November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    gaat dit ooit nog doorzetten.....

2. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    yup hiero....

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Jawel hoor tetta! Zet m op! Ik heb 24 uur gelopen met 1 cm ontsluiting terwijl ik heftige weeen had!

All: vannacht ruzie gezocht met mijn vriend! Poeh he.. Hij was al de hele avond weg, en nu ook.. Snachts hoort hij de baby niet huilen terwijl ze bij ons op de kamer ligt.. Ik ga uit bed en ik kom terug ligt hij vervolgens door heel het bed heen!
    Dan vraag ik wil je helpen om te troosten want mij lukt het niet, zegt hij ja en slaapt gewoon door! Grrrrrrrrrrr

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Beertje, knuf.... soms is het wel jammer dat er tijdens de bevalling niet zo'n babyradar bij mannen ingebouwd worden en alleen bij de vrouwen...

@Tetta pfff meid, had gehoopt dat ik op het einde van het bijlezen hekkensluiternieuws had gehad.. kop op meid.... dit wordt jullie dag!! zaterdag is ook een mooie dag om geboren te worden! dan heeft oma maar een keer ongelijk ;)

ga even snel met de dwijl door de onderverdieping, Charlie slaapt nu eindelijk, rest is klussen bij opa en boodschappen doen... en we krijgen vanmiddag bezoek...

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hier een heel onrustig mannetje al de hele\ochtend

ga f wandelen buiten....

tetta...vandaag jouwdag......:(;):)

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Haha ja was handig geweest!

Succes met dweilen!

7. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    wat een rust!! zal dat betekenen dat Tetta nu eindelijk het einde van haar zwangerschap aan het inluiden is! Hoop dat het volgende bericht een BUB melding is!!

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Tettaaaaaaa!!!! Waar ben jeeee?? Wat doe jeeee??

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik hoop dat ze flink aan het puffen is nu...

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ben ik, met een bib!

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een update. Net op de huisartsenpost geweest. Vk wilde uitsluiten dat de krampen niet van een blaasontsteking kwamen. Mijn urine was gelukkig schoon. Ze is net nog even komen kijken en heb nu een krappe 2cm en ze heeft me nu echt goed kunnen strippen, het voelde ook allemaal wat soepeler, ze zag het dit keer hoopvoller in. De weeen komen nu ook sneller. Om 6 uur komt ze sowieso nog een keer mijn ontsluiting checken. Als er geen vordering is gaat ze het ziekenhuis vragen om pijnstilling voor de nacht zodat ik iig energie kan opbouwen en vaak zie je als je lichaam even heeft kunnen ontspannen dat de bevalling daarna op gang komt. Maar we hopen natuurlijk straks op meer ontsluiting en dat we naar t ziekenhuis gaan om te bevallen, niet om te slapen :D

12. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    tetta zet hem op spannend hoor maar wel goed dat er aktie ondernomen is wand zo kon je ook niet door he dikke knufff

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend meis... hoop dat je idd om te bevallen naar t zkh moet....

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    tetta you go girl.. dat meisje lijkt wel op der moeder;) sterk eigenwilletje:D:D
    2cm al pff en dan zo lang weeen... hopelijk om 6uur een beter vooruitzicht en anders lekker ff aan de pijnstilling... 2pcm helpt ook nog wel eens om je lichaam tot rust te laten..hielp mij toen wel int ziekenhuis et die ballon.toen ik de pcm had ging de ballon die nacht er ook uit haha:D:

15. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    dikke knuff heel veel suc6 ik blijf kijken maar ga zo ook naar mijn ouders voor sinterklaasje:D hou je in de gaten.. je kan het meid..suc6

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nu al 3 kwartier zo ongeveer om de 3 minuten een hele pijnlijke wee, soms ook 2 of 4 minuten. Heb de vk even een berichtje gestuurd wat ze ervan vind. Denk dat het los gaat!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend meis! Hoop het voor je! (kwam weer even kijken of er nieuws van je was :D )

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb paracetamol gehad ja, helpt niet echt ze doen teveel pijn. Enige wat een beetje helpt is wat tegendruk in mijn onderrug. Mn vriend duwt nu gewoon flink zijn hand in mijn onderrug. Heb moeite met geen geluid meer te maken

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Tetta: spannend meid!! Zet em op! Je kan het! En probeer ondanks alles toch te genieten, het is zo bijzonder!

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    vk komt eraan

Deel Deze Pagina