Gelukkig ligt ze aan de niet pijnlijke kant.
Oh, wat balen! Als je dan naar het ziekenhuis gaat, ga je er stiekem van uit dat het begint hè? Casss, van harte! benieuwd naar je verslag! Zo, ennu ga ik snel slapen zo lang het kan.
Uitgeteld 3 November - Anne83 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Moontjemoon 27 November - Pasopikschop - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een dochter (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 5 november- Loesje 26 bevallen van een dochter O.livia A.riana E.lise(40.2) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 8 november - Pinda83 bevallen van een dochter E.lle (39.4) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.ertus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) 10 november- Uviana bevallen van een dochter T.ess C.yra(39.6) 10 november - Ikke81 bevallen van een dochter "Kaatje " (41+1) 12 november- Kannietwachten bevallen van een dochter T.ess(41.1) 14 november - Beertje bevallen van een dochter M.adelief(40.6) 14 november - Azeb bevallen van een zoon F.inn A.lbert (41.6) 15 novemebr- Katemans bevallen vaneen dochter C.harlize(41.6) 15 november - Stroopwafel bevallen van een dochter A.njali J.ade(40.1) 16 november - casss bevallen van een dochter A.nna (38.4) jongens 15 meiden 23 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervantomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta Babywens2011- Tetta&moedervantomasz
Mvt Ohja dank je, haha was ik even vergeten om te doen! Dames allemaal een goeie nachtrust toegewenst (voor zover dat mogelijk is) en morgen hopelijk weer meer babynieuws!
denk zet het er vast op vergeten we het ook niet haha slaap lekker allemaal, tot zo ver dat gaat... ik ga de laatste fles geven en ook onder de wol kruipen!!! en morgen babynieuws oke??
ooooo het is echt teveel om te reageren ga nu slapen morgen aan de bak dus ben er nog met bib..:....................CASSgefeliciteerd met jullie dochter nu genieten!!!
Even snelle update ik ben net thuis. Ik heb een uur aan de ctg gelegen en dat was allemaal goed....heb nu 1 cm ontsluiting en als ik meer en regelmatiger pijn krijg moet ik direct bellen. Ik ga nu slapen morgen drukke dag weer in principe met dagbehandeling en om 15 uur controle gyn. Morgenavond even naar mijn nieuwe huisje toe want heb vanaf morgen de sleutel.....slaap lekker allemaal....ik ben klaarwakker dus ga maar wat lezen tot ik in slaap val
spannend hoor! Ben benieuwd of je dag morgen gaat lopen zoals gepland gaat je vriend trouwens bij de bevalling zijn? Die zal dan toch ook op tijd moeten vertrekken thuis he.
Lig je vroeg in je nest, worden er opeens 6-7 pagina's bijgeschreven!! Maar goed, waar een wakkere dochter al niet goed voor is, mama nu ook klaarwakker! Nieuws van anne83 verwacht ik ook nog! Slaap lekker, ga het zo weer even proberen!