aowyn, dat is mooi nieuws!! Laat de weeen beginnen Hier vanavond weer controle en dan toch maar even navragen wanneer ik precies weer naar de gyn kan om niet op een donderdag ingeleid te hoeven worden als het zover komt. (Dan is mijn gyn er niet). Denk eerlijk gezegd van wel aangezien de andere 2 ook met 41+ (2 e 4) kwamen.
Ga ik ook een keer vroeg slapen, moet ik net 15 blz bijlezen, hahaha! ALs eerste: Cass en Mammi van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als tweede aowyn en mvc de laatste zwangere uurtjes!! zet hem op meiden! ik ga straks mn best doen om de rest bij te lezen...
Tadaaa! Heb helaas geen foto waarop ze precies hetzelfde gezicht trekt, maar jeziet het een klein beetje zo.
aaah miepske wat een mupke, lijken idd wel op'elkaar. Aowyn succes! Nu mogen we je onderschrift wel erg letterlijk nemen
Thalina: heftig hoor!! Sterkte meid! Is moeilijk als je moet 'kiezen' tussen je kinderen He? Je wilt graag naar huis, want daar wacht een kindje op je, maar ondertussen wil je ook graag in het zh zijn bij je andere kindje! Ik herken dat gevoel zo goed! Ik hOop dat je ventje het nu zo goed blijft doen, en hij iig maar een zh mag iets dichter in de buurt!
pff ga toch maar eens afwassen. Sm en schoonoma komen om 1 uur en dan wil ik t toch wel een beetje aan kant hebben
Vaders kunnen wel heel wat hebben hoor Ken je 16 and pregnant, daar zijn de papa's ook gewoon bij de bevalling. En niets is mooier dan je eigen kind geboren zien worden. Hoe oud of jong je ook bent . En het is je eerste dus de kans dat ie wel op tijd is, is best groot. M Maar dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten.
Moeilijk lijkt me dat zeg maar gelukkig gaat het beter met hem! Geven ze hem adenosine bij een aanval?
Mammi gefeliciteerd met je zoon!! Thalina, wat een verhaal zeg. Hopelijk blijft hij nu aanvalsvrij en mag hij snel mee naar huis! Oooh Aowyn! Spannend! Zet hem op! Ik ga maar weer slapen. Ben echt zo moe! Vannacht goed geslapen, tot vanochtend 9 uur. Wel paar keer wezen plassen natuurlijk. En nu kan ik mn ogen al niet meer openhouden.
@Cass: Gefeliciteerd met jullie dochter A.nna! @MvC: Succes vandaag! @Mammi: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Thalina: Wat jammer joh dat hij nog niet naar huis mag, heftig! Maar hopelijk blijft hij met de nieuwe medicatie aanval-vrij en mag hij binnenkort wel naar huis. @Aowyn: Succes meid vandaag! @Napoleon: En heeft Lieze vannacht weer doorgeslapen of was het een eenmalige actie? @Catwoman: Hoe is het nu?