November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou dames ff een update!

Ik heb t weer meegemaakt haha. Had heel veel bloedverlies.. Dus allemaal extra onderzoekjes. Echo en daar zagen ze rare dingen op. Dus gyneacoloog opgeroepen en inwendig onderzoek! Met al die hechtingen! Au!
    Nou t was dus niet goed en had al meer dan 2 liter bloed verloren. Met spoed om 2 uur vannacht naar de o.k. Om half 5 kwam ik weer bij.
    Ik zit lekker vol met slangen etc.

Maar dalijk katheter eruit en kijken of ik kan plassen. Ook gaan we oefenen met lopen want dat is dus alweer ff geleden en ff kijken hoe mijn krachten zijn. Als dat allemaal goed gaat mag ik morgen naar huis.

2. Rono

Rono Niet meer actief

Lieve aowyn! Succes en je hebt mijn www opgevolgd toen ik er afgelopen nacht inzette dat t vandaag een mooie dag is voorjou om te bevallen

3. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Mvc en robing ook jullie gefeliciteerd!

Aowyn zet m op meid!

4. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wow Casss, das niet niks! Rustig aan doen en hopen dat jullie morgen lekker naar huis kunnen.
    Gaat het met A.nne wel allemaal goed?

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

BUDDYNIEUWS!

D. ean O. wen is om 15.52 geboren met een gewicht van 4820 gram!

Aowyn, man en grote zus, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Junior! ;)

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aowyn, man en grote zus: van harte gefeliciteerd met D.ean!!

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaj Aowyn gefeliciteerd met jullie zoon Dean! Wat een stoere naam. Zo te lezen is alles lekker snel gegaan. Geniet van je knul.

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ja!!! Aowyn GEGELICITEERD!!!!

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Agree!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    MVC gefeliciteerd! geniet ervan!!!!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat is een mooie datum :D

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    JAAAAAAAAAAAAAAAAA! daar is d.ean dan!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @robing: gefeliciteerd met jullie zoon!!

@mvc: gefeliciteerd met jullie zoon!!

@thalina: jeetje meid, hopelijk mag hij snel naar huis, aanval vrij. wat heeft hij nou precies? is het iets wat geopeerd moet worden? of is het iets blijvends? als ik de veel vraag moet je het zeggen hoor. ;) of negeren. :p

@hanna: mooi geschreven meid.

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @aowyn: gefeliciteerd met jullie zoon, d.ean!!

15. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Jaahhh, eindelijk eens een mooie dag met veel bub nieuws!!

Aowyn, MvC en Robing Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Casss, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aowyn gefeliciteerd met D.ean O.wen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Aowyn: gefeliciteerd meid!! geniet ervan!!

18. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Yahoo.......!!!!!!!!!!!
    Oh van harte met D.ean!!!!!!!!
    Ik ben zoo benieuwd naar t hele verhaal....
    Nu lekker genieten....!

19. Rono

Rono Niet meer actief

inbraaaaak

whoehoeeeeeeeeeeeee ja ja ja!!!!!!

Dikke kus dinnetje!

20. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Oke eindelijk mijn verhaal kom ik vertellen:

Zaterdagavond voelde ik mij zo goed dat ik nog op verjaardag heb gezeten tot 00:30. Ik voelde mij bijzonder goed, wel last van harde buiken maar daar had ik al dagen last van. Bij thuis komst direct naar bed en niet lang daarna begonnen de weeën. Ik kon er niet van slapen. Manlief meerdere keren wakker gemaakt maar die was zo ver in coma. Op een gegevend moment schrok hij wakker en zei: Heb je echt weeën, een uur al? Hahah, om half negen kwam de verloskundige, 1 cm ontsluiting. De weeen bleven aanhouden en om 1 uur had ik nog steeds 1 cm ontsluiting. Ze heeft mij opdat moment ook meteen gestript. De weeën werden heftiger. Sinterklaas intocht was er voor ons huis, die zondag. En terwijl ik thuis mijn weeen weg stond te puffen stonden in 1 keer allemaal vrienden voor ons huis voor de intocht. Ik heb net gedaan alsof er niks aan de hand was. Daar stond ik dan buiten, manlief zijn hand vast en zodra er een wee kwam stond ik achter mijn sjaal ze weg te puffen en mijn man zijn hand fijn te knijpen. Om vijf uur nog steeds 1 cm ontsluiting nadat de verloskundige geweest was. Om negen uur moest ik de verloskundige bellen als de weeen bleven aanhouden. ZO gezegd zo gedaan, het plan was om naar het ziekenhuis te gaan voor een morfine prik zodat ik goed kon slapen. In het ziekenhuis kreeg de prik toegediend. Heel erg duf werd ik er van maar slapen kon ik niet. Gelukkig mocht mijn man bij mij blijven dus hij sliep ook in het ziekenhuis.

Omdat de prik niet werkte kreeg ik om half vijf s'nachts een ruggenprik toegediend. En tot acht uur s'ochtend heeft deze ook goed geholpen. Daarna werkte het niet meer ook omdat ik weeen opwekkers toegediend kreeg. De ontsluiting schoot op. Op een gegeven moment zei ik dat ik naar de wc moest voor de grote boodschap, maar ik mocht niet naar de wc. De verloskundig kwam kijken en had ik ineens 9.5 cm ontsluiting. Opeens was ik alle pijn vergeten en had ik energie voor tien! (in mijn bevallings verslag stond zelfs dat ik praatjes kreeg, hahah) Even was ik in paniek want mijn moeder was er niet. Die wilde ik er bij hebben. Toen de persweeen begonnen kwam mijn moeder binnnen. Helemaal blij. Na tien minuten persen, was om 12:05 M.adelief geboren. 54 cm en 3660 gram.
    Helemaal gelukkig en blij.. En wat is ze mooi!

Daarna werd ik dicht gehecht, 6 hechtingen heb ik in totaal in mijn schaamlippen. Ze genezen goed en heb er niet zoveel last van.
    Nog lekker gedouched en gegeten en om zes uur s'avonds mochten bij naar huis.. Thuis was de kraamzorg nog geweest voor de opstart. Ik heb een onwijs leuke kraamhulp, echt genieten is het.

Ik heb niet zoveel last van dingen, voel mij lekker en doe alweer veel dingen. Borstvoeding gaat erg goed, daar ben ik echt gelukkig mee.

Nu nog genieten van de kraamdagen! lekker kroelen met mijn dochter en genieten van de aandacht!

Deel Deze Pagina