Kan het niet zijn dat wanneer ze wat meer cc's krijgt per voeding dat ze dan ook minder vaak gevoed hoeft te worden? (Heb er 'nog' geen verstand van maar klinkt logisch?)
Hihih, ja zo moet dat ook Had mijn status gisteren al aangepast op facebook, was een stille hint maar geen reactie van pa, broertje of oom (zijn allemaal glazenwasser) Denk dat ze zich bewust voor de domme gehouden hebben Hele appartement gepoetst en opgeruimd. Baby je mag komen!!! Als de ramen nou eens niet zo vettig zouden zijn kon de ooievaar dat ook zien...... #eenglazenwasserindefamiliezounietgekzijn
Kleine mannetje slaapt, grote mannetje is boodschappen doen, kleine meisje valt bijna in slaap dus dit grote meisje gaat ook even een tukpoging wagen... Gaaaap...
voor de dames op fb M arjanne van Wi jk en voor hyves M CJ vanwijk.hyves.nl ik ga ook even een tukkie doen.
oh zo fijn als ze het dag en nachtritme andersom hebben... Maar ja... snachts is het hardstikke stil en ook nog alleen liggen... zijn ze niet gewend... hihi die broer van je vind het wel grappig eigenlijk
Daar zou ik me gewoon aan overgeven in je kraamweek... Hier zijn de kasten ook een puinhoop maar goed, de was is wel gedaan IK ga morgen de kasten opnieuw inrichten. Had er eerder nog geen puf voor. Het enige dat ik wel echt vervelend vond was dat ik de kleertjes in setjes in de kast had liggen en dat die setjes dus uit elkaar gehaald werden, niet omdat het niet mooi zou staan maar als 1 broekje bijv vaker gedragen wordt en dus ook gewassen krijg je kleurverschil in de setjes
Zo leef ook nog hiero...\ Had gehoopt dat er weer beebnieuws was, maar volgens mij komt dat allemaal morgen rond de klok van 21.00 omdat de beebs om 20.11 geboren willen worden (Hoop het voor jullie!!) @Tetta, actieveling!! Volgens mij is dat wel een teken dat de beeb eraan zit te komen, vriendin van mij gelooft er heilig in! MVC, mooi geboortekaartje!! en snel verstuurd zeg!! @Aowyn.... hoop dat je hechtingen snel genezen, bij mij werkte een rode lamp ook heel goed om het genezen te versoepelen... 's ochtends en 's avonds een minuut of 2.... hadden m nu ook al standby gezet.... MVT spannend met je broer, hoop dat het snel beter gaat tussen jullie en dat jij de stap voor je broer naar je ouders toe om dat contact ook weer op te pakken! Hoop het zoooooo voor je!! Hier is 1 broer van mij nog niet geweest, maar weet van hem dat dat niet met opzet is.... heb m dinsdag aan de lijn gehad en verwacht bijna dat ie dit weekend wel zal komen..... maar het contact met mn broers is gewoon goed! MHMV dikke knuf voor jou, hoop dat je vannacht een betere nachtrust hebt Hanna, zou me ook te pletter schrikken, hoop dat de darmen van je meisje snel weer rustiger zijn! Voor de rest zal er weer heel veel naast me heen zijn gegaan.... heb nu mn dagelijkse maillees/forumkijkend/slaaptijd tussen 12.30 en 3 en voor de rest kom ik eigenlijk nergens toe... Vanmorgen al lekker met ons meisje een stukje kunnen wandelen!! wauw, was me bij de vorige bevallingen nog niet zo snel gelukt! Zo meteen ga ik ook zoonlief zelf met de wagen bij mn ouders halen (wonen 4 straten verderop) echt ben nog steeds verbaast dat je ook binnen een week een heel eind opgeknapt kan zijn van een bevalling!! Weet bijna niet wat me overkomt!! de vorige keren was dat pas echt aan het einde van de kraamweek.... en bij fayah was 600 meter dan nog es te ver.... zag trouwens een paar prachtbeebs voorbij komen.... zal morgen es wat foto's van ons meesterstuk in mn profiel zetten, camera ligt nu onder, en weet niet of de pc nog aangaat.... Meiden met nog een BIB meldplicht, hoop dat het snel een BUB is... kop op. laatste loodjes zijn nu écht begonnen, grootste helft heb je gehad! Nog even....
Heb je al geprobeerd hem in te bakeren? Lieze slaapt ook alleen maar in de wieg als ze ingebakerd is. In de box slaapt ze ook niet, dat is denk ik nog te groot voor haar. Verder slaapt ze wel in de kinderwagen, maar daar ligt ze ook half in ingebakerd.
Overdag om de 3 soms 4 uur, 's avonds gaat ze clusteren, dan drinkt ze om de 2uur, en dan slaapt ze van 11 tot 3, dan komt ze weer om 6 uur. Zo ongeveer, ik denk wel dat ze langer zou kunnen slapen maar manlief staat om 6 uur op, denk toch dat ze daar ook wakker van wordt.