November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvC,nou laat die weeen maar komen!!!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #262 Ingeltje, 17 nov 2011
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
    ***** "BUDDY-NIEUWS" *****

Ik kreeg van Mammi groen licht om jullie even in te lichten ;)

Mammi is gisteren met een keizersnede bevallen van een prachtige, gezonde zoonhij weegt 3720 gram en is 50 centimeter
    Alles gaat erg goed met ze! Ik ga de naam nog even niet vertellen, want ik weet niet of ze dat hier wil hebben staan. Ik zal even aan Aowyn de volledige naam PB-en dan kan het op jullie Hyves ;)

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mammi: gefeliciteerd met jullie zoon!!

@mvc: spannend zet hem op!!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ohh en ik ben weer even pietlutterig:p ik weet niet hoe je de lijst moet bijwerken maar iemand heeft bij casss anna neer gezet. maar zelf schrijft cass anne ;)

missn kan iemand dat veranderen.

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ja je denkt, ik heb er al eén op de wereld gezet dus dan zul je wel wat zekerder in de tweede zwangerschap staan. Dat valt toch wel tegen! Ik ben bij de eerste ingeleid met 40 weken en 3 dagen. Als ze niks hadden gedaan, had hij er volgens mij nog ingezeten ;) Niks geen pijntjes, krampen of iets wat op weeen lijkt. Nu is het toch al ruim een week onrustig hier en heb voor 2 weken terug 2 dagen in het ziekenhuis moeten liggen, ivm minder leven voelen. Alles was toch prima en kon de bevalling gewoon thuis afwachten. Dus we wachten nog steeds! Ergens hoop ik ook dat mijn bevalling begint met het breken van de vliezen, dan is er teminste geen twijfel meer. Maar zoals ik mij nu voel, denk ik dat ik wel dat ik tot de 41 of zelfs 42 weken ga. Alles zit nog potdicht en voel niks van een eventuele nadere bevalling.

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    al ff aan infuus weeen beginnen nu te komen.

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wie moet ik een pb sturen met mijn forumnaam om lid te worden van de hyvespagina?

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Succes!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier nog wachtend..

Mvc zet ze op!!

Mwhw ik heb hem niet op mobiel :s als je de link krijgt van eentje hier kun je mij jouw hyves naam pbn, dan weet ik dst jij het bent ;)

10. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Hoi dames

Ik ben weer thuis... en mijn ventje nog niet:(
    Wat is dat moeilijk om hem achter te laten.
    ik zal even een kleine update geven van de laatste dagen (niet te lang hoor anders ben ik morgen nog bezig:D )

De eerste dagen had Bertus nog veel van zijn aanvalletjes (verhoogde hartslag, boven de 250, het heet SVT)
    Dit werd door de medicijnen steeds minder.
    Ze konden zijn hart weer normaal krijgen met ijs op zijn neus (soor reactie word er dan naar zijn hart gestuurd waardoor het schrikt en weer normaal gaat doen)
    OP een gegeven moment kwam ie er zelf uit en hoefden ze niets te doen.
    1 dag voordat ik naar huis mocht kregen we het mooie bericht dat als ie zo bleef doen hij naar lelystad mocht, hij had al bijna 2 dagen geen aanval meer gehad!
    Wat waren we blij!
    Helaas werd ik diezelfde avond nog van mijn mooie blije blauwe wolk afgetrapt!
    Ik ging om 10 uur heen om hem te voeden en toen ik binnen kwam was zijn hartslag weer boven de 250
    ze kregen hem er met ijs niet uit en hij moest dus extra medicijnen.
    toen de medicijnen in zijn infuus gespoten was zag je zijn hartslag in eens van 270 naar 0 schieten!
    ohhhh kan je zeggen wat was dat eng om te zien!
    Na die aanval moest ie natuurlijk weer blijven en heeft ie nieuwe medicijnen erbij gekregen.
    En sinds die ene aanval + nieuwe medicijnen heeft ie geen aanval meer gehad!!! hij zit nu op de 3de dag aanval vrij!!!!!!!

