mooie buik!! ah wat een dotje zag ik voorbij komen,kan neit wachten tot ik hier ook weer zo'n minihummel kan vasthouden! tetta,volgens mij klopt mijn banner niet,snap dr ook niets van? hier net als bij jou rommelen,harde buiken,kramp hier en daar maar niks regelmatigs en het irritante is dat het vooral s'nachts is,athans de afgelopen 2 nachten,dus lig er dan wakker van grrrrrr nou meiden ik ben gaar,heb net een paar uur zorgpolissen vergeleken,heb er wel 2 gevonden waar ik met betere dekking dan mij huidige verzekering,gewoon 45 euro per maand goedkoper uit ben,ik ga dus overstappen!! heee marieke hoe is t bij jou??
Das wel erg veel ja, was 2 jaar terug al overgestapt naar Ohra (was toen kruidvat verzekering) maar mijn vriend zit nog steeds bij CZ. Ga ook maar eens kijken wat nou t voordeligst is.
Hahaha ja ik was toch wel nieuwsgierig hoor, hoe het met jullie gaat! Zag weer een bevaller? Tetta? Gauw even verder lezen
Mooi!! En nu hup, legen die buik Ik zeg dat vannacht om 4:03 je weeën gaan beginnen (en dat heb ik ooit eerder tegen iemand gezegd hier op zwp en het gebeurde ook nog echt) (wel een ander tijdstip natuurlijk hihi)
Met Aowyn en kleine beer is alles goed. Ze heeft nog weinig tijd om achter lappie te kruipen en vanavond heeft kleine (grote) beer veel honger! Hij valt al iets minder af, waardoor hij ook minder hoeft te worden bijgevoed. Dus duimen allemaal dat hij morgen lekker begint met aankomen en helemaal exclusief mama's borsten voor zichzelf mag reserveren De rest komt ze vast gauw updaten! (nu maar hopen dat ze me niet gaat schoppen omdat ik hier jullie nieuwsgierigheid aan het bedwingen ben, kleine bemoeial die ik ben) Toi toi toi allemaal weer meiden!!!
Nee hoor, ben t gewoon helemaal zat! Ja wie weet, 4.03, zal t onthouden Mijn neefje had al gezegd dat ik vanmorgen om 8.37 zou gaan bevallen haha. Net was een tante van mijn moeder bij mn oma. Haar nichtje heeft gisteravond ook een kleine gekregen en ze was aant vertellen dat ze gistermiddag nog bij haar was en nog over haar buik had gewreven. Heb hara ook maar even over mijn buik laten wrijven duss
De hele avond in het ziekenhuis doorgebracht Nadat ik vanmiddag al had aangegeven, dat ik minder leven voelde, toch maar de vk opgebeld. Ze was hier om 21.00 uur en heeft hier het hartje geluisterd. Maar ons toch doorgestuurd naar het ziekenhuis. Om 22.00 uur meteen aan de ctg, hartslag van ons meisje was te hoog en ze hebben bij mij meteen bloed afgenomen. Ook temperatuur van mij, die was 38.6. Allemaal mooi klote dus. Vervolgens de gyneacoloog aan bed en zij heeft een echo gemaakt. Ze heeft ons meisje zien bewegen en ik voelde inmiddels haar ook weer flink te keer gaan. Op dit moment denkt zij dat haar hartslag te hoog is, doordat ik niet fit ben. Om het allemaal uit te sluiten, moeten we ons morgen weer melden in het ziekenhuis. Weer aan de ctg en echo. Ik heb ontzettend last van harde buiken en hoop dat ik wat kan slapen voor nu. Hou jullie op de hoogte!
Tetta leuke foto zeg..! Stroopwafel echt hele mooie foto's v jullie moppie.. Khad ze al op fb gezien, super...! Ingeltje: haha, jij komt vanaf nu vaker kijken..!! Mag gerust hoor! Ennuh Napoleon ziet dat gelijk, houdt alles goed in de gaten hier...! Napoleon: dat wist ik niet dat mist slecht is voor ukkies! Ze is ook een beetje verkouden, niest net een mooie groene snottebel eruit! Ja, mijn duimen blijven draaien voor m'n zus, we houden hoop! Kylie ben je al voor de tweede echo geweest?? Mvt kheb je toegevoegd op fb..! Beertje hier ook nog bijna dagelijks tranen, en dochterlief is alweer drie weken!
Oei das niet zo mooi meis, hopelijk komt het idd doordat jij niet lekker bent. Ik hoop dat je nog wel ff mag wachten met bevallen want ziek bevallen is ook niks...
Waarom zou Lieze nou 's nachts om de 2,5 a 3uur komen en overdag er regelmatig 4u tussen laten? en gisteravond sliep ze van 8 tot 1...
alle BIB meiden zet hem op duim voor jullie dat de baby's maar snel komen. alle BUB mama's lekker aan het genietten..........hier gaat het redelijk voeden nu gekolfde melk met haberman speen borst lukt nog niet voeding wel goed op gang kolf nu meer dan 150 cc om de drie uur hij mag nu 40cc dus bouw voorraad op. Gister woog hij 3850 dus oop dat hij vanaf nu weer aangaat komen. S'nachts nu voeding om de 3 uur maar meer wakker hij heeft krampjes en giter maar 1 poepluier.
krampjes Infacol, gewoon bij kruidvat of zo. Hier al 3e flesje infacol, gaat snel. Hier ook een verkouden mannetje, neusje steeds van die snotjes en dat hoor je ook. Hij wil nu ook niet slapen.
Bij de goede drogist, je kan het best gewoon even bellen naar een drogist in de buurt of ze het hebben. Het is een pro-biotica. Je hebt ABC Dophilus en Lacto New Life (is hetzelfde)
en ik meld me weer bib,vandaag een lekkere rustige dag,dochter is bij oma,dus mama gaat eerst even huis aan kant maken en was doen en vanmiddag lekker luieren! MHMW,he bah das ook niet leuk,succes vandaag en een digiknuffel! tetta waar ben je!!!!!! niet stiekem aan t bevallen he,want ik heb me weer eens niet aan de afspraak gehouden,sorry.....hihihihi
Infacol hielp hier niet zo, Lieze hoeft nl maar zelden te boeren en heb het idee dat het vooral helpt bij boeren.