November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

catwoman, hopelijk dient de kleine zich aan als hij bij jou is! En niemand hem tegen kan houden. Dan is de keus iig aan hemzelf!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Catwoman,ik vind het erg sneu te horen dat zijn ouders er zo mee omgaan,hopelijk zul je overdag gan bevallen en kan hij direct met openbaar vervoer jou kant op,t lijkt me toch beter dat de vader van je kindje erbij zal zijn,wat is eigenlijk de bedoeling straks ga jij alleen voor de kleine zorgen?of komt hij bij je wonen?

Tetta,ja jij laat mij wel nieuwschierig zijn hoor,eerst geen gerommel en dan wel,hoe is het gegaan de rest vd nacht??

Almika,ik mag toch hopen dat jij nu je baby in je armen hebt liggen!

moontjemoon,kan me voorstellen dat je baalt,dikke knuffel!!!

ik meld me bib!
    Dochter is net opgehaald door een vriendin,dus ik kan even lekker een rustig ochtendje hebben,heerlijk!
    Ga zo eerst even uitgebreid onder de douche zitten,en daarna even strijken denk ik.

3. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    @mammi; gefeliciteerd met jullie zoontje
    @napoleon; ik heb vaak tienermoeders gekeken en ook daar waren jonge vaders bij. het is gwn lastig ook door zijn ouders. soms wou ik dat hij hier in rdam kwam wonen en hij zijn stiefpa vooral de waarheid zegt maar ja ik ga hem daar niet in pushen.

@robing; gefeliciteerd met je zoontje
    @mvc; gefeliciteerd met jullie zoontje
    @aowyn; gefeliciteerd met jullie zoontje
    @lara; begrijpelijk dat je afstand neemt..ik wens je veel sterkte de komende tijd nog (hopelijk lees je dit nog) en meld je je later nog is een keer als het allemaal wat beter gaat.

@moontjemoon; ik hoop daar stiekem ook een beetje op eigenlijk...dan zal ook niemand hem wegsturen of mijn zus moet ineens moeilijk gaan doen ofzo maar dat verwacht ik niet....ik wacht het allemaal wel af hoe de dingen gaan lopen.

vandaag druk regeldagje voor alles overzetten naar Rotterdam en om 12 uur afspraak voor hulp bij een aantal dingen straks als ik in me eigen huisje zit maar af en toe spiek ik wel voor babynieuws :D

jeetje ware babyboom hier nu ik een dag even niet actief was haha

4. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    voorlopig gaat de kleine naar mijn zus want ik heb zelf aangegeven (toen ik nog geen zicht had op een huis in rotterdam) dat ik wil dat ze bij familie terecht komt en daarom heeft jeugdzorg hun nu aangesteld als netwerk pleeggezin voor een jaartje. ik ben zelf wel veel aanwezig bij hun en zal ook een deel van de verzorging zelf op me nemen. binnen dat jaar word gekeken of ik het zelfstandig kan en afhankelijk van hoe ik alles doe komt ze steeds meer bij mij. dus ik ga er alles aan doen om dit ook zo snel mogelijk voor mekaar te krijgen.
    daarbij zal mijn vriend haar ook mogen zien en dat word ook meegenomen straks in de afspraken met jeugdzorg die gemaakt gaan worden.

mijn vriend zal wel vaker nu bij mij zijn omdat ik dus nu mijn eigen huis heb en al maakt hij de keus bij me te komen wonen, vind ik dat ook prima eigenlijk...dan kunnen zijn ouders niks meer zeggen over hem.
    maar dat is principe voor later pas omdat hij ook zijn studie nog heeft in Zwolle

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjess hier weer een bib melding. Krsmpen weer weg, slaap nog even verder.

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd met alle nieuwe baby's!!!!!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

catwoman,heftig hoor allemaal meis,ik hoop dat alles gaat zoals jij het wenst en je straks met een goed gevoel overal op kan toekijken.

tetta,slaap lekker meis!

MMM hier blijven de krampjes wel,hebben afgelopen nacht voor t eerst sinds zeer lange tijd weer tussen de lakens gerommeld,en sindsdien beetje kramp van onder,maar niet noemenswaardig hoor,dus voorlopig blijf ik wel bib

8. moontjemoon

Sjees, denk dat jij eerder bevalt dan ikke, houd je in de gaten ;)
    Tetta, slaap lekker.. Fijn dat je nog zo goed kunt slapen!

