Meiden ik duik even een badedas bad in en ga mijn bedje opzoeken. Hopelijk werkt Fem mee en kunnen we even een paar uurtjes slaap pikken. Slaaplekker en Tetta zet hem op meid!
bel dan die vk doos die kan het je vertellen en wij willen het weten doe mij dat nr van je vk eens dan bel ik wel.. je moet ons niet zo laten lijden tetta we proberen je te steunen
haha neeeee ik ga niet bellen heeft geen nut, komt toch nog niet snel genoeg. Whuahahah jullie zijn leuk, allemaal omstebeurt Tettadienst
aambeien.... Die heb ik dan weer wel sinds een paar weken maar ontsluiting ho maar!! En die zalfjes helpen ook nog niet zolang er nog een baby op duwt!
ik ga zo ook ff slapen wand vrees dat ik na drieen naast een snurkende vent lig manlief is daar heel goed in als hij gezopen heeft. Hou het hier in de gaten..........tetta succes en tot straks he hihi eigenlijk hoop ik niet wandd dan ben je hard bezig haha
kun je je vriend niet laten kijken...die weet toch hoe het eruit ziet enzo die moet we wat kunnen ontdekken
wat is je volledige naam dan bluf doen we nie aan die kunnen nie zingen weet alleen niet of je vk dat leuk vind door mij uit bed gebelt te worden