Ik heb skik mijn msn is geschonken Komt hij thuis moet hij helpen met de was. Heeft hij seks praatjes voor tien... Dus ik reageer met wil je dat ik je vannacht wakker maak of dat ik je help? Hij vond dat niet koosjer klinken Zeg ik dat ik alleen aan mijn zere kont denk en de poep dat eruit wilt.. Ook tijdens bv? Ja ook Zeg ik dat ik mij dik voel, dat was ik niet volgens hem. Dus pak ik mijn blubber vast en schudbhet en beetje. Kon ik een boek gaan schrijven over hoe ik mij. Mans zin doodt lol hij is skik als hin beschonken is
ooooo tetta ben je nu nog bezig meisje toch en vk iets terug laten weten???? Word zo wel vermoeiend voor je straks. Knuffff.
kom straks weer kijken werd nu wakker van manlief maar verwacht j. Ook met een uurtje dus tot straks.
vk is weer weg, heb 1cm en ze heeft me kunnen strippen. Weeen moesten nog regelmatiger worden. Merk wel al meteen dat ze heftiger zijn na t strippen en sneller komen.
Wow wat een geklets vanavond! Haha moet flink bijlezen. Net wel lekker 5u kunnen slapen echt heerlijk. Tetta fijn om te horen dat er nu wel iets gebeurt. Laat t maar snel doorzetten nu! Ontlasting is hier gelukkig beide keren goed gegaan. Met mega knip eerste keer wel heel spannend, en nu met maar 1 hechting geen probleem. Wel ook t gevoel dat t het hoekje om moest en al aandrang ver voordat er iets kwam. Dat was een rare gewaarwording. Hmmm H slaapt alweer. Maar ff wakker maken, moet nu echt eten...
Go tetta! Bah....heb nog maar amper geslapen... Lieze was na de voeding van 4u ff onrustig maar ligt alweer een poosje lekke te slapen. Maar moest.er 2x uit voor femke en ik had Het erg koud... ondanks 2 dekens... Ga het maar weer ff proberen.
heb zowaar nog kunnen slapen (wel zo nu en dan wakker om ww op te vange) hebn nog niet getimed maar lijkt me niet dat ze nu zo snel komen als dat de vk wilt, dan zou ik niet kunnen hebben slapen denk ik
Vanacht een paar keer wezen kijken of er al nieuws was. Nu nog geen baby nieuws.tetta zet hem op. V heeft geslapen van 23.30 tot 6.30 zo trots op mijn mannetje!