Volgens mij zijn er hier niet zo heel veel dames meer over die nog moeten bevallen....!

Lara, begrijp heel goed dat het allemaal teveel wordt! Nogmaals sterkte!

Heb de was al gedraaid en opgehangen, opgevouwen en gestreken :) Dadelijk de keuken nog effe op orde maken, spullen de deur uit doen die toch alleen maar in de weg staan. Dekbedje van de wandelwagen opzoeken want die is op een of andere manier spoorloos verdwenen en dan heb ik mijn lijstje voor vandaag af :)

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik bedacht me gisteren dat mijn uitgerekende datum al over 4 dagen is ...
    Gelukkig maakt het het makkelijker omdat ik nu weer zwanger ben

10. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    BIB melding!

Ga zo met een zwangere vriendin even naar de stad! Dan heb ik toch weer wat gedaan vandaag :D

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Kylie, vreemde gewaarwording denk ik, voor het zelfde geld zat je nu ook in spanning bij alle krampjes.... hopelijk is dat over een paar maandjes dat wij continu in jou topic zitten te spieken of jij al bevallen bent (en een maandje later bij Aloha ;) )

@Almika, spannend, hoop dat t door gezet heeft!!

@Catwomen, hoop dat je vriend er gewoon bij kan zijn, hubbies beste vriend was te laat bij de geboorte van zn jongste, en vind dat nu nog steeds zo jammer (moet op mn taalgebruik letten ;) )!!

ga even lekker douchen... hoop dat er snel wat meer moeders verlost worden van hun buik die in de weg zit!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    #432 ricmar94, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
    klinkt het raar als ik zeg dat ik mijn buik mis?? en dat ik het gemist heb dat ik nu niet weet hoe weeen voelen en hoe de spanning rondom een bevalling voelt??

de ks heeft me overrompeld en ik ben moeder.... maar heb er erg weinig voor hoeven doen in het laatste deel

13. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook nog BIB..

@Tetta oehh leuk.. wat voor bedankjes ben je aan het maken?

@Almika spannend meid.. hopelijk zet het door of heb je nu je kindje zelfs al in je armen!!

@Moontjemoon fijn dat de controle goed was, maar niet zo leuk om te horen dat ze de kleine niet snel verwacht :( Waarom denkt ze dat dan? Hier gaan ze pas wat doen met 41+3 :( Ik moet er ook echt niet aan denken om daarop te moeten wachten..

@Ricmar ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je je buik mist. Ik ga er nu ook nog maar even extra van genieten :)

14. moontjemoon

Ik heb met beide andere kinderen over gelopen 41+(2,4) en op een of andere manier denkt ze dat dat nu ook zo zou zijn. Nu heb ik gelukkig met de gyn een afspraak kunnen maken dat het nu max 41 wordt. (Als het aan haar gelegen had had ik gewoon af moeten wachten). Ach ja, dat ben ik ook wel snel vergeten als de kleine er is, maar nu duurt wachten zo lang!!

15. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou heh? wachten duurt echt verschrikkelijk lang.. helemaal als je hele dagen thuis zit ;) Hopelijk komt je kleine gauw.. nog vóór de 40 weken :D

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ricmar, ik vind dat echt niet raar hoor. Ben zelf af en toe die buik echt wel zat maar ben er ook trots op. Denk dat ik het ook wel zal missen. En met weeen heb ik ook (nog) geen ervaring maar kan me voorstellen dat je het raar/jammer vind dat je dat nooit hebt meegemaakt maar toch een prachtig kindje op de wereld hebt gezet!

17. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Zo raar dat het overmorgen voor mij DE dag is maar dat dat nu helemaal niks zegt. Eerst loop je maanden af te tellen, dan de weken en nu heb je eigenlijk geen idee hoeveel dagen je nog moet wachten.

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

moontjemoon,ik ben pas 38+2 dus heb nog even te gaan,denk dat jij toch eerder bevalt hahahahha

kom op met beebnieuws,almika is wel erg stil die is denk ik mama!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    even uit ander topic

Om 08.34 is onze tweede zoon Xaavi geboren, 4140 gram en 50 cm. 5,5 uur en toen was meneer er. Alles goed gegaan nog wel acht uur blijven had gepoept. Gr. Almika

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    yay beebnieuwd !!! Van harte almika! Stoere naam! Hoe heet je eerste eigenlijk?

Deel Deze Pagina