Anne,oepsie vergeet ik je helemaal te feliciteren,zat al steeds te kijken waarneer of dat ik nu een berichtje van je voorbij zag komen! Hoelang heb jij nu wel niet met gebroken vliezen gelopen dan??
@napoleon: ohh dat is een net prijsje zeg! @miepske: gewoon even naar laten kijken. waarschijnlijk is het heel onschuldig. @sjees: jeetje zeg lekker zo'n kickboxer
sjees he je vriendschap verzoek gedaan. hanna wat een leuke foto's hier een mannetje die ik nog zelf om de 3 uur wakker moet maken hij meld zich namelijk niet maar moet echt om de drie uur proberen aanteleggen en anders kolven om alles goed te laten lopen. s'nachts mag ik er 4 uur tussen laten dus voor nu krijgt hij 24-4-8 vinddit redelijke nachten zo hihi.
Rustig hier vanaaf...! Zo mvc, lijkt me een luxe dat je je mannetje er wakker voor moet maken!! Wie mij nog niet heeft op facebook, gezellig! H.anneke P.erez
Morgen ga ik iedereenbop fb toevoegen, geen zin om nu nog de laptop aan te zetten en met telefoon werkt het niet echt. Lig heerlijk op de bank. Beeb is al vanaf eind vd middag druk....Nog even van genieten!
Anders even j.ermaine helemaal uitkleden en jij ook blote buik, daar worden ze actiever van. Lieze was de eerste dagen ook nog erg slaperig en misselijk trouwens. Maar goed mijn productie is altijd overdadig dus hoefde niet bang te zijn dat het niet goed op gang zou komen.
Ben echt een muts met die dingen, kwam er 10 tegen, maar als je wilt, mijn FB adres is Karin Janssen | Facebook ook voor de andere die mij nog niet in hun lijst hebben
@Hanna, mooie foto's van je moppies, zal morgen es die verrekte camera pakken, begin op meer plaatsen commentaar te krijgen @MVC hoop dat je mannetje snel gaat drinken!! Mooie foto's op FB van je moppies! @Dames met de BIB, succes morgen hoop op veel beebnieuws! Tetta, heb jij het dan niet te druk om naar die brunch te gaan hier alles lekker rustig, mama is weer lekker bij gelezen, dus ga maar mn mandje opzoeken.... over een paar uur weer aan de bak morgen helemaal NIKS gepland, vind ik ook wel lekker!! wil met ons meisje onder de douche gaan en dr handjes en voetjes in gips afdrukken..... hoop dat ze meewerkt!
Zitten we dan, midden in de nacht beneden op de bank met een kop thee. Ik kan zelf nu niet slapen door mijn verkoudheid en stomme kriebelhoest. Alles doet zeer en mijn humeur is echt gezakt naar onder het vriespunt.
Heb al 2 uur om de 10 min weeen...nu hopen dat het doorzet. Zou toch leuk zijn op de uitgerekende datum
Hoop het ook voor je beetletje, volgens mij is het nog niemand gelukt tussen de nov moeders!! Hier BIB, maar lag er gisteren vroeg in met als resultaat dat ik nu niet meer kan slapen.