November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Dan zul je 20.11 uur wel niet halen ;)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeej,Beetletje! Ik hou m'n telefoon paraat!

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen ladies...
    ben heel erg nieuwsgierig hoe met de rest gaat maar moet zo weer voeden heb wel mijn verhaal en probeer later bij te lezen

even een snel(nou ja best lap stof;)) bericht tussen de voedingen door. het voelt weer geweldig..en gaat beetje vanzelf hoewel ik dacht dat ik wel weer moest leren en wennen na 8 jaar....ik voel me prima, xaavi doet goed,bv gaat goed en grote broer doet uitstekend,zitten de hele dag aan elkaar vastgeplakt:):)

en raar genoeg mis ik mijn buik, zit in avond te wachten op beweging maar dat komt niet....nee duhhhh. nu besef ik dat ik meer en eerder had willen genieten...helaas deden de hormonen anders laten voelen.....ben blij dat halverwege 3e trimester nog wel kwam....

de bevalling:
    die was snel maar te doen(hoewel laatste stukje na 8cm)was hel:x:x. om 0118 wakker van 1ewee.....weg blijven doezelen in bed ruim een uur. toen gaan timen en nog wat rommelen,thee erbij, op zp nog wat gezet, lang bleven ze om 7/8min.rond 0347 waren ze er om 4/5 min .gaan douchen had megakoud,neergeploft op bank en idd van 4/5 naar 3/4. vk gebeld 0445.die was er 0530. 5cm had ik ..hup naar zhuis....eenmaal daar werd bengel gehaald door oma om0650..kort daar na weer vk gevoeld. 8cm...vk vliezen gebroken en toen werd na 20min een hel....pffff. had amper 30 sec om bij te komen en weer een wee...ze zag wel dat ik zou inscheuren dus er is knip gezet....nu ben ik niet blij, toen wel wist ik dat persen niet lang duurde en ja hoor....binnen 13min,knip en daar was meneer....wow...daar is die oerkracht weer.. vk zei is weer flinkerdje hoor!...en ik maar hopen dat hij onder 4000gr was, wilde ook keer normaal gewicht...4140 gr..hoera! geen 4880 net zoals zijn broer. wilde een pethhidine prik dat ging dus niet door want had teveel cm al in zhuis, prik wilde ik om meer bewust mee te maken...nou klopt idd dat je meer bewust bent bij 2e...dus heb alles beter kunnen opslaan. ik hoor mij nog wel jammerend roepen: 'ik wil niet meer, ik vind niet meer leuk' toen maar knop omgezet en gedacht oke dat betekent, je bent er bijna en ja hoor daar waren de persweeen...

zo dat wilde ik even delen.....
    ga nu weer super trots doen met mijn mannen

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Almika,ging dus idd heel snel bij jou!

Beetletje,jaaaaaaa zet hem op is wel een super coole datum!!!!
    Is er tenminste 1 iemand die zich houd aan t vandaag met zijn allen bevallen!

Ik dacht vannacht ook dat het begonnen was,had heel de avond en nacht harde buiken,en op een gegeven moment met goede kramp in onderrug en buik,maar helaas is t om een uur of 5.30 gestopt,ik doe dus niet mee vandaag.......

tetta,hoe is t bij jou,heb je vannacht eens lekker geslapen???

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Beetletje you go girl!!

Almika wat heerlijk dat je zo geniet... Het is een voorrecht om mama van twee mooie kindjes te zijn...!! Hier spreekt een ervaringsdeskundige..:D

meiden even een vraagje misschien heeft iemand daar ervaring mee:

Ik heb afgelopen vrijdag de knoop doorgehakt dat ik met Julian naar de kinderarts wil... We werden weer gebeld door t kdv dat hij verhoging had, en hij is vanaf begin september vreselijk aan t hoesten wat eigenlijk maar niet overgaat... ( al kuurtje gehad ook) Zijn al vier keer bij de ha geweest en ik ben er echt klaar mee..
    ( hij pikt altijd alles op wat maar langswaait wat met zijn luchtwegen te maken heeft... Zit al eigenlijk staandaard aan de pufjes en die halen dus weinig uit, hij heeft ook al een keer of 6 in totaal een pseudokroep aanval gehad...)
    Had dus mijn ha gebeld en om een doorverwijzing voor de kinderarts gevraagd. Hij begreep t wel en ging t regelen.

