November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    zouden jullie de vk trouwens bellen of niet? Ben zo bang dat t vals alarm is en ik voor niks bel

2. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Hoe vaak komen ze nu en hoe lang houden ze aan? Ik zou bellen als ze iedere 4 5 min komen en een min. aanhouden.

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze komen denk ik om de 3 minuten ongeveer en houden tussen 30 sec/1 minuut aan. Maar de pijn is makkelijk te verdragen vandaar dat ik twijfel

4. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Ja lastig idd. Je moet toch op je eigen gevoel af gaan. Anders om 9u even bellen? Maar je moet gewoon ook nu bellen als je dat fijner vind. Dan maar wat te vroeg, ze zijn er om jou te helpen!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    durf ook niet te gaan douchen, bang dat het afzwakt. Beetje als niet durven te testen bang dat t negatief is!

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    tetta ik zou bellen al is het voor je eigen gemoedds rust is ook belangrijk. Heb trouwens vannacht gedroomd dat je ging bevllen na de nacht voeding haha hoezo ben er mee bezig hihi succes.

7. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    beertje dikke knuffff

8. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hiergoeie nacht gehad j. Op zijn eigenkamer dat scheeld echt tien keer wakker worden om niks. Manlief vandaag halve dag en dan vrij tot dinsdag heerlijk.

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah, mijn moeder zei ook al. Ze heeft gewacht tot na 1 december en het is ook nog eens vrijdag! Zie je nou wel dat ik gelijk had! (alsof ze niet nog 20 dingen voorspelt heeft:p)

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Beertje wat rot...

Spannend tetta.. Ik zou gewoon bellen en ff overleggen.. Zeker ook omdat je mannetje nu zo ver weg is

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb t idee dat ze nu wel pijnlijker beginnen te worden maar korter aanhouden :s

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga toch even in bad, wacht wel totdat de vk zelf belt, dat half uurtje doet t em ook niet

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Tetta de eerste weeën zijn doorgaans goed te doen, dus laat je daar niet door misleiden... Dat zegt dus echt niet dat het nog niet t echte werk is.... hup gewoon bellen...!!

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    VK heeft net gebeld, krampen werden niet minder in bad al dacht ik eerst van wel, ben er weer snel uitgekomen, lag toch niet lekker.
    Ze verwacht wel dat het gaat doorzetten omdat het al sinds gisteravond aan de gang is en er regelmaat in zit. Als het erger word of mijn vliezen breken moet ik haar meteen bellen en anders komt ze vanmiddag na de visites langs.

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik was al een zeikwijf maar nu is het echt erg, ik blijf naar de wc rennen, is dat normaal?

Edit: heb t gevoel dak moet plassen maar er komt helemaal niks :S

16. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    haha tetta hoop zo voor je dat je gewoon bezig bent en straks al wat cm heb gekregen. Kom op meid je kunt het.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ja dat ze me iig kan strippen als het niet doorzet.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    klinkt als druk op je bekkenbodemspier, ik zou vk bellen laat haar maar eens kijken of er al veel voor werk is verricht, er zijn dames die zonder al te veel pijn kunnen bevallen, en dus al veel cm kado krijgen...
    ik vind vanmiddag te lang duren voor controle, je mannetje moet ook terug kunnen komen

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Niet in je kledingkast of tussen je niet-positiekleding?

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja manlief hier had daar ook veel moeite mee... maar nu bij zijn 3e kan ie het wel loslaten (soms iets te makkelijk...)

Deel Deze Pagina