November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, hier isie dan, de BUBmelding van Tetta!! Geloof het of niet maar ik kon mijn buddies niet smsen omdat mijn telefoon nog op de rand van het bad lag, Volgens mijn vriend stond zp zelfs nog open:D

Vannacht om half 1 precies is onze prachtige dochter J.una M.aria geboren. Ze weegt 3520 gram en is 50 cm lang.

Ze drinkt goed aan de borst en heeft nog niet een keer gehuild sinds haar geboorte.

Ik zal vanavond mijn bevallingsverhaal posten als vriendlief naar huis is en ik weer zielig alleen op mn kamer zit, tis nog spannend geworden nadat ik jullie verlaten heb;) Mij meisje ligt op de zaal tegenover mijn kamer aan de monitor, liefste zou ik haar de hele dag vasthouden en naar haar kijken maar dat gaat dus niet. Voeden doe ik op de kamer en dan nemen ze haar weer mee. Kan wel dag en nacht naar haar toe op de zaal om naar haar te kijken maar das toch anders.

Heb dus internet hier maar facebook werkt voor geen meter dus weet niet of iemand even de foto van mijn fb wil halen en hier wil posten voor degenen die geen facebook hebben? Nou kan ik eindelijk spammen wil ik ook spammen he:D

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Tetta: ben benieuwd naar je verhaal! Heb je al gefeliciteerd, maar nogmaals: gefeliciteerd!!

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ja spammen maar...nikki pluk die fofo van fb:p

en nogmaals van harte

ikwist dat je nog moest blijven in zhuis maar waarom ligt je meisje aan monitor????:(
    en hoe bedoel je verslaafd aan ons...hi:p

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    de foto zie ik danl ater want de volgende visite staat voor de deur

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @lara...meid heel erg moedig voor de wederom lieve woorden naar ons toe

ik hoop je snel te zien in ons nieuwe forum om te melden dat er een brusje op komst is.

neem nog wel goed de tijd en rust die je nodig hebt om je eigen weg en plek te vinden voor jullie verlies.

een hele dikke digi knuffel

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hihi, ik zit met m'n mobiel, dus kan die foto niet van FB stelen! ;)

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Tetta, gefeliciteerd!! waarom moet jullie meisje aan de monitor?
    Hopelijk mag ze snel mee naar huis.

Is iedereen nu bevallen?

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ben ook benieuwd naar de verhaal. Hopelijk niks ergs dat zij aan de monitor zit. Rust maar goed ut, was 2 lange dagen voor je, knuffs!

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Oh zie dat we over zijn naar de mama's!
    Dan ga ik daar verder lezen. Ben er nog wel, maar hebben even een lastige tijd met daan gehad. Hij slaapt nauwelijks overdag.
    Ben steeds heen en wer aan het rennen. Vandaag eerste dag dat hij is zijn bed slaapt!!

10. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Jaa tetta! Gefeliciteerd! Super mooie naam!
    Wel apart dat nu ten einde komt, vond het erg gezellig om met jullie te kletsen, en hopelijk word het net zo gezellig in het mama topic!
    Daar ga ik morgen even kijken, want sinterklaas komt langs en die laten we niet in de kou staan haha!

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    anders zoeken wij jou op!! Dikke knuffel meis, nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.... je bent een supermom vergeet dat niet!!!

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    amen! pfff al die berichten hier.... merk nog dat ik vol hormonen zit... dochterlief vroeg al of ik verdrietig was....:$:p

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Tetta, van harte met jullie meisje..... is het 24 uur of 48 uur dat je meisje aan de monitor moet liggen??

poeh, rare gedachten dat we nu toch echt naar het mamatopic verhuizen, en dan heb ik bijna 3 weken eraan kunnen wennen dat er een beeb is :D
    nou ja ga maar es bij het mamatopic kijken.....

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Deze kan op slot

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Tetta gefeliciteerd!!!

Komen we bij t mama topic nog ergens.samen of hoe werkt dat??

Lieve lara, heel veel sterkte nog de komende tijd!
    Ik blijf aan jullie denken en hoop voor jullie op nieuw geluk in de toekomst!

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland

Deel Deze Pagina