Nu zit ik me af te vragen wat zo'n kinderarts allemaal gaat doen dan? Wordt er bvb ook bloed afgenomen bij hem? En zo ja hoe gaat dat bij een jongetje v 2,5??

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Sjees spannend , het kan natuurlijk zo weer opkomen!!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zou je denken? het enigste wat ik nu nog heb is bij opstaan of gaan zitten een harde buik,en wat last van mijn rug maar dat echte weeen gevoel is totaal verdwenen,ik vind het heel niet erg nog niet te bevallen voorlopig,want geniet wel van mijn buik maar als het dan zo serieus als vannacht is dan denk ik hup,zet door!

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Tetta goed geslapen? Naahhh:p Heb de kroeg weer gesloten gisteren:)schaamschaam. Na het feestje nog met de hele bende wat gaan drinken daar en weer blijven hangen. Echt iedereen vroeg: loop je nou nog, moet je nog niet bevallen, pff. Moet zeggen dat ik gisteren in de kroeg wel behoorlijke krampen in mijn rug had. Zo erg dat ik midden in mijn zin ophield met praten door de scheuten in mijn rug. zegt zo'n jongen: Uhmm, denk je nu wat te voelen ofzo? Denk ik?!! Ik weet wel zeker dat ik WAT voel ;) Ook leuk, een meisje loopt naar mn vriend toe: Ooh denk je nou niet straks belt Steph me dat ze weeën heeft ofzo, dat ze gaat bevallen?? Uhmm, nee, want ze zit achter je!!! Haha

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hanna,wij hebben hetzelfde gehad met onze dokter dus ook naar de kinderarts toe,ze is ook een week opgenomen geweest in zkh maar daar kwam toen niet veel uit.
    UIteindelijk bij de kindrarts in de kinderkliniek gekomen,en dan gaan ze idd bloed prikken,en wij hebben gelukkig een longtest gekregen,want ook hier al langer aan de ventolin maar dat deed niets, uit de longtest bleek dat ze een ontsteking aan de luchtwegen had,en toen heeft ze andere puffers gekregen Aerosol tegen ontsteking,dit heeft ze bijna een jaar moeten nemen want na stoppen kwam het nog 2 keer terug,nu gaat het al een maand of 5 goed gelukkig!
    Ik zou zeker om die blaastest vragen,is heel simpel en ze weten direct of er een ontsteking zit,hier konden ze ook steeds niets aan de longen horen als ze gingen luisteren maar madam had dus wel degelijk benauwd en vandaar het overmatig hoesten ed.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

tetta,onze partyanimal whahhahahah!

Heerlkijk toch dat je nog lekker kunt uitgaan,je moet er van genieten hoor,al die opmerkingen!

Ik stond gister in de rij voor de wok,stond er een oud mannetje jaar of 70 naast me,ja zegt ie...... dat gaat neit lang meer duren zie ik....nou maak je maar neit druk als je hier gaat bevallen,....ik heb jaren ervaring!!!
    Ging ie alle bevallingen van zijn kids en kleinkids opnoemen en hoe lang ze durde,nou ik zeek echt bijna in mijn broek van het lachen.
    Verderop zat nog een voetbalteam te eten,en elke keer als ik langsliep was het......Heee haal die voetbal eens onder je trui uit!