Nu gaat het heel goed met hem en het is zo'n lekker jongetje!
    hij drinkt nu 8x 70 cc en gelukkig heeft ie de laatste dag van mij in het ziekenhuis heel goed bij mij gedronken!
    Ik heb gelukkig borsvoeding in overvloed.. dus thuis lekker aan het afkolven wat ik 's avonds en ' nachts kolf gaat in de vriezer en de rest gaat mee naar het ziekenhuis.

Helaas woon ik 50 min van het ziekenhuis af dus kan maar 1x per dag heen..

Hier even een foto van hem
    je ziet niet veel van hem zelf maar dat is nog de enigste foto die ik ook op hyves heb staan. Vanmiddag komen de geboorte kaartjes en als die verstuurd zijn zet ik de andere foto's erop.

Bekijk bijlage 199594

11. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames..

hier ook weer een bib melding. Oh hebben jullie dat ook? (nog zwangere meiden ;)) dat je 'snachts gaat slapen in de hoop dat de bevalling gaat beginnen en dan weer teleurgesteld wakker worden als alles nog steeds rustig is? :p

@Mvc Spannend meid.. je hebt vandaag zoiezo je knulletje in je armen :) Succes hoor!

@Almika ook heel veel succes en zet hem op:D

@Mammi jaaa van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

@Thalina ohh meid wat moeilijk moet dat voor je zijn! Hopelijk hersteld hij spoedig en mag hij gauw naar huis komen! Wat een droppie om te zien!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Thalina hier ook een dikke knuffs!!

Babtwens ja elke nacht ;)

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meis wat rot.. hopelijk herstelt hij snel

maar mocht je niet langer blijven of wilde je dat niet?

14. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig, dan ben ik niet de enige ;) En van jou kan ik het mij helemaal voorstellen.. je bent er al zolang op aan het wachten en je bent ook al overtijd! Dus hup, kom maar gauw kleintje van Aowyn :)

15. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik lag er al dik 5 dagen
    en ik mocht nog wel 1 dag blijven maar heb ook een zoontje thuis en die mist zijn moeder ook en wilde echt graag naar huis toe.
    En nu ik thuis ben merk ik dat ik mezelf beter ga voelen, lichamelijk en geestelijk
    ik slaap 10x beter als daar

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    thalina, hoop dat het nu goed blijft gaan en hij snel naar huis mag. Klinkt alsof door die laatste x medicijnen zijn hartje gereset is, is misschien goed geweest voor hem. Hier weer wakker met bib, ben zoo moe ik snap er niks van :( Als ik zie wat ik slaap tegenover de meesten van jullie. Doe wel nooit een middagdutje. bah ik lig nog in bed en er staat een hele grote berg afwas op me te wachten, wil mijn bed niet uit :p

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Thalina, hoop dat je mannetje snel mee naar huis mag!!

MVC zet m op!!

Mammi, van harte met je mannetje!! geniet ervan!!

Casss hoe voel je je vandaag???

18. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ja klopt dat zei de dokter ook.. het is net als je bij een computer de resetknop indruk dan stopt het heel even
    Maar ja als je dat niet weet, ik dacht dat door die medicijnen zijn hart weer normaal ging kloppen en in eens zag ik eht op 0 staan
    Nou dan schrik je echt hoor
    Ben ook de hele avond kapot er van geweest.

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar hadden ze je idd wel even voor mogen waarschuwen ja, je dacht natuurlijk dat ze hem teveel hadden gegeven! Doen ze dat bij hartritmestoornis niet ook bij volwassenen, even zo'n elektrische schok? Hoop echt dat het effect heeft gehad maar het lijkt er wel op

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Whaaaa vk is onderweg, groen licht gekregen. Man is onderweg. Ze gaat kijken of zij ze kan breken. Heb ik vanmiddag nog geen weeen dan moet ik al naar het zkh!

Mennnn mijn hart gaat tekeer!

Deel Deze Pagina