November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wanneer kom je hier langs tetta? :D

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

We haddenn hem zelf gebeld met de geboorte!
    Ik was uit het ziekenhuis naar mijn ouders geweest om madelief te laten zien vanwege de lichaamelijke toestand van mijn vader! Mijn broer was bij zijn vriendin om de hoek aan het eten. Mijn moeder was langs gegaan en vertelde dat ik er was en of hij kwam kijken! Hij zei heel ongeinterrsseerd dat hij aan het eten was!

Napoleon echt niet leuk! Dikke knuffel!

3. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd almika!!

Zo wij zijn vanmiddag om 1 uur thuisgekomen. Net biefstuk gegeten haha, heerlijk!
    Kraamhulp is weg spannend nu voor t eerst met zijn drietjes.
    Word overspoeld met smsjes ect dus foon net ff uitgezet... Rust!

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet eerst ff box ophalen en bunkeren bij de mac :p

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    hahaha, 'die van mij glittert zelfs'... mutsie!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou... das ook echt stom... je zou hem toch een rammel geven!

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Fijn dat je lekker thuis bent!!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

Tetta,jemig mens waar haal je al die energie vandaan moet wel een mega nesteldrang zijn,jij denkt ook,ben bijna aan de beurt op het lijstje,moet NU iets doen hahaha

beertje,ach lieverd,dat lijkt me ook echt zo naar als je eigen broer zijn eten schijnbaar belangrijker vind dan jou kindje,hadden jullie al neit zo een goede band?

casss,mmmmm lekker biefstuk! fijn dat je weer thuis bent!
    Het eerste wat ik wil hebben na de bevalling is een carpaccio salade!

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    wij hebben vandaag lekker pizza gegeten heerlijk... en als manlief straks thuis komt van werk en de mac is nog los dan neemt hij nog wat voor me mee...(bang voor kilo's nee hoor op 4kilo na zit ik weer bijna op eigen gewicht:D)

almika eindelijk he he daar is je binkie dan van harte gefeliciteerd:D:D geniet er lekker van

poe het lijstje is nu wel erruug klein zeg... dames wat dachten jullie van bevallen op de zelfde dag dan houden we ook geen laatste over;)

mijn zoon helpt me met fitnissen... hij drukt heen en weer op me benen haha hijft volgens mij het idee dat het een springkussen is ofzo ben af en toe net z'n klimrek

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hoeveel was je aangekomen dan? MvT?

ik moet nog 18kg... Ben er al wel al 8,5 kwijt.
    Woog de laatste keer dat ik me had gewogen 90kg maar dat was ruim drie weken voor de bevalling

11. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ik heb mijn broer al 3 jaar niet gezien of gesproken... doordat hij niet terug belt of belt op verjaardagen... hij weet denk ik niet eens hoe mijn zoon heet(heb hem toen wel gebelt maar deed hij kort af) hij weet niet dat ik getrouwd ben... en van de week belde hij mijn moeder terug( ze had brief van gemeente gehad dat hij onvindbaar was lekker stressen dus) via mijn buurjongen hebben we zijn nummer achter haalt en ondervonden waar hij nu woont( is ook nie belangrijk voor ons) hij was heel spontaan en vrolijk aan de telefoon en vroeg naar mij en mijn man en zoon en mijn ma vertelde dat I.sa geboren is en och wat vond hij dat mooi een meisje ook nog( vorige geboren meisje is 22jaar geleden:D:Dzijn nu met 3 meiden en 8 jongens)
    hij vroeg zelfs mijn nummer om langs te kunnen komen... nja na 3 jaar zit ik daar niet echt op te wachten eerst maar eens kijken hoe hij over de telefoon is... was altijd erg close met mijn broer iedereen dacht altijd dat we 2ling waren enzo....en hij krijgt een vriendin en is weg...poef...

maar zo te lezen ben ik niet de enigste met een broer(zus) die geen contact wil of heeft:D:D

ik heb me er bij neer gelegd vind het jammer voor mijn kiddies dat ze een hele leuke oom moeten missen maar ja tis niet anders heb jaren conact van mijn kant onderhouden en krijg niks terug... contact komt van 2 kanten niet van 1...

12. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    voor de zwangerschap was ik 62... laaste dag had ik me gewogen was ik 76 en ben nu 66:D:D

het enigste wat ik doe is kiddies plezieren en bank zitten haha

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik was 64kg... en nu 81,5... bah :( Ik ben niet zo op het gewicht letten maar ik merk wel dat ik die extra kilo's meedraag. Kan bijv nog niet in mijn kleding. Maar goed, tot nu toe ben ik altijd na 9 maanden zeker wel weer op gewicht

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou ja, maar aan mijn lichaamsbeweging zal het niet liggen. Loop zeker wel 2/3 uur op een dag dus dat zal het niet zijn (maar dat voel ik nu wel in mijn schaambot... )

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja het met zijn allen op dezelfde dag bevallen lijkt me een goed plan,zondag maar doen hebben we ook een leuke datum!

ik ga in bad heb pijn in mijn rug en buik,dus hopelijk helpt de warmte wat,lekker boekie erbij en daarna zo door naar bedje!

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wat veel broers/zussen die geen contact willen of vreemd reageren. Vind dat best erg om zo te lezen!

Casss, fijn dat jullie thuis zijn! Lekker genieten!

Zondag bevallen vind ik een goed idee. Ik beval dan wel om 20:11 uur :D
    En dat is dan ook nog op mn uitgerekende datum!

17. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    nou ik had nog 2 goeie broeken... enne.. die zijn vermist dus kan nog nie kijke of ik die weer pas... heb het meer nog op de heupen en in de billen zitten zeg maar buik ben ik helemaal kwijt...( ja beetje flubber maar hallo heb ook een baby geboren dus dat maakt me niet uit) ben opzich ook niet zo op gewicht letten hoor.. maar toen ik zwanger was moest ik elke douche beurt( omdat je dan naakt staat) van mijn man op de weegschaal en dat zit er nog beetje in hahaha:p:p
    merkte wel op week na de bevalling toen ik ff boodschappen ging doen dat de zwangerschapsbroek ietsje straker zat op de heupjes dus haha maar als ik druk ben geweest in huis merk ik het ook nog wel op me schaambot hoor...

18. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ja soms denk je wrom heb ik z'n eikel van een broer... maar blijkbaar ben ik niet de enigste en is het een hele normale zaak... jammer genoeg voelt het wel heel K*T maarja als je alles al geprobeert hebt om conact te krijgen houdt het een keer op...

ik heb wel sinds zondag een mailtje gestuurd via hyves.. om vriendjes te worden zodat we via foto's van elkaars kleintjes op de hoogte kunnen blijven.. en me hard sloeg over maar ze heeft me geaccepteerd( me schoonzusje) had al 3x eerder geprobeert maar kreeg nul op orkest dus we zijn stapje dichterbij nu maar kijken of e echt goeie bedoelingen hebben anders doe ik mijn kiddies dat niet aan... heb mijn neefje(2,5j) ook nog nooit gezien alleen via foto's

19. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh hier net ff beetje paniek...
    Rosalie drinkt de Friso hypoallergeen zuigelingenvoeding. Ga ik net een flesje maken, zie ik dat het pak bijna op is. Duik de kast in voor een nieuw pak, en giet t laatste beetje vh oude pak erbij in t nieuwe... Zie ik dat het een heel andere kleur heeft! Kijk ik goed op de oude verpakking, is het de 'peutergroei melk vanaf 24 mnd' van Julian waar Rosalie dus nu een heel pak v opheeft gedronken de afgelopen dagen... Godver... Mijn man heeft die vergissing gemaakt... Ik helemaal in de stress... De Friso voedingslijn gebeld ( ja, die bestaat...!) doe m'n verhaal en die dame aan de telefoon moest gewoon heel hard lachen! Ze gaf aan dat dat vaker gebeurt en dat de samenstelling vd voeding in principe hetzelfde is. Ze vroeg of we iets hadden gemerkt aan haar; ja, ze had gister een offday, we konden haar alleen op de arm rustig krijgen en nog geen vijf minuten neerleggen.. Ws krampjes dachten we al...
    Ze vond het bijzonder dat ze er eigenlijk zo weinig last van heeft...
    Nu gauw weer aan de zuigelingenvoeding... Manlief snapt niet waar ik me druk om maakte... Vond het geloof ik wel een goeie grap ofzo... Ik ben er pislink van! Voor hetzelfde geld maken we haar hele dar stelsel stuk ofzo.... Ik bedoel, dat je zo'n foutje maakt kan gebeuren, maar dan zo laconiek...!
    Ik hoop maar dat ze hier verder geen last v ondervindt... Arme drollie... :(
    ( sorry voor dit ego bericht...)

20. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ja juist wel maar sinds hij die nieuwe vriendin heeft vind hij geen interesse in de familie! Echt heel erg!

Deel Deze Pagina