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha ja erg he:D:D Ik zat aan de bar kwam een man binnen die ik niet kon met eentje die ik wel kon. Zegt die wat ik niet kon tegen die andere: Vertel eens ene ranzige mop aan dat meisje, dan kijkt ze misschien wat vrolijker. Hij had niet gezien dat ik zwanger ben geloof ik dus ik vraag: Wil je ruilen, ga jij eens 9 maanden lang met zo'n dikke pens rondlopen kijken of je dan nog zo schaapachtig stond te lachen nu! Pffff.... Durft ie ook nog te zeggen: Beter krijg je een jongetje, kan die later gaan motorrijden. (Wilde denk ik even "stoer" doen dat ie motor rijdt) Nou ik rij zelf motor dus daar heeft ie ook nog even de volle laag over gekregen :D

Een jongen is trouwens bang voor mijn buik. Zei vorige week al: Ach als het nu begint ben jij toch hier om te helpen. :$:$ aahh nee bah, dan ren ik weg hoor!! Gister liep ie ook de hele tijd uit mijn buurt. Hij heeft zelf een dikke bierbuik dus denk dat ie mijn buik gewoon als concurrentie ziet, beetje intimiderend natuurlijk. Zegt ie: die van mij gaat niet spuiten!!:$

Whuhahah, ja was best gezellig moet ik zeggen :p

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik ga maar eens mijn luie lijf vd bank hijsen en wat eten naar binnen werken,en daarna aankleden en ik ruik echt een megapoepbroek die verschoond moet worden,bweuhhhhhhh

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihih, ik spring maar eens onder de douche. Mijn vriend is al weg die was klaarwakker en ging helpen opruimen waar we gisteren op het feestje waren (wonen hier om de hoek). Om 11 uur begint de mis en mijn moeder zal zich ook nog moeten douchen. Die kwam pas om half 8 thuis van haar nachtdienst, doe ik haar ook niet na!

Trouwens, de kleine was gisteren echt weer mega druk, zijn ze normaal niet juist veel rustiger tegen het einde? Betekend dat dat ze nog lang niet komt?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik gok dat ze heel simpel gaan kijken of het aan zn amandelen ligt en dat ze die dan gaan knippen. Hiervoor hoeven ze geen bloed af te nemen.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zeg tetta, volgens mij duurt het nog wel ff bij Jou. Wel een schoon huis maar je zit niet te coconnen...

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat een rust vandaag zeg! ben ik niet gewend!

@Beetletje, spannend, hoop voor je dat het doorzet!

@hanna, goed dat bje doorgestuurd bent naar de KA. Ik denk ook dat ze, wanneer ze bij je mannetje wat gaan doen, ze het m uitleggeb, zodat hij ook begrijpt wat er gaat gebeuren.... wanneer moet je er zijn??

hier lekker een dagje niks.... om 2 uur is de kraam weg, en de deur op slot!

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    coconnen? Zit hier te creperen van de pijn onder mijn ribben, iedereen zit me stom aan te kijken. Van mij mag t NU beginnen!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, je lekker terugtrekken, nestelen, geen zin in andere mensen enz ;)

19. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Beetletje spannend joh meid.. hopelijk zet het door en heb je op de uitgerekende datum je kindje in je armen :D

@Almika snelle bevalling inderdaad.. Fijn dat je het bewuster hebt mee kunnen maken dan bij de 1e!

Hier vandaag ook precies 40 weken en wat een mooie datum he? Tjah op mij hoeven jullie alleen niet rekenen vandaag..
    Ik heb gewoon echt nog geen één weetje gehad.. ik weet dat het wel mogelijk is dat je dan alsnog plotseling kunt bevallen,
    maar dat lijkt mij zo gek. Kan ik mij dus echt niet voorstellen dat het zomaar opeens gaat beginnen. Zelf ben ik dus bang dat ik met 42 weken ingeleid moet worden, maar we zullen afwachten!

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    als mijn meisje daarop moet gaan wachten dan ,omt ze nog lang niet ben ik bang.

Deel Deze Pagina