Nou we hebben hier een abbo op de huisarts... Haal ik femke net uit bed, helemaal benauwd, maar het pompje is op en de inhaler kapot... dus zo Lieze maar uit bed toveren en weer naar de apotheek...
Hier ook weer bib melding.. Ik hoop dat de kleine gauw komt, want weet neit of ik nog een week wachten vol houd MHMW heh wat vervelend joh hopelijk zijn de ctg en echo vandaag goed en knap je gauw wat op voor de bevalling! Napoleon jij blijft ook maar bezig met je kids he? Vervelend hoor.. Sjees mooie buik joh! Flinke toeter Tetta ook een hele mooie foto.. grappig zo met die kusjes op je buik
Haha dan hou ik rekening met nog meer tranen! Volgens mij heb ik slagroom in mijn borsten hihi.. De kleine weegt nu 4 kilo.. Ze is vandaag een week oud, vorige week woog ze 3660 gr..
sjees ik ben hier. We hebben nog tot vannacht hoor! Wel weer krampen gehad vannacht maar niks regelmatigs, denk dat ik maar eens flink ga wandelen straks. Mooie buikfoto ook! Is echt een flinke he! Maar we hebben onze foto's dus nu mogen ze leeg vind ik napoleon nee is iets anders, schijnt nog beter te zijn maar we wonen aan de grens dus winkels in duitsland zijn hier ook maar 5 minuten vandaan.
goedemorgen! @Napoleon, balen dat je meisje zo benauwd is, merk dat Fayah ook weer kortademig is.... maar wordt er 's nachts niet wakker van. hou t wel in de gaten, met inhaleren merk ik in ieder geval dat de luchtwegen goed open gaan... moet 14 december met dr naar het CB, laat ik het allemaal goed nameten.... heeft ze ook 4 weken de tijd gehad om de puffer te laten werken... hoop dat dr oren dan wat meer open zijn gegaan! @Stroopwafel mooi moppie! @Tetta en Sjees mooie buikfoto's... en dan te bedenken dat ze over een paar weken weer weg zijn! Vandaag hoortest gehad en hielprik, gehoor was prima, nu maar hopen dat ze dat selectief gehoor niet geërfd heeft MHMW ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is geweest!
er zijn flink wat bevallen dames onder ons.. Allemaal gefeliciteerd! en de nog niet bevallen dames.! houdt de moed erin! Hier gaat alles wel goed, donderdag weer naar de kindercardioloog, en we hebben ook meteen een afspraak bij het amc tot nu toe doet onze kleine man het goed. hij groeit en eet goed.. We hebben wel dat we soms zijn ademhaling echt te snel vinden, een blauwe waas om zijn mond heeft hij bijna altijd.. tis niet fijn een kind krijgen met een gebruiksaanwijzing en dan ook nog een doktersrecept erbij te hebben.. je ziet overal spoken op de weg bah..
mommieof2,nee lijkt me ook neit fijn,ik hoop dat die blauwe waas snel weggaat en zij ademhaling weer gewoon,sterkte met alles Tetta,ahhh gelukkig daar ben je,ik zag dat je me gister had betrapt bij de dec.mama's hahhaha Tja denk niet dat het er in zit voor vandaag hoor,helaas pindakaas! bedankt voor de complimenten over de buikfoto!!! napoleon hoe was t bij de HA? mhmw,hoe is t nu?? katemans,sterkte met fayah,hopelijk gaat de benauwdheid snel over,is niet leuk he je kleintje benauwd te zien. ben nu aan t strijken,wat moet je anders als het zo somber is he? en na de strijk maar even lekker een middagdutje doen
zo ik ben weer bijgeslapen geloof ik. Denk dat ik maar eens naar de winkel ga wandelen en ananas en bitterlemon ga kopen straks eerst maar eens mn bed uitkomen, liefste zou ik weer vwrder gaan slapen haha!
vk net weer geweet traks afspraak maken bij chiropraktikum mischien zit er iets vast in nekje en wil hij daarom niet bij mij drinken.
hahaha ja nesteldrang, in mijn nest blijven liggen, hmm moeilijk, maar denk dat t toch dat eerste gaat worden ben ik bang :d moet nog een paar wasjes draaien. Babykleertjes hebben nogal voorang gehad de laatste tijd dus de mand zit vol
ok nu ga ik echt opstaan heb lang genoeg in bed gelegen, werk aan de winkel. Twijfel of ik niet toch beter op de fiets boodschappen kan gaan doen want is toch best een heel stuk lopen... En dan zou ik dus alles moeten dragen