November 2011 mama's deel5!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ricmar94, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeh ik wil ook! boh wat ben ik lam, ben zowaar mijn bed uitgekomen, heb wat gegeten en nu hang ik bijna te slapen achter de laptop!

2. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Stroopwafel: Mooie meid :)

@MHMW: Hoe is het nu?

Ook weer mooie buikfoto's voorbij zien komen!

@Napoleon: Dat mutsje heb ik idd ook al besteld. Nog geen oproep gehad voor de babydoos, maar ben wel benieuwd!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ook al wel leuk!!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de babydoos krijg je dacht ik als je kindje 3 maand is.
    zijn er verder nog gratis dingen???

5. juf85

juf85 Niet meer actief

ik heb dat mutsje vorige week gekregen! heel leuk en ook groot zodat t nu nog net te groot is en hopelijk lang past

6. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hier ook weer even korte melding met bib
    vandaag, zoals elke maandag, weer een dagje met mijn mannetje...waarschijnlijk toch wel de laatste maandag voordat de kleine komt.
    ik ga nu weer even terug naar hem, ik kwam snel spieken of er al babynieuws was :D

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Mutsje hier gister binnen gehad..! Erg leuk idd.. En lekker groot..
    Voorop naam en achterop www. Simplycolors.nl... Echt top..

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja :D De babydoos van felicitas nog (etos)
    en als je bij c1000 en bij plus! een geboortekaartje inlevert krijg je een hele doos boodschappen, en die dozen zijn echt wel echt de moeite waard!

Kan ik bij mijn C1000 winkel een babycadeautas krijgen?
    U, als vader of moeder van het pasgeboren kindje, kunt in het bezit komen van deze tas, door uw geboortekaartje (of wanneer u deze niet hebt, een kopie van de geboorteakte) in te leveren bij de dichtstbijzijnde C1000. Dit kan tot twee maanden na de geboorte (één babycadeaudoos per gezin). De C1000 Babycadeautas is een tas met circa 20 verrassende cadeaus voor moeder en kind. De totale waarde bedraagt maar liefst € 25,=.

U bevindt zich hier: HomeConsumentenserviceKiekboebox
    Kiekboebox
    Geboorteservice: GRATIS kiekeboebox
    De geboorte van een zoon of dochter is een prachtig geschenk. Dus daar hoort een bijzonder cadeau bij. Bent u net vader of moeder geworden?
    Neem dan het originele geboortekaartje mee naar uw PLUS supermarkt. Dan leveren wij bij u thuis een gratis Kiekeboebox af ter waarde van € 30,00*.

Een Kiekeboebox boordevol boodschappen
    De Kiekeboebox is een vrolijke bewaardoos boordevol producten die goed van pas komen tijdens de kraamtijd. Van luiers tot babydoekjes en van babyvoeding tot shampoo. Concentreert u zich dus vooral op uw kindje. Dan brengen wij de boodschappen bij u langs.

Kijk hieronder voor meer informatie over de inhoud van de doos, hoe u zich (of iemand anders) kunt aanmelden en de voorwaarden.

* U ontvangt een Kiekeboebox als u in het folderverspreidingsgebied van een PLUS Supermarkt woont. U dient het geboortekaartje tot uiterlijk een maand na de geboorte in te leveren.

9. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    leuk he die gratis dingen, van Simply colours nog niks gehoord, maar dat van de plus en C1000 is inderdaad een idee, volgens mij heeft de Jan Linders ook een baby pakket (staat me iets van bij!)

@MVC hoop dat de chiropractor iets voor jullie kan doen!

@mommieof2, zo is die blauwe wolk toch een stuk grijzer.... hoop dat het snel beter met je mannetje gaat!

hier heeft er een het door dat ze in de bak gelegd (wilde Julian halen, maar heb uiteindelijk een rondje gewandeld omdat meneer wilde gaan uit spelen) is en is er boos om ;):p

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier geen plus maar wel een c1000 dus moet mannetje die deze week maar even halen.
    zal hem een kopie meegeven van de gemeente.. kaartjes zijn bijna op.

11. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik ben op zoek naar leuke voedingsshirts die niet duur zijn.
    Ik heb er 2 van H&M (een zwarte en een witte). Maar vind kleurtjes leuker.
    Maar als je op voedingsshirt zoekt, zie je altijd foto's met dikke buiken?!? Dat snap ik dus niet. Wat heb je aan een voedingsshirt als je zwanger bent? Na de bevalling wil je toch juist wat strakkere kleding aan en niet meer van die zwangerschapsdingen?
    Ik doe nu ook wel een shirtje omhoog en hemd naar beneden, maar dat vind ik in het 'openbaar' niet handig. Je bent dan toch vrij bloot.
    Ik heb wel bij prenatal en babydump gekeken, maar daar heb je bijna niks of heel duur. Verder wil ik niet online, omdat ik het wil kunnen passen.

12. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Ik heb helemaal niet zon mailtje gehad van simply colors!
    En c1000 is ook een leuk idee, alleen is het helaas al 2 mnd geleden dat demi gboren is:(

Zijn er nog meer leuke baby pakketten? Wanneer krijg je eigenlijk de felicitas babydoos eigenlijk?

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    De Baby Box aanvragen, hoe werkt het?
    Als je een Zwanger Box hebt ontvangen, krijg je automatisch ook de Baby Box.
    Ongeveer 6 weken nadat je kindje is geboren, ontvang je een ophaalkaart voor de Felicitas Baby Box. Met deze ophaalkaart haal je zelf de Baby Box op bij een Etos winkel bij jou in de buurt.
    Je ontvangt wekelijks de ‘Groeikalender’ in je mailbox. Deze nieuwsbrief informeert je over de ontwikkeling van je kindje(s) en geeft je praktische tips.

14. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    De tip: shirts kopen met een echt diepe v-hals. Buikbanden tevoorschijn halen en.indien nodig ff een keer heet wassen, en dat topje er onder dragen ipv een hemdje zoals je normaal zou doen. Omdat het een stuk korter is dan een hemdje trek je het zo omhoog en kan je trui/shirt gewoon aanhouden. En nog veel keuze qua kleding ook, en niet zo duur. h&m heeft veel shirts, vesten, blouses met zon hals.

Napoleon, hoe kom je aan het simplycolors mailtje?

15. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    dacht dat hier Jan linders ook z'n doos heeft!

ja hoop ook dat het helpt wand heb wel al gezegd dat ik echt geen zin heb om weken te kolven en per fles te geven dan ben ik zo lang bezig met voeden en dat kolven is ook niet alles. heb trouwens al meer als halve liter ingevroren liggen. en komt perdag genoeg bij dus straks wel voorraadje.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    uhm... in de zwanestraat zit een winkel maar die is ook duur... en op de hoek van het a-kerkhof ook, maar ook duur...

Ik heb ook alleen maar zwarte en witte voedingstops maar ik vind ze toch niet zo handig... want om niet te knoeien op je shirt moet je toch vrij bloot en anders heb je een nat shirt...

Maar ik vrees toch dat je online iets moet halen... als je het bij wehkamp oid besteld kan je het ook makkelijk in 2 maten bestellen en wat niet goed is weer terugsturen.

17. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
  18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik heb géén idee! zat zomaar in mijn mailbox, ik kijk ff of ik kan uitvinden waar ie vandaan komt!

misschien wel via de wij? daar heb ik gisteren aangeven dat lieze was geboren.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja klopt.

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de winkel, toch maar op de fiets gegaan en heb dus iets van 2 uur daar rond gelopen! Ik kwam nog lint tekort voor de geboortebedankjes, dat had ik bij verschillende actions gekocht. Heb nu wel nog 4 pakjes paars gevonden maar nog maar 1 roze. Vraag ik aan een medewerker daar of het kan zijn dat er nog iets achter ligt van het roze, krijg ik als antwoord: Zou kunnen maar daar ligt zoveel!
    Pff was echt boos, lekker klantvriendelijk!

Heb 3 flessen bitterlemon gescoord, die waren in de aanbieding dus eens kijken of het helpt en anders ben ik bang dat ik heel veel moet plassen vannacht :D

Deel Deze Pagina