November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Schrijven de volgende meiden hier eigenlijk nog wel mee,die nog op de bevallingslijst staan??
    Loneke123, loezzz, zeeuwsemeisje81,
    Sansky,is vanaf 15 oktober niet meer online geweest geloof ik….
    Anne,ik ben ook zo beniuewd hoe het met jou is,en of je kleine gezond is,je laat ons wel in spanning hoor!!

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    anne houdt ons idd in spanning,ik hoop dat alles goed is

die andere meiden al tijden niet gezien

ik had vanmiddag uurtje weeen maar nu niet meer. wel al hele dag ongikrampen. nu ontzettend druk beebje in buik...altijd rond deze tijd stopt rond 2215 is mooi want dan kan ik tenminste slapen..we w8 af

ga tv turen

fijne avond tot morgen of vannacht

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    sansky had thuis geen internet meen ik

4. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    thalina hopelijk mag je kleine man snel en gezond naar huis...

sansky had wel internet geloof dat dat toen iemand anders was maar heb der al tijdje niet gezien...

almika zorg eens dat die vlieze van je springen:p je zei dat aowyn en mvc moesten bevallen maar nu jij nog:p:p

het lijstje slinkt nu wel in hoor:p

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

lees net toevallig een berichtje van loezzz,die is dus wel actief op forum maar neit bij ons,ze is nog neit bevallen...

ik vroeg t me even af wie er wel en neit nog meeschreven anders zitten we straks te wachten op meiden hier die toch niets meer laten horen,terwijl we misschien dan al ons mama topic kunnen openen

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Aowyn gefeliciteerd met d.ean!!!

Vandaag geoefend met staan/lopen.. Tis allemaal beetje slapjes maarja dat bouwen we wel weer op!
    Morgen katheter eruit om 6 uur. Dan moet ik binnen 4 uur plassen en als dat goed gaat mogen anne en ik naar huis...

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Voor Lara

Alles waar je echt van houdt,
    zal je warmte blijven geven.
    Ook al is het niet gebleven,
    het blijft een deel van jou,
    een stuk van je leven.

dikke knuffel

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mooi ricmar

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Casss hopelijk gaat alles morgen goed!
    helaas zal je wel een poos lasthouden van het bloedverlies, conditie etc...

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Er zijn inderdaad nog maar weinig novembermama's over! Ik hoop dat ik ook nog in deze maand mag bevallen ;) Het is vandaag wel onrustig, maar nog steeds niks waarvan je denkt; nu gaat het echt beginnen. Als ik al jullie bevallingsverhalen zo lees, wil ik ook! Puffen, persen en ons meisje knuffelen.

11. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik heb een enorm drukke dag gehad...ik heb niet eens tijd gehad om even wat voor mezelf te doen....ik lees zo op bed nog wel rustig het forum even na en morgen post ik weer wat. sorry hiervoor...

alles is bij mij nu weer rustig gelukkig dus kan stilte voor de storm zijn...ik wacht geduldig af. slaap lekker allemaal :)

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjees ik ben er nog hoor met bib. Rommelen gister, ach ik liep gewoon wat te klagen denk ik, weeet nog niemeer waarover :p ben hele dag met bedankjes bezig geweest en zijn nu bijna af, heb iig het grootste gedeelte helemaal klaar. Heb alles teruggelezen maar ben te moe om te reageren en is ook niet fijn via telefoon. Beeb is echt druk de laatste avonden maar heb nu ineens het idee dat mijn buik een andere vorm heeft. Niet meer zo rond maar juist platter (wel nog even dik hoor:p) herkent iemand dit? Wil trouwens wel de bevallen dames ff feliciteren en lara veel sterkte wensen!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    jammer nog geen nieuwbabynieuws

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien moet iemand de 'vermiste' dames anders een pb sturen? Als ze binnen een week niet reageren dan maar van de lijst halen? Vraag me wel af wat er met sansky gebeurt is, die schreef best veel mee toch? De rest heb ik maar een paar x voorbij zien komen.

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij begint t hier weer te rommelen. Krampen in mijn onderrug en onderbuik. Beeb is wel ook erg druk.

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Nu ruim een uur weeen om 7/8 min. Gaat goede kant op. Van slapen komt niks meer dus wilde jullie informeren.
    Als te serieus wordt salcia is buddy

17. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Almika, hopelijk heeft het doorgezet en ben je nu bezig met het echte werk, of is de kleine er al :) suc6 iig!

18. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    You go girl! Zet m op!

19. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik vind het op zich wel jammer dat hij er niet bij is...het probleem is gewoon dat zijn ouders zo moeilijk doen en ook daarom niet makkelijk weg kan als het bijv. in de avond of nacht gebeurd.

zo heb ik ook een keer gehad dat ik naar het ziekenhuis moest op een avond en zijn ouders hem doodleuk niet lieten gaan...toen woonde ik nog in Apeldoorn en hij mocht gewoon niet weg en dat zie ik dus nu ook niet gebeuren helaas.

ik weet ook dat hij totaal niet tegen ziekenhuizen kan en bloed enzo :p
    maar goed het is wel zijn kindje wat ook geboren word dus het liefst had ik hem wel erbij maar ik heb ook wel wat steun nodig en ik weet niet of hij dus tijdens een bevalling dat ook kan geven als hij merkt dat ik bijv. heel veel pijn heb.
    sowieso zijn mijn zus en moeder erbij en daar heb ik veel aan gelukkig!

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Goedemorgen,

Almika, en nou moet het doorzetten!!!!

Hier gisterenavond co VK gehad. Ze verwacht niet dat de kleine snel komt..:( Ze heeft eerder het idee dat ik tot inleiden door blijf lopen omdat dat op 41 weken gezet is.
    Vandaag een afspraak maken bij de gyn voor vooronderzoek en een datum voor inleiden vast zetten. (Dat wordt waarschijnlijk 30 nov) Volgende week dinsdag weer terug om te kijken of ik gestript kan worden.
    Wordt depri van het idee dat ze denkt dat het niet rond de 40 weken komt....

Ben vanaf vanmiddag denk ik niet veel online op zp, kids gaan een weekend logeren, dus iets meer vrijheid om te doen wat we willen!!
    Dames met BUB, geniet lekker van de kleine en dames met BIB, succes met de aankomende bevalling!

Deel Deze Pagina